Jun 12, 2014, 11:45 AM

Страст в зоологическата 

  Prose » Erotic
13950 4 11

The work is not suitable for people under 18 years of age.

15 мин reading

- Ау, виж го, виж го! Много ме кефят с тия дългите шии и петната! - Каза Цвети в захлас, докато гледаха жирафите.
- Мхм, големи са сладури. Я, виж ей там до фонтана има каширана пейка. Ела да поседнем малко, коте. - Той я хвана за ръка и заедно тръгнаха към пейката.
- Ама тъкмо ей тук е аквариумът с октоподите! Хайде да отидем да ги видим! - Задърпа се тя.
- След малко ще ги видим, Цвети. Няма да избягат октоподите, спокойно!
 
Беше обяд. Слънцето печеше жарко и със себе си носеше цялата красота и идилия на един спокоен летен ден. Двамата влюбени бяха решили да уползотворят хубавия ден и приятното време с разходка в зоологическата градина.
 
Седнаха на пейката. Тошо протегна ръка и я прегърна, а тя се сгуши в него. Той се огледа наоколо.
- Направи ли ти впечатление, че е почти празно? Освен двамата чистачи, май никого не срещнахме.
- Делничен ден по обяд... кой ти ходи в зоологическата? Нормално да няма никого... още по-добре всъщност - по-добре ми е така, на спокойствие. - Тя го целуна нежно по врата, отпусна глава на рамото му и остана така усмихната и със затворени очи.
 
Той отпусна глава до нейната и също затвори очи. Постояха така няколко минути, през които Тошо започнаха да го спохождат похотливи мисли. Любимата му, сгушена до него, хубавото време и жегата бяха невероятни катализатори за либидото му. Той се обърна, погледна я и се усмихна... плъзна ръка под събраните й крака и ги качи върху бедрото си. Тя го погледна, а той й отвърна с усмивка и я целуна нежно и продължително. Докато я целуваше, сложи ръката си между бедрата й и започна да ги гали и да я придвижва нагоре. Когато стигна до ръба на бялата й пола и започна да плъзга ръка под нея, тя сви бедра и му препречи пътя. Слънцето се прокрадваше през клоните на околните дървета и с лъчите си сякаш галеше двойката.
 
- Какво правиш? - Попита го тя усмихната и впери предизвикателен поглед в него.
 
Той се наведе бавно към нея, така че лицата им да се помилват, докато стигне до ухото й. Брадата му леко драскаше нежното й лице, което страшно й харесваше.
 
- Искам те тук и сега! - Прошепна в ухото й той.
 
Тя се закикоти и се заоглежда наоколо - нямаше никого. Погледна го палаво... беше прехапала долната си устна. Целуна го страстно и отмести единия си крак, така че да остане разкрачена и да позволи на ръката му да продължи пътешествието си към вече образуващата се рекичка. Той я плъзна под полата и когато погали мокрите й гащички, тя изстена тихо. Тошо започна да прокарва пръста си по вагината й и да натиска съвсем лекичко бикините й навътре в нея. Дишането й се очести, а стоновете й все по-често се прокрадваха изпод устните й. Той се плъзна отново до ухото й и й прошепна "Мъркай ми, коте...", което съвсем я разпали. Тя започна да разкопчава панталона му. Справи се бързо, а междувременно леко се повдигна, докато той й сваляше бикините. Придърпа леко панталона и боксерките му надолу и извади пениса му. Отново се огледа наоколо и като не видя никого, се надигна и седна върху твърдия му член. Той я хвана за дупето и започна да я повдига и отпуска. Тласъците бяха бързи... и двамата изгаряха от възбуда и нямаха търпение да стигнат до екстаза - чувстваха се сякаш правят нещо нередно и това ги обливаше с допълнително удоволствие. Стоновете й вече бяха по-смели и издаваха насладата й. Той я гледаше опиянен от красотата й и от удоволствието, което стегнатата й вагина му доставяше. От възбудата не чуваха развълнуваните песни на птичките, накацали по дървото до пейката.
 
Влюбените бяха в еуфория... бяха пред кулминация и изобщо не разбраха кога един от чистачите се беше приближил до пейката. Чистачът отиде зад Цвети и повдигна полата й. Тя се обърна изненадана и изплашена. Видя млад и красив младеж, който държеше полата й повдигната и оглеждаше дупето й, облизвайки се. Той наплюнчи пръста си и започна да масажира ануса й с него. Цвети не знаеше въобще как да реагира. Допълнителното вълнение от изненадата и масажът на любимата й ерогенна зона я накараха да изпадне в екстаза на силен оргазъм. Тошо видя, че зад любимата му има някой, който й прави нещо, но изобщо не можеше да мисли и не искаше да спира заради каквото и да е. Тя забави тласъците си и отново се обърна назад. Чистачът вкарваше и изкарваше средния пръст на едната си ръка в ануса й, а с другата мастурбираше. Тя заби поглед в члена му и на мига пожела да го поеме в дупето си. Той веднага разбра желанието й, извади пръста си и притисна главата на пениса си към ануса й - все още не беше достатъчно разтворена, за да го поеме, но усещането от напиращия член я възбуди страшно. Чистачът се беше приближил плътно до нея и тя се отпусна върху гърдите му и се опита хубаво да се отпусне, за да го поеме. Чистачът продължи да гали ануса й с члена си, отмести косата й и започна да я ближе по врата. След малко усети как дупето й бавно поема пениса му и започна да се движи с леки тласъци. Тя беше престанала да се движи и се беше отпуснала върху Тошо, с целия му член в нея, а Тошо беше свършил заедно с нея и сега стоеше наклонен на една страна и с интерес гледаше как Чистачът чука любимата му в задника.
 
Тошо и Цвети нямаха никаква представа какво се случва, но страстта, която ги изпълваше бързо се сливаше с приливи от извращение, които някак естествено ги заливаха, незнайно откъде. Макар в случващото се да нямаше никаква логика, то им се струваше някак естествено и отдавна жадувано.
 
Тошо се излегна по дължина на пейката - застана на ръба, а краката му бяха спуснати отстрани на пейката. Цвети беше върху него, а пред нея беше Чистачът - този път се бяха разменили, за да си поделят любовните й дупки по братски. Цялото й тяло тръпнеше от удоволствие - перверзията го беше завладяла, както беше завладяла и съзнанието й. Беше се отпуснала назад, а Тошо придържаше гърба й, за да й дава упора. Тя се извърна настрани, понеже видя, че до пейката се приближава нов мъж - Чистачът 2. Панталонът му беше разкопчан, а одървеното му мъжество стърчеше. Копнеж да запълни свободната си дупка я облада. Тя хвана пениса на Чистач 2 с ръка, придърпа го към себе си и го засмука фанатично. Синхронът между четиримата беше невероятен - дори и момичетата на Нешка Робева биха им завидели! Успяваха да се движат заедно и да държат и трите пениса във или достатъчно близо до дупката, която се беше паднала на всеки.
 
Птичките вече бяха прекалено смутени, за да чуруликат и гледаха с изненада... в зоологическата бяха виждали интересни неща, но гледката, която се разкриваше пред тях, с пълните си заряд и лудост, беше новост. Покрай пейката мина случайно разхождаща се посетителка на зоологическата градина. Като видя оргията от четиримата, бушуващи в пламъците на страстта и извращението, тя изпусна сладоледа, който сладко ближеше и се облещи. Чудеше се дали сънува... С бавни и невярващи стъпки започна да се приближава към пейката, за да задоволи любопитството си... и още нещо. Момичето със сладоледа се приближи до Чистач 2 и застана до него, гледайки как Цвети лигави члена му и се опитва да го задържи в устата си, докато Тошо и Чистач 1 я лашкат с любовни тласъци. Чистач 2 я погледна - по горната й устна имаше малко сладолед. Той го избърса с пръст от устната й и след това го облиза от пръста си. Двамата се гледаха хипнотизирано. След като облиза сладоледа от пръста си, Чистач 2 се обърна към нея, лишавайки Цвети от едната й играчка, хвана я леко за врата и я дръпна надолу. Момичето със сладоледа се подчини на подканата му, коленичи и започна да облизва члена му, сякаш ближе сладолед. Птичките вече гледаха с отворени човки и се чудеха дали не сънуват.
 
Изведнъж се чу силен шум откъм аквариума на октоподите. Водата се беше развълнувала силно и от нея изскочи един гигантски октопод. Никой от оргията в зоологическата градина не обърна внимание на приближаващия Октопод, понеже всички бяха заети да тръпнат от плътски удоволствия. Октоподът събори няколко дървета по пътя си, хвана един жираф за дългата шия, завъртя го над себе си няколко пъти и го хвърли нанякъде... мразеше жирафите! Приближи се до оргията, участниците на която продължаваха настоятелно да не му обръщат внимание. Хвана нищо неподозиращото Момиче със сладоледа за двата крака с по едно пипало и я провеси с главата надолу. С трето пипало - любимото му, което беше кръстил Адам - проникна във вагината на момичето и започна да я чука с него. Една от птичките припадна от гледката. Другите се преместиха на малко по-отдалечено дърво, но достатъчно близко, за да могат да наблюдават случващото се. Чистач 2 се притесни, че са му взели момичето и реши да прояви инициатива - приближи се до провесеното Момиче със сладоледа, което крещеше в истерия и на което никой друг освен Октоподът, Чистач 2 и птичките не обръщаха внимание, скочи, за да я хване за провесените ръце и я задърпа надолу. Октоподът го разбра и на мига замисли пъклен план - наведе я надолу, така че устата й да е на правилното равнище, а Чистач 2 веднага се възползва и набута възбуденото си мъжество в зейналата й паст, която крещеше неспирно. Превърна крясъците й в приглушено боботене. След няколко минути Октоподът си беше начесал достатъчно Адама и реши, че е време да приведе плана си в действие - започна да навира Адам все по навътре в Момичето със сладоледа, дърпайки с другите две пипала краката й нагоре. Започна да я разкъсва отвътре и да я пробива надолу към главата. Болката я накара да стисне зъби с всичка сила, а Чистач 2 се изхвърли за последен път в живота си. Зъбите й прегризаха истерично пениса, част от който се отдели и остана в устата й. Адам го достигна, обхвана го и го изкара през прокопаната в Момичето със сладоледа дупка. Чистач 2 крещеше истерично... Протича няколко метра и падна на земята. От джоба на панталона си извади радиостанция и с предсмъртен глас изстена "Октоподите... избягаха!"... погърчи се малко, докато кръвозагубата не го накара да изпадне в безсъзнание и малко по-късно умря. Октоподът победоносно размахваше злощастния пенис и не видя, че жена му също е излязла от аквариума. Жената на Октопода беше бясна на мъжа си... с хлъзгавото си пипало хвана един жираф за дългата шия, завъртя го няколко пъти над себе си и го запрати по мъжа си. Семейството много мразеше жирафи. Отделението за жирафите беше точно до аквариуама им и те постоянно трябваше да слушат клюкарските им разговори, в които пошлите жирафи обсъждаха всяка безсмислена глупост от светския живот, които животните в зоологическата градина водеха. Злощастният жираф полетя и с двата си задни крака удари Октопода по главата, след което отлетя настрани, стополи се на земята и се захвана да умира бавно и мъчително. Октоподът се обърна бесен, хвърли се напред и влезе в бясна битка с жена си. Схватката беше кратка и премина в страстен секс, който няма нужда от описание.
 
Тошо, Цвети и Чистач 1 продължаваха мини оргията си, въпреки загубата на няколкото участника и любещите се до тях гиганстки октоподи. Цвети беше застанала на колене до пейката и правеше свирки на двамата младежи като ентусиазирано засмукваше ту пениса на единия, ту на другия, а от време на време се изплюваше върху някой от двата. Птичките се бяха обадили на всичките си приятели и познати и няколко дървета се бяха превърнали в трибуни, от които чуруликащата тълпа наблюдаваше срелището в захлас.
 
Изведнъж започна да се чува силен шум и въздухът около пейката се завихри. В небето се появиха три хеликоптера, от всеки от които се спуснаха по две въжета и по тях се спуснаха шест командоса с пълно бойно снарежение. Направиха си някакви заучени знаци и заобиколиха двата гиганстки октопода, които изобщо не им обръщаха внимание, захласнати в див октоподски секс. Командосите насочиха горелките, с които бяха въоръжени, към влюбените октоподи и запратиха адски пламъци към тях. Огньовете обгърнаха октоподите в изпепеляващата си прегръдка. Птичите трибуни избухнаха в еуфория от гледката. Октоподите се вбесиха. С общо трите си свободни пипала - две от Жената Октопод и едно от Октопода - хванаха по един командос и ги стиснаха докато телата им не се разкъсаха на две. Останалите трима командоси отстъпиха. Докато отстъпваха, забелязаха мини оргията - Цвети се беше излегнала на пейката, Чистач 1 я чукаше, а тя правеше свирки на Тошо. Командосите се спогледаха и решиха да заебат тая история с октоподите и да правят любов, а не война. Понеже бяха корави момчета, труповете на Чистач 2, Момичето със сладоледа и Жираф 3, които се въргаляха обезобразени и разчленени наоколо, не сломиха породилото се в тях желание. Понеже имаше дефицит на жени в оргията, трябваше да се разберат по мъжки кой ще вземе Цвети и кои ще трябва да следват максимата, че задникът пол няма. Играха камък, ножица, хартия в 2 от 3 и на Командос 2 се падна да е с Цвети.
 
Зажаднелите командоси тъкмо тръгнаха да се включат в оргията, когато по алеята, пред раздела в зоологическата градина за вече измрелите жирафи, видяха как преминава някакъв стар човечец с чалма и широки провиснали дрехи, който дърпа ръчна каручка. В количката, върху купа сено, имаше настанени две големи тъмносини люспести яйца, а на края на каручката беше закачен синджир, на който бяха завързани две мургави робини. Командос 3 беше най-старши от целия отряд и прояви инициатива - на мига извади ножа си от десния си бутуш и го запрати право в лявото око на стареца с чалмата. Старецът се струполи мъртъв без даже да успее да извика. Командос 1 и Командос 3 се втурнаха към робините, а Командос 2 вече беше застрелял в главата Чистач 1, понеже реши, че е много калабалъка и чукаше тотално обезумялата Цвети, която правеше свирки на Тошо. Командос 1 хвана Робиня 2 за косата и я завлачи към раздела за вече мъртвите жирафи, скъса й парцалите, с които беше облечена и я опъна на решетките. Робиня 1 се повлачи след тях, понеже бяха на същия синджир, но преди да се отдалечи от каручката, взе едното яйце и го притисна силно, все едно беше най-ценното нещо на света. Командос 3 я последва, блъсна я на земята, а след като падна, разкопча панталона си, извади пениса си, хвана Робиня 1 за косата и го натика в устата й. При падането, тя изпусна яйцето в краката си. Докато смучеше мъжеството на командоса, тя започна да се възбужда, взе яйцето и седна върху него, като върхът му леко влизаше във вагината й, а соковете й започнаха да текат по люспестата му черупка. Вътре в яйцето нещо се пробуди и започна да иска да излезе. В яйцето се събираше все повече и повече енергия и изведнъж в люспестата черупка се появи голямо пропукване, от което излезе дълъг, сцепен на две език, който започна да облизва соковете, стичащи се по яйцето. Това даде на създанието още повече енергия и то успя да разтвори цепнатината в черупката и да подаде драконовата си глава навън. Първото нещо, което видя, излязло на бял свят, беше мургавата вагина на Робиня 1. Драконът пусна езика си към нея и го вкара навътре. Робиня 1 го усети и потръпна от удоволствие, но не можеше да отмести глава и да види какво се случва, понеже командосът беше хванал здраво главата й, за да му е по-удобно, докато я чука в устата. Драконът се възбуди страшно силно и понеже беше млад и нямаше много опит, се изхвърли веднага - избълва огромно количество огън, което подпали Робиня 1 и Командос 3 - и отлетя нанякъде. Двамата запалени започнаха да тичат в истерия, всеки накъдето сметне за най-уместно. Командос 1 видя, че приятелят му тича целият облян в пламъци, застреля го в главата, за да не се мъчи и продължи да чука Робиня 2.
 
Междувременно мини оргията продължаваше. Тошо беше легнал на пейката, Цвети беше легнала върху него, а Командос 2 срещу нея. Пенисите на Тошо и Командос 2 задружно и притиснати чукаха Цвети в дупето.
 
До пейката изведнъж се отвори кръгъл светлосин междугалактически портал. От него се подаде голяма зелена глава на извънземно, която се обърна към пейката и страстната тройка, за да види какво се случва. Главата се обърна назад към портала и изкрещя:
 
- ТУКА Е, БЕ, ТЪПАЦИ, ИДВАЙТЕ!!!
 
След вика, притежателят на главата излезе от портала, носейки сгъваемо столче. Носеше тъмночервена роба с надпис "Юнивърс Порн Индъстри". Разпъна столчето си на няколко метра от пейката, седна, кръстоса крака и започна внимателно да оглежда цялото безумие, което се случваше. От портала наизлизаха десетки дребни зелени извънземни, носещи същите роби. Последно излезе проскубано извънземно с кафява изпокъсана роба, на която не пише нищо. Първият отново се разкрещя:
 
- АЙДЕ ПО-БЪРЗО, БЕ, МАЛОУМНИЦИ! Т'ВА Е НАЙ-БЯСНАТА ОРГИЯ ВЪВ ВСЕЛЕНАТА В МОМЕНТА, ТРЯБВА ДА Я ЗАСНЕМЕМ ЦЯЛАТА! ИМАТЕ ЛИ ИДЕЯ ЗА КАКВИ ПАРИ СТАВА ДУМА ТУКА, БЕ, ГЛУПАЦИ?! РАЗМЪРДАЙТЕ СЕ!
 
Извънземните заприпкаха още по пъргаво, разполагащи снимачна техника наоколо, за да могат да снимат случващото се на пейката, на оградата, летящия дракон, който беше освободил орел от кафез от зоологическата, и с когото в момента правеше секс във въздуха и не на последно място гиганстките октоподи, които бяха близо до кулминацията на акта си. Проскубаното извънземно застана до пейката, предизвикателно вдигна мършавия си крак на нея, разтвори скъсаната си роба и започна да мастурбира, за да сложи с нелепостта си последния щрих, който допълни картината на оргията до съвършенство.
 
* * *
 
Тошо от някъде чуваше настървен глас. Събуди се и в просъница видя нацупеното лице на Цвети, която го гледаше ядосана.
 
- Как можа да заспиш облегнат на мене и така да ми олигавиш косата, бе? На една пейка не можем да седнем за пет минути без да направиш някоя гнусотия, ей! - Цвети стана и започна нервно да търси кърпички в чантата си, с които да си избърше косата.
 
Тошо още сънен се огледа наоколо - видя кротко хрупащите листа жирафи в красивия и спокоен летен ден и започна да се смее.

© Проблематичност All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Невероятно е! Пращай го веднага на Тарантино, да го заснеме!
    Сериозно ти казвам, не бях чел нещо толкова откачено досега
  • Уникално въображение! Не съм чела нещо по-нестандартно от години! Адски забавно и приятно възбуждащо. На автора - поклон! Но отдалеч, да не ми се случи случка )))
  • Не мога да повярвам,че прочетох до края тая простотия! Когато се появи октопода се досетих че сънуват! Наистина мно
  • Замислих се за "Произведението не е предназначено за лица под 18 години" Защо точно 18 а не 22 или 25 или 14? По скоро произведението е предназначено за лица на определен етап на емоционално развитие. Кой ли е този етап? Мисля си, че това е един почти забравен от мен етап който преминах някъде около 35 годишна възраст. На автора мога да кажа - благодаря, че ми напомни и то толкова леко, хумористично бих казал и защо не - освободено. Да, свободата в изложението ти е доста повече от това, което познавам от мойте младежки години. Благодаря ти още за това, че ме замисли над емоционалните промени през които минават мъжете а и жените по време на живота им. Много от коментиращите те тук писателки също се радват на разкази ти, както се радваме на позабравен стар приятел.
    Какво ме накара да ти пиша този коментар. Ами забелязах коментара на Севда. Осъзнах, че на нея този тук емоционален етап все още и предстои. Осъзнах, и малко и завидях. За всичко което и предстои. А на теб - автора ми се прииска да кажа. Не се безпокой. Всичко ще бъде наред. След върха просто идва нов връх. Затова е хубаво когато изкатериш поредния просто да се огледаш и насладиш на гледката. И те поздравявам за въображението и свободата да го изложиш в писмена форма.
  • На мен пък изобщо не ми хареса, прекалено много убийства. Особено с октопода и жената беше много гадно. Не разбирам на какво се смеете?
    Беше интересно затова сложих 3,
    а не 2
  • Сега след като го прочетох взех си една голяма студена бира,но не знам дали ще ме охлади и да заспя в тази пейка!!!
  • Анджи, да се гласим за треньорки на отбора, а?
    "Секс до дупка" или "Секс до смърт"!
    Ма как ме дърпаш за езика в тоз мързелив жегав следобед.
  • АхахахаЕгати мелето
  • И след като се освестих, да си продължа коментара.
    За по-голям синхрон между първоначалната формация от мераклии, бих нанизала чистач 2 на унисекс дупето на чистач 1.
    И едно местенце на първия ред да ми запазите, че леля ви Су е вече с лупи и ще отърва нещо
  • Егати футуристичното секс меле!!!
    Изпотоха ми се очилата и не само
  • Смях се със сълзи! Е такъв разказ и Стинън Кинг не може да напише!
Random works
: ??:??