Sep 17, 2007, 12:19 AM

Ти гледа ли вчера „Искрено и лично”? 

  Prose
1701 0 5
1 мин reading
 

Ти гледа ли вчера „Искрено и лично"?



  • - Миче, ти гледа ли вчера „Искрено и лично", ма?
  • - Е, глидах го, е ма ко?
  • - Е, виде ли го тоя, човек, ма Миче, много жал ми стана за него, тц, тц, тц. Да не дава Господ!
  • - Е, ма той май бил виновен и той, а?
  • - Е, как ма, Миче, какво си гледала и ти ма? Нищо не си разбрала значи! Той е пострадалия, потърпевш е ма, Миче-е-е...
  • - Е, как, ма Лулче? Виж, че Миглена го пита защо е отстъпвал, кога жена му го била с тупалката за килими.
  • - Е, какво да пра'и човека, ма Миче? И той ли да я бие?
  • - Е, па... не знам. Она каза, че щом е мъж, требе да е виновен.
  • - А, она може ‘сичко да каже...
  • - Виде ли, Миглена каза, че щела да се жени.
  • - Пак ли? Я мислим, че вече нема такъв, за кой не се е женила...
  • - А, каза, каза, и врачката къде и гостува и каза... Мигленчето много се зарадва, милата, кога и кажат, че нема да е сама у живото с четирите си деца, она много се радва.
  • - Е, па, че се радва. Нова банкова сметка се присъединява към фамилията. Миче, почва „Горещо". Я, като свърши ми се обади, да видиме тая кикимора Венета Райкова що че плюе тая вечер...
  • - Е, много ми е жал за нея, щела да се развежда...
  • - Ох, Миче, Миче и ти не знаеш от къде те сърби, ама ‘айде...

© Мими All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря
  • В кого е торбата с усмивките, че моята котката я е попиляла?!
  • Аз го гледах. Обаче той да ти кажа честно, не беше много чак виновен. Тя на сестра му снахта дето на брат му посегна и той, за да помогне, взе тупалката от стринка си и се извърте и то така без да иска я удари по главата. Тогава вече тя му посегна. Освен ако не е тая серия тогава не знам...Много телевизия гледам и се обърквам. Мими...и ти много гледаш, кой глади у вас?!
  • Ама верно ли ш'съ развежда, ам' тъй е то, кът' ни глйедам новити

    Хубав разказ Мими!

  • Хех*
    Усмивка такава...
Random works
: ??:??