Apr 13, 2021, 8:58 AM

Щъркелоидни... 

  Prose » Humoristic
296 3 5

В училилище след поредното ''отваряне ''...

- Деца, щъркелите вече долетяха при нас, а знаете ли защо... - любезно пита Госпожата.

Мълчание сред наведените детски главички,...последва плахо вдигната ръчичка.

- Да, Петърчо...слушаме те.

- Ами, защото те имат задължения и тук госпожо,.. трябва да донесат бебета  и при нас...

@.......

 

@.......

Майка пее преспивна песничка на детето си, а то се върти в леглото  и кокори очички...

- Искаам братче или сестричеее...- проплаква то - Щъркелите вече долетяхаа, нали днес ми ги показааа...

- Добре де, как да дойде щъркелът, като ти го плашиш, постоянно плачеш, не заспиваш и по нощите идваш и лягаш между мен и баща ти...

@......

 

@.....,

На кафе между инфлуенсър - приятелки на чаша кафе  след разпускане на ''мерките ''...

- Муцка,  понякога се съгласявам и си представям  как щъркелът носи дете, но не мога да си представя и обясня как паяк вдига лека кола... Ти поне четеш книги, имаш ли някакво обяснение?

 

 

© Petar stoyanov All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • И като допълнение,...'' И когато малкия влезе неочаквано в спалнята на родителите си, завари щъркела точно по време на полет
  • Ооо, благодаря ви,.. просто малко смешно по повод поредното ''отваряне''...А, и новата професия '' тестер на легла''г-жа Plevel много ми хареса
  • Приятни и усмихнати. Ето още едно от щъркеловите изненади: Ти какъв ще станеш, когато пораснеш?
    Тестер на легла.
  • 😁😁😁
  • Хехехе браво, харесаха ми! 😂
Random works
: ??:??