Oct 25, 2021, 9:44 AM  

Тъпи ямайци... 

  Prose » Humoristic
807 1 16
3 мин reading

   Не помня снощи, какво пих. Беше някаква странна ямайска напитка, която ми я подари един познат, върнал се от екскурзия. Налях си малко от нея, но ми се стори много приятна и си напълних чашата догоре.

После заспах. Без сънища, без кошмари.

Събуждам се и виждам, че са минали 12 часа. С почти затворени очи отивам в тоалетната. Бъркам в гащите и...

И...И... Няма го!!! Никакъв го няма!!!

Свалям боксерките... Долу нещо много сладичко!!! Нещо, за което съм мечтал да го имам до себе си. С каквии устнички...

Ужас!!! Аз имам дупка между краката!!! А те... Едни гладички, меки, заоблени.

Бързо свалям дрехите и започвам да се въртя и оглеждам пред огледалото.

Леле, каква красота!!! Имам кръгло дупенце. Тънко кръстче и... Какви гърди, ах какви гърди!!! Стегнати, щръкнали с прелестни розови зърна.

Лигите ми потичат. Искам, да си ги лизна с езиче.

Чакай бе, идиот... Как сам ще се лижеш?!!!

Нее, искам си "достойнството". Искам си го!... И другите неща си искам...

Бягам гол към кухнята, за да пийна пак от оная ямайска дяволия.

Минавам, покрай огледалото. Мммм, как подскачат тия хубавите работи... Леле аз съм, като луд охлюв. Имам и двамата пола!!!

Наливам пълна чаша и я изпивам на екс. Лягам и много дълго не чакам. Пак заспивам.

Минават отново 12 часа. Този път се събуждам и първо пипам гърдите си. Неее... Те са още по-големи и набъбнали.

Имам корем... Щръкнал... Пипам отдолу между краката и пръста ми потъва в оная влажна дупчица.

Аз съм бременен!!!

С пъшкане се изправям от леглото и с почти патешка, разкрачена походка тичам да си налея още ямайския ужас. Глътвам го като лекарство и...

Минават следващите 12 часа, но този път се събуждам от силен плач до мен.

Мъничко, много сладичко бебенце. Момиченце.

Изправям се над него и то ми се усмихва. Най-сладката усмивка, която съм виждал. Двете му бели зъбчета сякаш проблясват.

Погалвам го по меката косичка, а то тихичко започва да ми гука.

Неее... Луд съм!!!

Изливам последните капки от питието. Глътвам ги и си лягам. Но първо цункам моята, малка сладурана по бузките.

12 часа.

Събуждам се...

"Достойнството" ми е пак там. Върху него е най-готиният женски крак, който съм виждал. До мен лежи по корем, с щръкнало дупенце и глава на рамото ми най-прелестното маце.

Лекичко повдигам крачето и, а тя отваря очи, усмихва ми се. Ляга по гръб… Придърпва ме към себе си.

Усещам аромата и. Усещам меките ѝ устни...

 

Тъпи ямайци!!! Пишете, че трябва да се пие до дъно !!!

 

© Гедеон All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Даа, със сигурност е публикувано във вогонския седмичник " Съмнителни откровенности" под заглавие "Тъпостойни ямацунници..."
  • Ха! Браво бре разбойник! Ще родя бързо!!! Обичам те!
  • Това съм го чела, публикувано е преди или е виц, но със сигурност не го чета за първи път
  • Да охладя ли страсттите,.. някой е врътнал разбата.
    Ама сега това е модерно, не мож' просперира без това
  • Когато си Жабок, можеш да вършиш няколко неща едновременно.
  • В завод за интегрални чипове се повредила поточната линия. Всички специалисти с висше и нагоре образование минали, но не успели да я ремонтират.
    Дошъл, бай Димо, дето разнасял готовата продукция.Навел се човръкнал нещо и линията заработила.
    Професорът-шеф на завода се зачудил.
    - А бе, Димо, как я оправи тая машина?
    А, Димо се почукал по главата с един пръст:
    - Бъбреци... бъбреци, Шефе.
  • Стоп е, когато вирнеш петала. Иначе е пауза, не се знае, дали нема да пропееш пак.
    Чиста логика! Бъбреци...бъбреци, Квазаре.
    Надявам се, че си чувал тоя виц, въпреки че си изкукал.
  • Хахаха Квазареее 🤣🤣🤣 между другото, и аз съм любопитен. 🤣
  • Аз пък съм на 15. Кво да правиш, климакс.
  • Пепи 🤣🤣
    Жабок, аз от Космоса пиша ти кво си мислиш 🤣🤣 отдавна не съм се връщал на земята! 😎🤣
    Аз съм най-младият. 🤣
  • Квазар е дърт. Аз съм младеж.
    Зависи от червея, Пепи и от акъла
  • Зиги, ти да не беше на екскурзия в Космоса бре?
    Сурикат ниеден.
  • 😅😅😅 да ти имам въображението, Жаб… пий до дъно бе какво е това една глътка две глътки 😆
    ПП. хаха Пепи и Квазара 🤣🤣
  • Къде пък видя порно? По-скоро е алкохолични видения.
    Май трябва отново да сложа забранено до 18, за да предпазя младежта от алкохолизъм.
  • Не очаквах, че си толкова срамежлива и си спряла на 30 секунда.
  • Пепи, радвам се, че следиш, какво публикувам, но това е корекция на другото от преди няколко дни, защо махнах някои неща, които са за червена точка.
    Квазаре, твоето е направо, като калинка с червени точки
Random works
: ??:??