Jun 2, 2007, 12:02 AM

Що си толкоз завистлива бе, колежке? 

  Prose
2082 0 22
 

                                  Що си толкоз завистлива бе, колежке?


  Пътувам в трамвая. Стоя си до последната врата и следя зорко да не ме пипне контролата. До мене застава хубав мъж и ме пита: „Извинете, ще слизате ли?" Стрелвам го подозрително: „Няма какво да се интересуваш! Не виждаш ли, че съм с халка, значи съм омъжена!" Оня се сконфузва. Трамваят спира, а аз поглеждам още веднъж зверски нахалника и слизам, щото е мойта спирка.

  Разказвам веднага случката на колежката си, а оная ми вика: „Що си му се сопнала така на човека? Ми той  може да е искал да слиза на същата спирка!" А-а, така значи! Ако беше й се случило на нея, щеше да се скъса да се хвали, как я е свалял, щото е готина. Ама щом е за мене - искал да слиза, нали? Ей, това жените са много злобни същества!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Усмивки и за теб, Веси!!!
  • благодаря за удоволствието- направо ме разби- съжалявам за израза, но поне е точен- много усмивки
  • Мери, благодаря ти за царицата! Ангар и аз се радвам, че се познаваме! Вили, благодаря ти за пожеланията от сърце! Таня, аз мога и по три пъти на ден да...пиша, но пак моичкият ще трябва да готви, а тъкмо се уча. Стами и на теб благодаря!
  • Хехе..смях...и пак смях,Светле браво за остроумието!!!
  • Действаш като хапче против стрес и лошо настроение Светле!
    Не можеш ли,всеки ден да ни поднасяш по няколко от твоите порции смях.
    Пекрасна си!
  • Наистина си "голяма работа" и ти пожелавам тримата мъже около теб - твоят съпруг и двамата ти сина - всеки миг да те заслужават, че те има пред тях! А защо не - и внуците ти? Нали разбираш, че това не е и никога не трябва да бъде шеговито пожелание! Но баба Ванга ми е предрекла, че моите пожелания винаги ще се сбъдват!
  • Хехехехе! Не само се смея, ами ми идва и да се разпея - от радост и от гордост за тебе! И че сме от една държава, от един народ, и че се познаваме!
  • Светле, царица в жанра си, мила! Както каза веднъж Дони, ако имах шапка, щях да я сваля! Поздрави!
  • Вили, питай де, иначе за какво ще си говориме. Мен и с ръце са ме измествали, но това е друга тема. Анетче, не се смей, а приготвяй куфарите! Петинка, я целувки и за теб и по двете бузки сладки!
  • Ей това сте вие- от "нищо нещо правите". На времето са казвали, че опитната жена от нищото може да направи три неща - салатка, шапка (може би защото шапките тогава са изглеждали като салатки) и скандал!
    Браво! Вече няма да питам, а направо ще ... измествам с ръце!
  • Хм, я пак?
    Целувки!
  • Ох, не, не мога да спра да се смея, ще се поболея от теб.
    Светле, добре че не си ми пред очите, че ...
    Ох, успокоих се малко, отивам към следващият ти разказ.

    Поздрав и усмивка
  • Ели, и за теб една усмивка! Ице, защо ми отнемаш надеждата? Абе, ако няма хляб ще мажем маслото и на луканката дето се вика. Ванина, дано деня ти е усмихнат! Деси, поздрави и за теб! Вероника и Доли, усмихнат и слънчев ден и на вас!!!
  • Много увлекателно разказваш и в творбите ти се вплитат хумор и поука! Уникална комбинация, по моему! Поздравявам те!
  • Еххх Светле как ги измисляш тияДнес нещо ми почна зле деня,но ти направо ме разсмяПоздрави за което
  • Светле, вярно е искал да слиза. Ако е искал да те сваля, ще те удари с нещо в главата и ще те свали. - това за майтап.

    Ама теб си се бива много. По нашия край казват- много хляб има в теб, че и нещо на хляба. Усмихна ме след работа, а сън ме чака.
    Поздрави!!!
  • Иво, внимавай в картинката!!! Какво ще ми пишеш: така е...Веднага те изчетох и ако продължаваш да се заяждаш с мен ще те чета до дупка! А СИ НАПИСАЛ НЕЩО, А СЪМ ТЕ ПРОЧЕЛА, ДА ТИ Е ЯСНО! Злобни били жените...той ще ми каже, като аз си го знаех преди това...
  • Така е ^^
  • Момичета, нали знаете, че присъстващите правят изключение. Това не се отнася за вас. Вие не сте от тия, како Сийке! Нико, смях се с глас на твоя коментар. Цар си!!!
  • Такива са някои жени явно,какво да се прави?
  • Хехеххех... Ти ме разби тотално!
    Ало, омъженатааа

    Целувки, миличка!
  • тази история ме разтърси из основи, вече не съм същия човек
Random works
: ??:??