May 2, 2022, 8:08 PM

Телегония 

  Prose
210 0 6
2 мин reading

Преди време си говорихме с мой познат за телегонията и възможността да не си изцяло баща на своето дете, а то да носи и белезите на мъже, с които е била преди твоята половинка.

За тези, които не знаят същността на това течение, с частично научно обяснение ще разясня  първо името, което в превод от гръцки е теле-далечен и гонос- раждане. Създадено е от граф Мортън, който при отглеждането на породисти коне е открил, че кобилите, които са имали полов контакт преди време с не породисти коне понякога раждат "не чисти кончета", въпреки че бащата е породист жребец. Примери за това има много в природата и сред хората. Дори има случай, в които бяла жена имала преди много месеци контакт с чернокож е раждала мулатче. Интересното е, че при генетичен тест детето има  голямо съвпадение със сегашния си баща. Научните описания за тези феномени се базират на това, че влагалището на женската носи съхранена информация от предишни сексуални контакти с друг мъжки. Приема се теорията, че във влагалището, матката и по яйчниковите тръби остават чужди белтъчни фракции от други партньори и е вероятно при оплождането на яйцеклетката да навлизат и носят информация. Съвсем опростено, ако приемем, че органът на жената преди първия си контакт е абсолютно чист хард диск, при всяко ново полово сношение поема генетична информация на мъжът, с който е била. Тук е въпрос на случайност това да се предаде в поколението и вероятността е безкрайно малка, но съществува.

Ако трябва да бъда честен се ужасих, какъв хаос би настанал при сегашните морални норми на жените, но се успокоявам, че вероятността е малка. :)

Бих посъветвал младите момичета поне да поставят някакъв ценностен критерий при половите си контакти.

Обаче аз се замислих и за друго, дали е възможно да се предава и мозъчна информация между двама, които са контактували при силно чувство помежду им и тя да остава, като генетичен носител в женската, а защо не и в мъжкия индивид. Да ви кажа честно в живота съм срещал семейства, при които мъжът е ужасяващо тъп и с липса на всякакви дарования, жената също, а детето е почти гений. Повечето биха казали, ами това си е генна мутация, но някак се опитвам да вкарам и своята мисъл да се приплъзне между капките.

В общи линии... Жени подбирайте ги тия мъже, поне да са приблизително еднакви, за да не всявате после смут в семейството. :)

© Гедеон All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Утре ще си поговоря със съседа, да намали градусите на бойлера, за да не зачева жена му партеногенетично.
    При тая цена на тока и водата и при толкова деца ще банкрутира.
  • ха ха Иди после обяснявай
  • Знаех си... Тая пара, дето излиза от банята на съседката, не е на добро
  • А също и: Момчета, ако някоя от съседките ви се къпе с прекалено гореща вода, като нищо може да зачене от вас, без никой да подозира това
  • Щураче, при този коментар бих допълнил съвета на Стрелников " Гледайте, къде ходите след баня, момичета"
  • Още по-интересни са изследванията на науката наречена партеногенеза, оказва се, че непорочното зачатие съвсем не е прецедент в природата и е напълно възможно и при хората. Според наблюденията свързани с тази наука има 16 регистрирани случаи на непорочно зачатие. Смешно ми стана как завършва една от статиите на доктор на биологическите науки Алексей Стрелников: "Не ходете на баня, момичета"
Random works
: ??:??