May 6, 2016, 5:28 PM

Страхът 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
822 0 3

 

Страхът е подлост!

ДТ©

 

 

© Даниела Тодорова All rights reserved.

2016

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Ако вземем общоприетата дефиниция за храброст като качество, което не познава страха, аз никога не съм виждал храбър човек. Всички хора се страхуват. И колкото са по-интелигентни, толкова повече се страхуват. — ген.Джордж Патън
  • Благодаря ти за споделената оценка! Да, много си права! Аз даже мислех да го напиша малко по-дълго: "Освен когато не е инстинкт за самосъхранение, страхът е подлост!" Но накрая реших да бъда кратка и категорична. Благодаря ти за този въпрос и с нескрито удоволствие ще ти отговоря - от дългогодишния ми опит като учител виждам как децата от малцинствата "крадат" от учителите си и от "силните" ученици и се перфекционизираха да симулират успех външно. В същото време обаче те изпитват неприкрит - поне за мен - ужас от провал, когато останат сами да се справят с някаква задача! Не се оплаквам от поведенето им, а именно от тази вътрешна подлост, която подхлъзва цяла общност. Затова го написах така, проверих тази сентенция с годините! Силата не е отсъствие на страх, а неговото преодоляване!
  • Защо мислиш така, Дани? Страхът не беше ли човешка слабост, предизвикана от куп обстоятелства - незнание, неразбиране, очаквана болка, терзание от изхода, измъчване от края или неизвестното начало на нещо друго, непознато, чуждо? Вярно, че и подлостта е нещо ужасно, но тя /според мен/ е вече нещо извършено, случило се, станало...
Random works
: ??:??