Jun 13, 2007, 11:45 PM

Що ме не срита, ма майка, да те не излагам!? 

  Prose
1591 0 23
2 мин reading
 

                     Що ме не срита, ма майка, да те не излагам!?


  Приятелката ми се казва Сийка, на галено й викаме Джозефин. Та тя има рожден ден. Майка й - леля  Милка, е дошла от село за празника. Масата е отрупана, чашите са пълни, музиката е надута „до дупка", всички говорят, без да се слушат. Един от гостите подхваща издалеко:

  • - Лельо Милке, я ми кажи как сте на село? Сигурно всичко си имате?
  • - А, добре сме, не се оплакваме.
  • - А зимнината свършихте ли?
  • - Как тъй, мазето още е пълно - и туршийка има, и компоти, и винце, и ракийка, че и от прасето в бурканите.
  • - А мъжът ти как е, бива ли го още за оная работа?
  • - Абе що не намалите тая музика, нищо не чувам! За какво ме питаш, за работата ли? Бива си го още, ами, то само това му е в акъла.
  • - А, стига бе! Ние, дето сме по-млади, вече не можем, пък дядото - все това му било в акъла. А всичко ли правите, както си му е редът?
  • - Пешо, престани! Голем зевзек си! - Сийчето се опитва да озапти комшията си.
  • - Всичко правим, няма това-онова! - отсича леля Милка. Приятелката ми сритва майка си под масата, а тя се сопва: Ей, к'ва си, остави ме да си поговоря с човека!
  • - А свирки?
  • - Какво говориш? Като идеме в гората само му кажи... до гуша ми е дошло от неговите свирки, мани! Майстор е в това отношение, ама на мен ми е омръзнало от неговите щуротии. Много е музикален, много!
  • - Е, майко, нема що!
  • - Какво, майко? Не е ли така?! Знаеш го баща ти, все с нещо да се занимава, все нещо ново измисля...
  • - Браво, бе! А ние мислиме селяните залупени.

 Когато празникът свърши и гостите си тръгнаха, приятелката ми ядно сгълча леля Милка.

  • - Защо говориш глупости, ма майко, защо ме излагаш пред хората? Момчето те пита как сте със секса, а ти „Всичко правим, няма това-онова!" Как не те досрамя?
  • - Ле-ле-е, това ли ме питал? Ама нали сте надули музиката и нищо се не чува, аз си мисля, че за селската работа ме пита. Брей, че мръсник! Ти що ме не срита бе, майка?

Е, а сритай я, де!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • То с музика и без, леля Милка си е леля Милка! И да я риташ и да не я риташ все същата работа, нема оправия. Благодаря за коментарите, Нели и Вили!!!
  • То и да я срита - откачи ли се от нашийника - Свят, дръж се, че идвам! Но явно тя не е била от "старите кремки"!
  • Ех,Светле, не преставам да се смея с теб! Ама и аз не обичам силната музика, имало значи защо...
  • Деси, човек никога не знае. Внимаваш ли какво си пожелаваш?! Петинка, сритана съм отвсякъде. Ванина, радвам се, че съм ти усмихнала деня! Ангар, според мен - никой! Белоснежке, пращам ти хиляди усмихнати целувки! Алиса, това твоето направо е страхотен комплимент. мерсаж! Елена, пращам ти стотина усмивки, да си имаш резервни! Стами, точно, кой за какво си мисли. После музиката им виновна.
  • Хехе...тази силна музика и после кои за каквото си мисли това и чува!!!Браво, Светле смях се от сърце ,от поредния твои хумористичен шедиовър!!!
  • Хахахахахха!
    Ей, душице, друга като тебе няма! Само как усмихваааш! Целувки!
  • Абе ти участвала ли си в надлъгването в Габрово? Ако не си, да участваш - не си представям кой би могъл да те надмине!
  • Светле днес денят ми започна зле,но ти ме усмихнаПоздравче!!!
  • Сритана си ти... от музата неповторима,
    където ги редиш, а аз се хиля май... за трима!

    Прегръдчица за теб, миличка!
  • Светле, мила само мога да съжалявам, че не си ми под ръка и близка приятелка! Уникатче си ти, голямо!!!
  • Дани и Мери, много ви благодаря! Прегръщам ви!!!
  • Светле, благодаря за поредната порция хумор! Усмихна ми деня!
  • Така се смях... Невероятна си, Светле!
    Поздравчета! И прегръдки!
  • Десита, това е по действителен случай. Приятелката ми Надя така си подреди мъжлето. Ние сме цяла група приятелки, подвизаваме се под кодовото название: "ОТДЕЛ ЗА БЪРЗО РЕАГИРАНЕ". На повикване сме. Коя със съвет, коя с парфюм, нов тоалет...Мъжете ни са се видели у чудо, но не ни напускат да им се незнае. Защото сме като отвързани кученца. А ни напуснаха, а...развинтвайте си фантазиите и няма да сбъркате.
  • Хехехе, откъде ти идват?!?!....
    Нямам думи вече!! Пристрастявам се към теб!
  • Здравче, Дар и Кити, вие как сте с музиката? В смисъл силно ли обичате да слушате или...Май всеки има по някоя музикална случка, а? Прегръдки!!!
  • Лелеееее Светле, невероятна си!!! И аз имам подобно изпълнение с музиката, ама като се видим ще го разберешПрегръщам те!!!
  • Когато се събираме Креми, Меричка, Пинче, Христо и Ани, моля ви не усилвайте музиката, защото...После като описвам срещата да не стане: "Ама аз не съм много музикална" и тем подобни! Виждате какво се получава. Благодарско!!!
  • Винаги съм била против прекалено силното слушане на музика.
    Чрез редица изследвания е доказано, че вредата десетократно повече пъти надвишава ползата от това музикално удоволствие.
    А иначе комбинацията между недочутото, недоразбраното и недоизказаното винаги е водила до прекрасни комични за околните ситуации.


    Поздрав и усмивка.
  • Развесели ме ти с тази музика!!!
    Поздрави, Светле!!!
  • нямаш сритване ти!

    Недостижим е хумора ти!!!*

  • Каква шегаджийка!
    А де, а!

  • Ех, тая музика бе.
    Хич не се чува от нея....хех*

    Поздрав, миличка!
Random works
: ??:??