Jul 14, 2007, 1:55 AM

Тръпнете в очакване 

  Prose
2711 0 52
2 мин reading

Тръпнете в очакване



Утре заминавам за Варна!!! Затова нямам много време, трябва да си оправя багажа, да си купя бански. Миналата година си взех от детския щанд, обаче съм наддала 400 грама, та ще си купя дамски. То отпред съм равна като пързалка, мога и с банските на децата да мина. Ама като си сложа червило, на плажа ме мислят за мека китка. Трябва да си оправя и краката, щото са ми като на сърничка. В смисъл не толкова стройни и слаби, а толкова космати. Само се чудя с „Жилет" или с тея лентички от рекламата. И на мен ще ми е за първи път и само ако боли, те ще видят... Понеже ми е много бяла и нежна кожата, миналата година се бръснах поетапно на лентички. За да не изгоря. Краката ми станаха супер готини. Всички ме питаха откъде съм купила тези фигурални чорапи. Трябва да си купя и нова дрешка, щото Пинчето каза, че ще дойде да се видиме. Чужденката се прибира, пък и силната варненска група, не трябва да се излагам пред тях. Леле, що стана?! Не пропускайте новините!!! Мене ще ме познаете по тоалета. Аз ще съм последна мода мини - сутиен с ръкави. Няма само Пинче да ми ходи подкъсена. Последния път беше с къса пола и коланче. Гледах я, гледах я, па накрая не издържах и я попитах, кое е полата, кое коланчето. Е сега ще види, че и аз съм модерна. Обаче ще стане много лошо. Мъжът ми ще ги види на куп какви са купонджийки и ще ме пусне на срещата, ама друг път. Ще каже, нали се видяхте, какво още има да си гледате. Само се чудя дали да не взема плетките и като се видиме, да им ги раздам. Ще си седиме, докато той е с нас на плажа и ще си плетеме. Та да си каже, дай да я пусна, та малко да си отпочине мойта и без това се преуморява напоследък. Остарява. То и без това какво да правя на морето. Мъжът ми отказа бирата. Аз пък от тоя вентилатор не видим да си четем любовните романчета. Не пуша, не пия, по заведения хич не обичам да ходя. Ще взема да си оплета нещо за зимата. Че море, море, ама като не сме плащали пусто парно... То колко и да правиш любов за да се топлиш, нали трябва и да се спи. Ще си оплета една шапка, а на мъжа ми чорапки - да не му измръзнат крачетата. На мен чорапки не ми трябват, защото зимата не ползвам лентичките, та има какво да ме топли.

Това е в общи линии. На вас ви пожелавам весело изкарване на празниците. В смисъл, че ще си отпочинете, докато ме няма. Щото като се върна, ще има да ви разправям кой какво казал, не че съм клюкарка, ама някой трябва да се грижи за светската рубрика. И стискайте палци мъжът ми да не ме разкрие, че не мога да плета, че няма да ме пусне на срещата. Аз ще гледам да въртим артистично куките пред него, пък после ще купя плетени чорапки и шапка. Само да не забравя да махна етикетите, че лошо. Айде, останете си със здраве. Ваша сърничка Светлана.

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Сядам да пиша. Вили, ти позна! А Кремето милото колко хубаво плете!!! И какви плетки знае!!! Трепач ви казвам!!!
  • Ние плетките много ги умеем. Светланка вече се убеди в това. Няма да ти кажа, колко пуловери изплетохме.
    Сега с нетърпение очкавам поредния бисер на сърничката!
  • Като зная Креми, Кити и останалите две"мускетарки" от тяхната компания каква кръвна група са;
    като те усетих и тебе към коя зодия "духом" принадлежиш

    си викам на ума - тези не може да не са взели ... вентилаторчета на плажа! Да плетете на хладно де! Вие за какво си помислихте? "Плетачки такива"!
  • Само шетате, само работите, сладурки!!! Варненки, какво да кажа!!!
  • Светланке
    Благодаря, че ме научи на оная плетка Ей, голямо плетене беше!!! Къде се събрахме такива работни
  • Деси, сладурче, и ти мен!!! Стами, сигурно другата седмица ще започна сериала "До Варна и обратно" Първа серия - Плетивото на плажа. Вили, има и снимков материал. А ти пък си пеперудената Джейни тогава пък!!!
  • Защо ме питаш бе, Ице?! Сега ще трябва да ти разказвам цяла вечност! Направо си взе белята с мене. По-добре, не питай...
  • Ей, ще ме уморите от смях. С това "бях само кожа и косми, а сега само хубава" Какво ли може да родиш още, образ такъв неземен?
    Поздрави, сърничке!!!
  • Петинка, ех, ненаплетохме се!!! Кити, благодаря ти за всичко!!! На целия Варненски регион!!! Таня, супер съм привечер иначе - не. Моряче, позна, пестелива съм. Бях по монокини само - безпаричие. Венец, голям купон беше! Влюбена съм във Варна, заради силната група!!! ДАНИ, НЕКА МЕ ЧЕТЕ, ПОСЛЕ ЩЕ ТИ ПРАВИ САЛАТКА И ЩЕ ТИ СЕРВИРА. Ще си вика: Добре че не ми се падна тая чума Светлана за жена! Той ще се влюби лудо в теб отново и завинаги!!!
  • Браво, Ице! И аз съм й се заканила на Анетка! Доли, поне се опитвам да завихрям. Като тайфун съм почти. Дарче, златен мъж имаш! Намачкай го и го нацелувай от мен!!! Имам и аз, но от тях се оплешивява, пусти епилатори. По рано бях кожа и косми, сега съм само хубава! Гери, усмихвай се, отива ти!!! Луничке, благодаря ти!!! Ани, каква ти е шапката?! Готина като теб, надявам се!
  • как ме разсмя
    неповторима си!
  • Чакам протоколите! Или извадки от личния дневник! "Пухкава клечка" такава! И защо толкова се безпокоиш за теглото? Че и още 23 грама да беше наддала - на морето се отслабва! От живота, безсънието, постоянното движение под и над ... вълните! Вие за какво си помислихте?
    Кажи и на останалите там - и техните "отчети" искам да видя тука!
  • Хехе..Сърничке остроумна и сладкодумна..да си изкарате най-веселата почивка на море ти и компанията покрай теб!!!На срещата да се доопознаете по добре с много емоции да мине всичко!!!Разчитам на теб после да разказваш как и къде е минало всичко...и да опишеш подробно там във Варна покрай морето и плажа какви сте ги вършили..имало ли е нощно къпане,сравнявали ли сте разлики хихи супeр компания сте радвам ви се от сърце!!!
    Поздравчета от мен !!!Очаквам с нетърпение новите морски разказчета!!!Но първо да си отпочинете добре и после с нови сили,хаиде със здраве!!!
  • Ех, сърничке, сърничкееее!!!!
    Изумяваш ме!!!
  • Светле, неповторима си! Чета и ти се радвам, и се смея, ама чак сили не ми остават да ти напиша коментар. Гледам, хората се стегнаха за Варна, някои даже са вече там... Пък аз вчера да позволя на моя мъж да чете! И то точно твоите разкази, Светле. Чете час, два... Друг път мрънка, че не съм му направила салатата навреме, пък сега я остави да се развали. Най после си викам, това не е надобре - ще вземе да не ме пусне на купона, като видя какви са моите дружки тук... А то какво стана - докато се чудеше какви разходи щяло да ми коства само едно отиване до Варна, изведнъж заключи: "Идвам и аз с теб!"
  • Всички наоколо се забавляват искрено с твоя талант да описваш "Радини вълнения", но в съвременен вариант! Само не разбират защо с бански! Не е ли по-естествено без тях, вместо по монокини или бикини?! По трикини - само по шапка, джапанки и очила! Разходите са по-малко! Ти нали беше икономична, пестелива ...!
  • хахахах ти си супер бе
  • Сърничката пристигна преди 2 часа във Варна. Посрещнахме се, нацелувахме се и сега я запратих да показва копитца на плажа
  • Светланчик, и с облечени копитца да си, пак нямам търпение да те видя и гушна, душко!
    Пък за хронологията на събитията... ех, ще има да се чете дор до три недели!
    Пък ти като дойдеш... по плетката ще ме познаеш, ша знайш!
    Айде, до ВИЖДАНЕ!

  • Евала на таланта ти, Светле!
    Шапка ти свалям!
    Поздрави!
  • Страшна си!
    Благодаря ти отново за настроението!
    Нямам думи...
    Как ги съчиняваш такива интересни разказчетата си?
    Че и сърничка си....
    Мила,невероятна си!!!!
    Поздрав!
  • Светленце, душицо остроумна, много ме радваш! Винаги ме караш да се усмихвам!
    Целувки!
  • Ехеее, още не сте отишли, а веселбата е започнала. Представям си после още колко и какви смехории ще разказвате Светле, така умееш да завихряш около себе си и хора, и остроумия...
  • Сърничке, те нали нашите циганки са умряли та си се хвалим сами. Имаш поща от мен. Тя, Анетка нещо напоследък все бяга по тъча, ама като дойдем във Варна ще види тя...Няма да мине метър. Поздрави!!!
  • Ице, ние вече сме си наши, но сме си хубави жени всичките до една, тук позна. Ама аз и да искам големо тату, то нали съм слабичка, нема къде да се развихрят. Аз ще си направя надпис някакъв, та като се зачете човек да се захласне. Мерси все пак за съвета. Много си печен бе, ти да видиш. От наш'те мъже по-хубави нема и това си е!!!
  • Ането, пак ме ядоса!!! Нали кмета ще ни епилира подред, нема страшно! Или ти хитрушо, щото викам, че съм поливана и айде на сенчица...Аз си се шегувкам така. Па що, я си се позанимавкайте двамцата, аз ще разнообразя с плетиво. Ще взимам мерки на други мъже. Ще гледам да са неговия размер, да не му окъся ръкавите, че лошо.
  • Тръгвам, то отказва ли се на чужда жена. Нали ще ми се смеят. А за татуто нещо дребничко да може да се гледа само от много близо. Без значение какво е. Пак поздрави на кривата пейка с хубави жени!!!
  • Ели, я разучи! Може да ни потрябва на плажа, въпреки че то кога от тези плетки, ама знае ли човек. Помагай!!!
  • Ами аз понеже и без това за плаж не ставам, ще го отведа настрани под някоя сенчица на хладно, че да може ти спокойно да си ... плетеш.
  • Ице, добре, че те питах!!! Ама ми свършиха лентичките, айде идвай с епилатора на жена ти, че го закъсах душа, доникъде не съм, срамота! А каква да е тематиката на татуто?
  • Една приятелка, когато се върна от Алжир, разправяше. Алжирките, забулени, забрадени ама на краката гривни, с различни цветове. В зависимост от наредбата на цветовете, давали иширети на приятелите си.
    Усмивки за разказчето
  • Леле, ако беше се отметнала...Аз на теб разчитам да го занимаваш, докато...плета де.
  • Избръснато на голо е по-добре. Без косъмчета. Никакви ромбове и триъгълници. Може някоя временна татуировка леко вдясно или ляво. Айде пак поздрави!!!
  • Така е мила, срамота е да ги скръстим, то женската работа край няма.
    Не съм забравила бе Светле, как ще забравя, та нали от тогава сън не ме лови (бе лови ме понякога, ама бързо ме пуска).
  • Ало, модерният, триъгълник ли е по-добре или ромб?! Или...да караме доде има лентички. А добре, че ме подсети за нуди, нема да бегам за бански. Но ще си сложа лак, да не съм съвсем гола, че каквато съм нежна ще взема да настина.
  • Леле, добре че ми каза, имам два чаршафа да закърпя, тъкмо и това да свърша. Жива да си ми!!! То на плажа какво друго да правиме?! Аз съм толкова трудолюбива, че не мога да седя така със скръстени ръце, нали е срамота.
  • Добро утро на женската компания!!!
    Гледам добра седянка сте подхванали на кривата пейка. Да ви кажа аз. Като не можете да плетете английски ластик, карайте нашенски. С мъжки куки. За епилирането не бойте се. Ще ви епилирам, обръсна...Всичко правя. Нали съм модерен кмет. Грижа се за жените от наше село. И умната. Да няма разлики. Люси, води ги на нуди плаж. После ще проверявам, имали разлики, наказвам. Наказание тежко - един месец само с чужд мъж. Приятен ден, сърнички!!!
  • Ането, нали требваше да занимаваш Джонито, забрави ли?! Можеш всичко да му правиш, каквото си искаш, да му се качваш по главата, да седнеш връз нея по турски, може и да се подрусваш. Но много мрази да му се повишава тон. Много ми е чувствителен. Няма да му крещиш, айде ми сготви, а му кажи нежно и той ще ти сготви и ще ти сервира, вече се понаучи, миличкия. Пък аз ще ти оплета едно ръкавче, айде, моля ти се помагай!!! Кити, разчитам на вас, избръснете се, че иначе голяма излагация. Като не се обръсна ми вика: Махни шмиргело! Да не ни слушат хората, аз за тех живея дето се вика, ЗАТОВА СЕ ИЗБРЪСНАХ, мен всекак ми отива.
  • За мълчаливи сме си мълчаливи, че и от татък даже. Като си спомня онзи любознателен мъж с весника що информация "изчете" ...
    За гоблени - не си носете от вас, имам да раздам на всичките (и да знаете че са все отпочнати). Ама аз вече си нося и крачната шевна машина, че на някой хора по плажа банските им имат нужда от поправки (пришивам им по някое друго парченце, че съвсем са се откинали на места). Ама не стига че не плащат, а и се сърдят даже някой.
    Аз не се пилирам за да съм си Истествину красива, ама щом Светлето с мъжо си ще идва, ще свърша и тази работа няма да се излагаме я ...
  • За гоблените да питаме, Етчи Ми що не, то инъче ще е голяма скука. КАто знам, какви сме мълчаливи всички Бе мойто мъж, голяма шестица с мен оцели Ми шетам, скромна съм Бръсна си копитцата и аз, е ония ден си купих нов Жилет, викам няма се излагаме пред мъжът на Светлито, я!
  • Абе аз като видях мъжа ти веднага разбрах, че е роден под щастлива звезда, че те е взел. Па си викам, абе гледало е момчето, умно е нищо, че е красиво. Да взема ли и два-три гоблена да ушиеме, докато си се печеме на плажа?
  • Триперя, триперя ....
    Ще дойда аз да те сменя в работата

    Поздрав и усмивка.
  • Ето, това е добра съпруга Ми трябва да го занимава някой, нека не е самотен, докато те няма. Тя Мая, няма да го пита, ами ще му заяви, че тръгвате Мен сън не ме хваща, че ще си плеткаме. Ей ма на, кога съм станала и се чудя за неделя кои куки да вземам. И аз те обичам, въобще цялата ви групичка там си обичам! То бива плетачки и домакини, ама чак пък толкова! Ех, мъже късметлии
  • Абе, той само като се обади оная Мая, нали не може да й откаже и ще ме пусне. Няма да дойда само, ако няма кой да ме смени в работата. Дома все ще се намери някоя приятелка да го занимава. Кити, аз сега завършвам бието на една блузка и ще взема повече прежда, та да си плеткаме по цял ден. Обичкам те!!!
  • Светланкееееее, четеш мисли!!! Аз тъкмо си мислех, коя плетка да подхвана сега. Ти кво си мислеш, че правим ние, тая групичка. Плетем бе мило Аз само английски ластик не мога, ама ша се науча Тя и Пинче, като беше тук ме понаучи на някоя друга плетка. Мъжът ти ще е спокоен с нас и няма да имаш грижи да те пусне на срещата Ади, чакаме те и оная другата с плетката чакаме Ице, като я подхващаш я дръж здраво, тя не е за изпускане
  • Пинче, ти от кои ползваш?! Че на мен нали ми е за първи път...с лентичките де. Иначе си бех станала рекламно лице на "Жилет". РЕКЛАМНО ЛИЦЕ ЛИ КАЗАХ, ИМАХ ПРЕДВИД РЕКЛАМНО КРАЧЕ. Краче, братче, ама след почистване, иначе си е направо крачище. Добре, че поне ми е нежна кожата, та нямам, копитца. Не е лесно да си жена. Оня моя метне в сака джапанките и банските и му лесно, а аз рокли, па къси панталонки, па дълги, па блузи с гол гръб, па глади...егати. Забравих лосион да си купя, о нямам подходящо червило за плажа. Кое ли е модно сега? Ще питам Пинче, тя ще ми каже.
  • аз пък тъкмо нарамих пушката- и на лов за сърнички!

    ама първо- ох!- не ми е за пръв път, малко виках и аз-(от лентичките е) -да се оправя, че Светланал ще срещам скоро, няма да бода като...дивеч
    Пък и с моето "коланче" ще й услужа за светската варненска хроника

    благодаря ти за настоението, свИтлана!*
  • Мерси!!! Лека и на теб!!! И умната във Варна. Да не я взривите от смях.
  • Знаех си аз. Лека нощ, че говоря по телефона с един поет да не объркам нещо. ПРИЯТНИ СЪНИЩА!!!
  • Светле, външноста лъже. Хапвам си стабилно. Пия кафе редовно. Водка само за волната програма. А там ме е тренирала жена ЗМС(заслужила майсторка на секса). И никакви пижами. Сутиен с ръкави и къса пола с коланче.
    Благодаря и на теб за усмивките, с които разведряваш!!!
  • Ице, почвай да се храниш, защото не ми се мисли какво те чака на морето. Пък и какъвто си ми добричък и услужлив, хич не ми е чудно защо си като момченце слабичък. Пиеш ли още кафета или си минал по мои указания на водка. Това ще си го преснимам и искам да видя как ще се справиш - отдолу нагоре, от вън, от вътре. А най ми хареса "където кажеш". Ще ти го припомня!!! Искам да ме наказваш, ама яко. Че се пържим ако требва с пижамата...Развесели ме благодаря ти Ице!!!
  • Здравей, сърничке Светле!!!
    Ще те подхващам поред. От долу нагоре. По едно радио върви реклама: "Чу ли мъ, примоцията дет`тъ пилирът с лазар прудължава...".
    Не ти трябват лентички, ами върви при Лазар да те епилира. Ако той не може, аз ще го направя. На жената с епилатора. А ти през това време ще плетеш на кука... После и с крем "Универсал" ще те намажа. От вътре, от вън, където кажеш. Сега за Варна. Там никакви бански, че загрозяват. Само на голо. После ще проверявам. Ако има разлика, ще наказвам. Един месец само с чужд мъж. Айде и ти да си здрава, че да ни разсмиваш.
    Поздрави за настроението, сърничке Светле!!! Много ме изкефи това "мода мини - сутиен с ръкави". Държа да го видя. Защото съм любопитен яко.
Random works
: ??:??