Nov 18, 2010, 9:40 PM

Скарването ни 

  Prose » Others
877 0 7

                  Днес  се  скарахме.  Няма да  кажа  защо.  Крехка  и ранима, аз се разплаках. На  оня наш  заледен  таван.  Той  побесня.  Събра  небето  и земята, сля ги и ги завъртя.  Задумка по тях.

    Първи ден:  Стана студено.  Много студено.  Адски  студено.  20 градуса надолу.  До нулата  стигна.  Посивя.

    Втори  ден:  Слезе  под  нулата.  Заваля. Засрамено и кротко.  Стана  мокро. Червено.

    Трети ден:  Още по-надолу. Смаза небето.  Зашиба  вятъра  и планината.  Прозрачен  сняг  се изсипа.  Стана стъклено.  Бяло.  Заледено.

    Четвърти ден:  Полетяха  ледени  бели  перца.  Стана  сребърно.  Той поля небето и земята,  обагри  голите  клони,  капаците на  колите,  върховете на  планината.  Обагри  света в сребърнобяло.   Стана красиво. Студено красиво.  Зазвъня.   

Аз се обърнах.  Той ме взе на ръце.  Зачаткаха  красиво излъскани конски копита. Задавен  мотор изрева. И пак  заваля.

     Пети  ден:  Събудихме се голи, сурови и живи.

Вечерта, аз му приготвих  кожуха, шала и зимната  шапка.

      Шести ден:  На шестия  ден той ми донесе  голям  искрящорозов  резен  кисело  зеле.

Кой си ти, по дяволите?!   

 

 

                                                                                     Стефка   Галева

                                                                                     Сандански

© Стефка Галева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Понякога на човек може да му стане от най-близките толкова ледено и бяло, че почти да замръзне. Дано застудяването и заскрежаването не са чести явления, че има опасност да настъпи Ледников период. Оригинално! Поздрав!
  • Интересно! Поздрав!
  • Благодаря на Веска,Ивон,Роси,Светослав,Ясен! Невероятно вдъхновяващо ми въздействате! Защо не е есе? Всички казват,че пиша поезия в проза. Аз просто пиша! Икономист съм..."В киселото зеле е истината". Оцветено беше май с цвекло. Невероятен цвят! Кажи?! Поздрави на всички
  • В киселото зеле е истината.
    Няма да кажа защо.
  • Само се чудя защо това е в проза. Есе по - подхожда.
  • Интересно представяне на скарване.
    Поздрав, Стефка!
  • Гатанки за възрастни в проза. Мисля, че е животът, късметът, не знам, но ми беше интересно!С поздрав, Стеф!
Random works
: ??:??