Jun 16, 2020, 12:59 AM

 Три дни от живота на една жена - VI 

  Prose » Novels
804 3 5
Multi-part work « to contents
2 мин reading

                                          VI

 

    Петър и брат ѝ вече се връщаха. Забеляза ги отдалеч и побърза да се облече. Изглеждаха малко оклюмали, вероятно опитите им за запознанство се бяха оказали безуспешни. Но при вида на пълното чувалче с превъзходни едри миди настроението им се подобри. Щеше да има миден „купон” вечерта. А и нали поне се нагледаха до насита на млади, голи женски тела… Време беше да отплават за Несебър.

    Там групата отново се раздели съвсем естествено на две. Тя и Влади  си взеха само най-необходимото, оставяйки Петър и брат ѝ да се погрижат за моторницата с останалия багаж. Преди да тръгнат уточниха часа, в който ще се срещнат отново четиримата, за да се приберат в Поморие.

    Романтиката на старинния град ги привличаше неудържимо, усилвайки красивото усещане, че са заедно ( само той и тя!) и могат свободно да разговарят за всичко, да споделят впечатленията си, да откриват колко са сходни вкусовете и предпочитанията им… Разказваше ѝ за Моравия, за Прага и за местата, където възнамерява да я заведе, когато му отиде на гости… А тя му говореше за България, за семейството си, за себе си… и че с никого досега не се е чувствала толкова добре, колкото с него…

    Влязоха да обядват в малко ресторантче в старобългарски стил с изглед към морето. Там му каза, за да бъде докрай открита с него, че мъжът, с когото от дълго време е в близки отношения, е всъщност първият в живота ѝ, никога досега не му е изневерявала (дори и в мислите си), че го обича, но не е щастлива, защото не усеща от негова страна достатъчно взаимност. Не веднъж се е чувствала пренебрегната, дори унижена… Както например миналото лято, когато той е отишъл на море с приятелите си от студентските години, без да я покани. Надявала се е това лято да е различно, но се е повторило същото... Дори само този факт ѝ е бил достатъчен, за да постави под въпрос сериозността на чувствата и намеренията му към нея. И колкото и да се е опитвала, досега няма ясен отговор понеже характерът му е затворен, труден за общуване... Може би просто не си подхождат…  Отдавна е искала да сложи край на тази бавноагонизираща връзка, но не е имала сили да го направи. Причината навярно е, че по природа рядко се влюбва, но се привързва дълбоко и трайно… 

    След като се нахраниха, продължиха да разговарят разхождайки се докато стана време за срещата с Петър и брат ѝ. Ръката му държеше нейната и топлината му се разливаше по кожата ѝ, попивайки и достигайки до всяка клетка… Мислеше си колко е хубаво за някого да е специална, единствена...

    Наистина, с Владимир тя се чувстваше като човек, когото са хранили много дълго време твърде оскъдно, колкото да не умре от глад, а сега изведнъж някой отрупва трапезата пред него с най-вкусните ястия, които обича… Можеше ли да устои?... 

    И трябваше ли?...

 

Следва продължение


 

» next part...

© Албена Димитрова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря ти, Стойчо! Твоето одобрение е ценно за мен.
  • Въпрос на който ще разберем отговора по-късно...
  • Благодаря ви, Марианче, Елче, Кети! Одобрението ви е ценно за мен и ме импулсира да продължавам...
    Здраве, щастлива любов и вдъхновение ви пожелавам!
  • Дълго ме нямаше и не съм следила творчеството ти, но сега сякаш отново откривам красотата му!
  • Толкова естествено развитие...И все повече се влюбваш и си мислиш, че това е точният човек!
Random works
: ??:??