Apr 26, 2022, 1:28 PM

Спешно!!! 

  Prose
277 6 8

На спешна среща на работодателите у нас било взето единодушно решение за месец април тази година да бъдат изплащани по две заплати. Така едната ще може да бъде дарявана за Украйна. За жалост това решение не засягало съсловието на пенсионерите. Те следвало да се задоволят с половин пенсия, поради хакерска атака на пощите!

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Честит първи май!
    Благодаря на всички взели отношение по текста ми чрез коментар. Благодаря и на оценилите го и на поставилите го в Любими. Трогнат съм!

    Нека не се ограничаваме само с пощите. Извършва се атака по всички направления срещу българина. Откакто се помня все е така. Управлявали са ни и ни управляват хора, които дори не могат да си закрепят гащите, за да не паднат, камо ли да държат руля на една държава. Но днешното управление е направо гротескно и унищожаващо буквално физически средностатистическия българин. Хора, говорещи за нулева корупция, при които корупцията стига нечувани размери. Хора присвояващи си безнаказано милиарди. Тежко и горко на майка България! Бъдете здрави и силни, защото изпитанията тепърва започват...
  • Актуална сатира. Преди няколко дни, без да зная, че има хакерска атака на Български пощи, исках да изпратя препоръчано писмо - беше спешно. Оказа се, че трябва предварително да платя таксата по банков път и с вносната бележка пак да се върна в пощата. Бях изморена, а и вече бе станало късно, за да намеря работеща банка. На другия ден се принудих да изпратя писмото чрез "Еконт" - за петорно по-висока цена. А колко ли пенсионери въобще не са получили пенсиите си, заради тази хакерска атака?! Разбирам, че проблемът още не е отстранен.
  • Стар проблем : италиански филм от 60-те на миналият век. Забутато бедно село нейде в планината. На стената плакат. Струпани хора пред него. Един от селото срича:" да по... мог.. нем на бед... ни... те в Ин.. дия". Италиански сценарий! Може да го е гледал баща му на Кирчо!
  • Аз не знам, кога най- накрая ще попаднем на разумни хора, които да управляват държавата, станахме за посмешище! Хареса ми, Младен, винаги засягаш актуални теми.
  • Благодаря на всички подкрепили този материал, независимо от начина, по който е дадена тази подкрепа!
  • И това доживяхме! Да искат пари от бедните за подклаждане на войната!
  • Уж смешно, а гопчиво...
    И атаката не е само по пощите, а в самото правителство, откраднало от всеки пенсионер от 30 до над 80 лева при "преизчисляването"...
Random works
: ??:??