Aug 29, 2021, 2:08 PM

 Таинътъ Първи нелогиченъ крайиъ 

  Prose » Narratives
340 1 2
Multi-part work « to contents
5 мин reading

      Мда, мой ред беше, деветото ми чувство отдавна беше посято, разперило листа, порасна и разцъфтя, като в центъра на разкошното венчелистче се мъдреше решението на загадката ...

      Запътих се към градината с пясъчника и още с пръв поглед я видях – от врата на детето стърчеше микро нано игла, махнах я  и след малко ...

 

      - Чичко, искам сладолед ! А къде е мама, тате и тате , ... Здрасти М,... Това е детегледачката ми ... Чичко, да те запозная ... – дръпна ме за ръка и се затичахме към ... – Оооо, и захарен памук !!!! ... Розов ... !!!

 

      Зад нас се появи казан върху накладената жарава и една вещица се гърчеше вътре конвулсивно ...

 

КРАЙ ( 1 )

 

Упътване за недоразбралите ... 1 ...

 

      Зад девет планини и зад десетата имало чудесно малко царство господарство, всички живеели задружно и щастливо, но Наследни** завършил* пълнолетие и дошло време да се задоми и да поеме короната ...

 

(** ... малко ми е неудобно от това уточнение, но наследни**  имал пол, но неопределен, той бил от приказката на Шрек и чакал да намери Истинската половинка за да му стане Истинска половинка ... като Фиона например)

 

      Та .. Царят обявил по цялата страна , че дава ръката на наследни** на този / тази , който / която разкаже за най страшната ТАЙНА ... Даже по местната телевизия вървяло реалити шоуто ‘ Семки и войни’ (прекръстено после на ‘Семейни войни’ ) ... и там на живо задали въпроса ..:

 

‘Попитали 100 човека, каква е първата ви асоциация към думата ‘Тайната’ .. ? Класацията била следната:

 

Замък и кръв (обикновено безличен край) – 40%

Стандартен любовен триъгълник с разменени страни и НЕ*– 30%

Неразбираем надпис, разшифрован накрая тенденциозно към НЕ* - 20%

Толкова тайно, че си остава неразбрано и тайно – 10%

 

      И ... стекли се от вси страни тайнописци, изучавали в интернета как и с какво се строят тайни построения, вадили от дълбоките скринове на душата си прашасали тайни спомени и нишани, режели и лепели, главите им пушели от напрегнатата работа, спирали, оглеждали неоформената буца от творчески потенциал облечена с думи , равносмятали дали конструкцията им почива върху здравите закони на гравитацията и логиката, пушекът яростно се извивал отгоре и много често захвърляли настрани калкулатора и метъра, замествайки уравненията с бели конци, продължавали напред и ... писали, правили, стрували, .... и моментът на презентацията дошъл ...

 

      Всеки от кандидатите представил своята презентация на 5D проектори. Царят и свитата му били поразени от виртуалната реалност на разказите, на PhotoShop и MovieMaker всичко изглеждало лъскаво и реално, даже някои добавили и интерактивния елемент, когато можеш да се пъхнеш вътре и да сриташ някой от героите ако не ти харесва ... Всички, онемели, присъствали тялом и духом ... Естествено кандидатите не били съвсем на ‘ТИ’ с програмите и се забелязвали малки нелогизми и бели петна, съшити с бели конци ... но повечето гледали с персонални розови очила и изпадали във възторжен транс ...

Както и да е, излъчили победител, той се напасвал полово към царския наследник и получил всички всевъзможни грамоти и овации ... но ... във всичките им вратове имало такива иглички и у всеки еуфорията се борела със съмнението ..  ​​​​Моята си е на врата ми и ме тормози и ме човърка постоянно .. ма си е моя, не си я давам ... Ефектът е, че ме подръчква да пиша глупави глупости и да забравям трудно 

 

Упътване за недоразбралите ... 2 ... ... Чудите се за иглата ... нали ?

 

      Навремето, когато Господ е сътворявал земята го е правел перфектно. Проблемът е, че още тогава са съществували вещиците и една от тях е посяла семето на отрицанието и съмнението ... завидяла е на перфектността и е пръснала по земята това семе във вид на малки микро мини нано иглички ... били съвсем незабележими, забивали са се навсякъде и изпускали отровата си ... интересно е, че тази отровна субстанция е била психотропна и въздействала само на мислещи твари .. тоест предимно поразявала хората ... но всичко зависело от дебелината на кожата ...

 

Упътване за недоразбралите ... 3 ...

 

Една такава игличка е поразила детето от основния разказ, което и е обяснението на край номер 1 ... надявам се достатъчно нелогичен, но лови декиш

 

Забележка

 

НE* не е Не, а Happy End 

» next part...

© Пламен All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Най-много ми хареса това с игличките. Те май стърчат от всеки човек. Интересно дали мислещи са дебелокожи!? Хареса ми! 🙂
  • Уау, неочаквано! Честно да ти кажа, да чета твоите готини писаници ми действа супер зареждащо, Плам! 😊
Random works
: ??:??