Jul 2, 2010, 3:40 PM

Стара легенда - 7 

  Prose » Novels
564 0 0
2 мин reading

Двамата мъже се настаниха в самолета, но не забелязаха, че две седалки назад седна мъж, със среден ръст, кестенява коса, кафяви очи, облечен в тъмносин костюм. Той определено се интересуваше от тях!

  Самолетът излетя.

-         Как смяташ да я открием?

-         Не зная, чичо Никос, не зная, но все ще измислим нещо! - отвърна Джак. Обърна се и се загледа през прозореца.

След няколкочасов полет самолетът кацна благополучно на острова.

 Наеха си джип и се настаниха в малък хотел на брега. Мъжът с костюма ги последва и не изпусна нищо!

 Джак гледаше през прозореца вълните на плажа.

- Откъде смяташ да започнем?

- Не зная... Мисля да се поразходя по брега и да сложа мислите си в ред...

- Чудесна идея, а аз ще поразпитам наоколо.

- Внимавай, чичо Никос, трябва да сме много предпазливи! - двамата мъже се разделиха. Джак тръгна по брега. Вървеше бавно и риеше мокрия пясък с крака.

- По дяволите! Как ще я открия? - мислеше  си той - Островът не е голям, но не е и малък! Господи! Ами ако вече е късно? Ако са я  убили? Не! Не трябва да го допускам! Тя е човешко създание и никой няма право да посяга на живота ù! Нямат право! Пък било то дори и заради техния Бог! - неусетно стигна до  една лодка, издърпана на брега. От другата ù страна седеше рибар и чистеше мрежата си.

- Добър ден. - поздрави Джак.

- Дано да е добър, синко. Както за мен, така и за теб.

- Благодаря. Как беше уловът днес? Имаше ли риба?

- Бог ми помогна и днес да напълня мрежите си. А теб какво те води насам? - Джак погледна встрани. Понечи да каже нещо, но мъжът го изпревари:

- Много си угрижен, синко! Какво те мъчи? Да не би твоето момиче да те е разочаровало? Изглеждаш много влюбен и сякаш с разбито сърце! Не е моя работа… но ако мога да ти помогна… поне със съвет… - Джак реши да рискува.

- Не ме е разочаровала… Отвлякоха я… някъде на острова е и не мога да я намеря, не зная дори откъде да започна…

- Чакай, чакай!  Отвлекли са я?

- Да…

- Тук много рядко стават отвличания! Ама ти сигурен ли си, че са я отвлекли?

- Да. Мен ме удариха и аз припаднах… а нея са я отвлекли…

- И… това стана на острова?

- Не, в Лос Анжелис, но я доведоха на острова.

- И как може да си сигурен в това?

- Бяха Таитяни!

- Хм… трябва много да я обичаш, за да я последваш чак до тук. Но нещо не мога да разбера… Защо ще я отвличат и ще я водят чак тук…?

- Скоро има празник в чест на бога ОРО… - вметна Джак.

- За Бога! Момче! В какво сте се забъркали с твоята приятелка?! Защо не ми каза по-рано?

-Тя е дъщеря на вожд. - възрастният мъж потърка брадата си. Погледна Джак в очите и каза:

- И представа си нямаш  какво може да ù се случи!

 

© Милена Карагьозова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??