Oct 12, 2008, 9:10 PM

Трябва да си доста глупава... 

  Prose » Humoristic
1121 1 6
1 мин reading

:) Трябва да си доста глупава, за да повярваш, че не си поредната...  Да повярваш, че ме мрази след цялата тази Любов с мен... Да повярваш, че никога не съм го виждала насълзен заради мен... 

Трябва да си доста наивна... да повярваш, че не си поредната за седмица-две... Да повярваш, че той наистина мисли лошите неща, които говори за мен... Когато спре да ме споменава, тогава се успокой... забравил ме е - до тогава си поредното глупаво момиче...

 

Трябва да си доста завистлива... Ако разчиташ на "омразата" му да ме съсипе... Да повярваш, че и аз се връзвам на думите му, също като теб... Че съм останала назад в миналото и всички красиви спомени, които никога няма да имаш с него, са забравени... че след всички лъжи и интриги не останах силна и себе си... 

Трябва да си доста глупава... ако си мислиш, че за мен няма други... И че просто се чудя с какво да се заяда... Просто избухнах в смях от надеждите ти за него... Трябва да си доста глупава да влагаш чувства там, където е имало само едно сърце... оставило отпечатък завинаги.

 

А ти, мили... трябва да си доста глупав да се задоволяваш с това, че се връзват на думите ти елементарни хора... но светът е пълен с тях...

Трябва да си доста наивен да вярваш, че се тревожа и не се радвам, че говориш още за мен... Трябва да си доста лицемерен, за да не смееш да ми го кажеш в очите... както ми казваше "обичам те" с онези искрени очи...

Трябва да си доста глупав... да изпуснеш и да нараниш момиче като мен... Някой ден ще ти се иска да беше по-добър!

© Миряна Венелинова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Не съм казала,че мисля,че съм те разплакала ... Просто изразявам в себе си в момент на слабост.. нито знаеш ситуацията,нито нищо Не всички хора разбират другите,различни сме ...
  • ако твоето "себе си" е такова - с друго име няма как да го нарека... ;>
    и не, не си ме разплакала - ХААХАХАХ, аз се разплаквам от съвсееем други неща, не подскачай така радостно (;
  • хаха..не схванах.Разплакала съм те?И Не мисля,че това да изразиш себе си е глупост !!!
  • джаф, джаф, джаф : )

    поредните женски глупости : ) това да разплачеш човек не е голям повод за гордост ;>
  • Мисля,че е точно обратното .. има неопредолими неща,но няма неща ,които биха могли да ги заместят дори да си ги преодолял
  • Хареса ми.Много.Все пак няма незаменими има неопреодолими.
Random works
: ??:??