Feb 18, 2008, 12:28 PM

Скарах се и с Дарина Дечева 

  Prose
2045 0 12
4 мин reading
 

Скарах се и с Дарина Дечева

Светлана
Точно преди една година влезнах „случайно" в този сайт. Няма нищо случайно в този живот, нали другото име на Исус Христос е Случайност. Това място си беше моето бягство от действителността, моята изневяра. Тук ми беше тихо и спокойно, намерих много нови приятели. И както става в живота... Като във всяко семейство и тук разправии. Защо трябва да ни е хубаво, като може да ни е зле?!
Аз, обаче, не обръщам много внимание на скандалите, които се вихрят тук, просто си се пазя, това е. Пазя ви и вас, защото пък развихря ли се... ще си остана сама в сайтчето. Предупредени сте.
В началото беше... Значи четях почти всичко. Пишех коментари и...
Но да започна от самото начало. Приемах всичко за чиста монета. Защо и тук да се лъжем?! Обаче се оказа, че има хора, които бъркат сайта ни със сайт за запознанства. Други пък плагиатстват, трети не знам какво правят точно тук.
Откровения. Давайте да сме откровени един към друг, тук и в живота, и ще ни е по-лесно. Има автори, които са уникални, но има и такива, дето...
И така... Аз си влизам по сто пъти на ден в сайтчето, защото друга работа си нямам и хоп моите неща са най-посещавани. После си пиша с няколко ника колко съм уникална и то вземе, че стане като истинско. За това ли се борим?! Да имаме повече посещения и най-много коментари? Егати и у скучния живот!!! Нали това е за разнообразие, а не за надпревара кой пръв ще влезе в книгата с рекордите на Гинес.
Дразнехме се на двойките. Въпрос на вкус, бих казала аз. Всеки има право на мнение. Лошото е, че когато искаш да помогнеш на някого и му напишеш да си погледне грешката, се започва... мале... "Ти кой си, за да ми кажеш? То така ми е дошло..." Много чувствителни, бе. Я се оправяй сам и толкова. У лево, следващият, моля! Аз ли съм извънземна някаква, та гледам да не се забърквам в скандали или просто остарявам и се щадя?
Та да си дойдем на думата за Дара. Вчера с нея говорих цял ден по телефона. Кой ще ми плаща сметките, просто се чудя. Ще ми се наложи заради този сайт да си намеря любовник. Къде ще го търся само се чудя. Аз да не съм си го загубила, та ще го търся, но... На нея, видите ли, й било болно, че стават такива неща в нашата къщурка. Сякаш на мене не ми е, ама си трая. Трябвало нещо да се направи, за да се помогне на младите и талантливи автори. Да се спре с разправиите. Трябвало това, трябвало онова. Много креативна тая Дара, бе. Аз не знам какво значи креативна, но ми хареса думичката, дано да е и обидна. После ще питам някой какво значи, важното е да публикувам, нали така. И аз съм съгласна с нея, но как да стане, като сме толкова много и толкова различни.
Тук има автори, които ще се изучават в учебниците. Има и такива, дето по-добре да спрат да пишат завинаги. И май спешно се налага да се спре с писане на коментари от куртоазия, защото, видите ли, той ми е писал коментар и аз съм длъжна да си го върна. Нека просто не ме чете, след като аз не си връщам коментара. Ако не ми хареса, трябва ли да пиша „Браво" само за да ме чете пак?! Не, не е честно.
Та Дарчето ми вика:
- Дай да направим нещо за този хубав сайт!
Я, па тя ще ми каже. Много мразим да ме командват.

Дарчето
Викам и аз - Ама, знаменоске! Не се ли научи, че коя мома не ще да я щипат на хорото, не се хваща? Не разбра ли, че никой не иска да го щипат и затуй всички отстрани на хорото се друсат - нема шест-пет. Важното е да се друсаш и да си в тон с другите. Ма, че се друсали фалшиво - голяма работа. Важното е да скачаш. За да не те отлюспат.
Проста е тая нашата Дара. Проста и наивна. Ревнала с цело гърло вчера - Светлоооооооо, направо ми се къса сърцето. Що тъй, ма? Сиротна саминка ли си останах в тая борба?! Мигар за лошо говоря? Де що имаше самари, веке се строшиха, пусти магарета не се усещат и туй си е!
Леле като скоча. Ужили ме направо! Ти на кой ще викаш магаре, магарицо ниедна! Я да си налягаш парцалките, че да не те обадя на Мая. Да видиш ти ще ни тровиш ли живота и ще продължаваш ли да ни разваляш безоблачната идилия.
И като млъкна оная жена - ей, не вервах, че туй нейното гърло има запушване. Мълчи като пукал ви казвам. И гледа в една точка - същински циклоп. Не мига! Хак да и е. Като ще ни разваля рахатлъка - да си мълчи! Изобщо не искам да я виждам повече. И също няма да и говоря. Додето се не поправи и не влезе в правия път.

А аз просто й се обадих да питам как е мъжът й. И от дума на дума... скандал, като във всяка къща.

Обаче защо не направим нещо, за да ни е хубаво, а?!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Darina2222222 (Дарина ) И така...Дарина, вече няма да пиша имена, заклевам се! Аз като теб много се засегнах, когато Маргито написа тая книжка, не помня името, но главната героиня се казваше Скарлет, точно като мен. И понеже не ми хареса си смених имато на Светлана, заради нея, та те разбирам много добре. Аз понеже съм от село, пиша и говоря на селски. Щом и в писането си доловила акцента, хем се стараех, ама селска ми работа. Сори, това е на руски извинявай, ако не бъркам. Боза е щото съм от анонимните алкохолици и вече втори ден не употребявам алкохол, а само нашенска си бозичка. За лична поща неам време, оти копам по цела ден. А, да не забравя, аз не винаги пиша шедьоври, а пък това е написано за хора, които са отдавна тук. Не мога да ти се сърдя, ама що си се метнала точно тук, а заради името?! Ще напиша нещо за Дарина специално и ще я направя някаква много готина. Ще гледам да я докарам като Дарина Дечева, но се съмнявам, че ще ми се получи, она е уникална!!! А, кучето ми се казва Шарка, понеже като ми го подариха имах дребна шарка. Да не се бърка с Шаро, много моля. Шарка си е единствено име на кученце.
    Маргарита и аз не искам да ме бъркат със Памела Андерсън, но в гръб ,много си приличаме. Какво да се прави - съдба. Пред теб няма да размахвам пръстчета, добре, че ме предупреди!!!
    Кремена, много благодаря!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Darina2222222 (Дарина Стоянова) - Хей, извинявай... Какво си се развикала? Като се казваш Дарина, да не би да си Дечева? Или ти е трудно заспиването вечер? След като имаш някакви личностни изказвания относно Светлана, ще е добре да и пишеш на лични!
    Огромната разлика е, че този разказ ще се прочете много повече пъти от нграмотното ти изказване!!! И се дръж прилично! Тук не е позволено размахването на пръст!!!
  • Лажова, любимка си ми и те чета.Ако не ме кефеше - няма.Много е просто.Какво ще спасявате сайта?Нищо му няма!Мно-о-ого си е хубав той!
    Всеки да пише,както може.Защото той толкова може.Да не го правим драма,а?Че то само спасителите в ръжта са предпочитани.Понеже съм безкрайно либерална,много рядко размахвам пръст.И никой не спасявам(само ако ме помолят...)щот съм мързелива.Многообразието върви със свободата.Карали се...Ми те така искат.Как ще ги накарате да не го правят.Като ги порицаите учителската?Забрана да удряте клавишчетата!!!
    Ама ха-а-а!Запознавали се.Ми как иначе?Двойки били.Що не?Хора сме...
    Леле-е-е някой ще ми каже,какво да правя.Че и пръст да ми размахва...
    Направо го отхапвам.Кеф ми е да съм такава,каквато съм и НЕ ЩА ДА СЪМ СПАСИТЕЛ!
  • Ти ако си стара то аз съм направо антика. Внимавай какви ги ръсиш, момиче!!! Усмихна ме Етчи!!!
  • От нас само зависи да ни е хубаво. Да го направим, добре ще е.
    Една птичка пролет не правела, нито една снежинка зима, но нека опитваме.
    А пък и аз май малко се уморих (от старост ще да е), поспрях да си поема въздух, пък и да дам път на младите. Има сила там, има и пориви, има и полети…
    А твоите "песни" Светле, все ще ги чета...

    Поздрав и усмивка.
  • Пепи, просто искам да ми е хубаво, това е!!! Мила Нежна, моят коментар беше шегичка, мисля че си ме разбрала! Деси, това е!!! Доче, нека повече се усмихваме!!! Иванова, щом сме на едно мнение, нека да е твойто!!! Ице, не искам точно с теб да се карам. За това избирам Верния отговор - Б! Взимам те вегнагически, спешна нужда имам!!! Изтълкувах те аз, Румене!!! Анета, това се иска от нас. Нали за това сме тук!!! Да бъдем, Мариола!!!
  • Споделям и написаното, Светли,
    и коментара на Пепи Оджакова,
    какво да направим точно, предложете,
    ако се замисляме много за техничността
    трудно може да се постави оценка 6,
    но за душевно написаното е реално 6,
    ДА БЪДЕМ ИЛИ ДА НЕ БЪДЕМ,А?
  • Много междуредия могат да се прочетат в разказа ти, Светланке!
    Обаче, аз съм ,,ЗА''- нека направим нещо за да ни е хубаво!
    Сърдечни поздрави и от мен!
  • Да ти кажа Светле и на мен ми писна от разправии. Кой какво казал, на кого и как. Абе има достатъчно произведения и за хвалене, и за критикуване. Ама нейсе. Нашенска работа - не четеме какво се пише, а кой какво е казал за написаното. И се почне една - мътна и кървава.
    И вземи се скарай с мен, че напоследък само ме обичат, като че съм шестица от тотото. Ако не ти се кара ме пиши там за любовник
    Поздравления!!!
  • " Обаче защо не направим нещо, за да ни е хубаво, а?! "

    А, де!?
    Или поне всеки да направи, според възможностите си!
    Поздрави, Светле!
  • Я с никой не се скарах и па лоша ме изкара'а. Ма не си го слагам присърце.
    Поздрав от сърце : http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=91643
  • Светланка,ти май искаш да й вземеш знаметоМайтапа настрана,но и на мен ми е болно,когато толкова се сърдят и карат.Но и с двойките не е добре,когато нещо не ти хареса-просто отмини...Но се пълнел сайта с бози,е,вече не знам...Върнах се да кажа още нещо:от всичките тези разправии,коментари и "ухапвания" дори се страхувам да коментирам
Random works
: ??:??