May 10, 2022, 9:01 AM

Убих мъжа си 

  Prose » Narratives
574 1 18

The work is not suitable for people under 18 years of age.

11 мин reading

           Телефонно обаждане на 112 - "Убих мъжа си:

        - Вече пътува линейка към адреса, да побързаме, колеги! - екипът полицаи се качваше в камионетката. Следовател Стойчев по навик пукаше пръсти като на човек, прекъснали му кафето.

         Медиците чакаха с две носилки пред вратата на апартамента.

         - Колеги, отключвайте!

         Само след минути буквално всички връхлетяха в хола. Жената седеше облегната в ъгъла до дивана и гледаше вторачено във вратата, но не трепваше. Явно бе в стрес. Трупът на мъжа беше между скрина и масата, похлупен по очи, главата му кървеше, до нея имаше неголяма локва кръв.

          Проверете първо трупа, да установим смъртта - се обърна следователят към оскафандърения парамедик.

          - Долавям пулс, не е мъртъв. Сега ще направим необходимото. В безсъзнание е, с видима травма с остър предмет по лицето. Ударът в носа е предизвикал комоцио.

          - А е паднал напред, защото силно се е подпрял в скрина неочаквано и е отскочил напред, а при падането се е ударил и в масата. Има голяма рана над ухото. Трябва да се изследва и  за пукнат череп в тоя район.

          - Стойчев - ето го "убиецът" - посочи мраморната ваза под парното инспектор Милчев - има кръв по нея и пода, докато се е търкаляла.

          Парамедиците вече бяха изнесли тялото на мъжа, сега друг се опитваше да помогне на жената. Почистваше кръвта по ръцете ѝ, но тя беше от мъжа, защото кървящи рани нямаше. Опита се да я хване с две ръце и да я повдигне да седне, но тя се свлече като чувал. Едва я удържа да не падне отново на пода. Продължаваше да гледа ококорено. Още беше в стрес.

           В стаята се върна още един медик и му  помогна да я вдигнат и сложат на дивана.

           - Да я сложим на носилката, няма да може да ходи.

           - Колега, снимайте тука! Огледайте и другите стаи!

           След огледа на апартамента следовател Стойчев и инспектор Милчев с патрулката заминаха към болницата, а останалите полицаи с камионетката се върнаха в районното. На входа ги изпрати шпалир от любопитни комшии.

           Жената беше излязла от стреса, а мъжът в безсъзнание и трябваше наблюдение и да изчакат, за да се установи дали има трайни увреждания.

           - Добър ден, госпожо Райчева. Как сте?

           - Не знам, всичко ме боли.

           - Да, приемащият лекар е записал, че имате и стари хематоми по ръцете и краката, а в профила Ви пише и че преди 5 месеца сте ходили на преглед с пневмоторакс от пукнато ребро и синини по врата, но сте казали, че сте паднала в кухнята и сте се ударили в шкафа.

          - Да. Не. Излъгах. Срам ме беше да кажа, че мъжът ми ме бие. По-скоро мачка и драска до кръв..

          - Мачка? Да започнем отначало, какво се случи днес? После ще ни разкажете и за реброто.

          - Жив е, още ли? - цялото ѝ лице беше в сълзи, а ръцете безпомощно висяха от страни на леглото.

          - Жив е. Защо се обадихте на спешния телефон?

          - Децата след закуска излязоха с приятели. Те са големи, на 16 и 18 години. Тони завършва догодина. Аз отидох на кафе с приятелки. Кито, Китомир, си остана у  дома. Женени сме от 20 години, от около 3 години не живеем като женени. Спим отделно, не излизаме заедно. Изведнъж си охладняхме.Прибрах се по обед, той седеше в хола пред телевизора. Като влязох, изведнъж скочи срещу мен, удари ме през устата, сграбчи ме за ръцете и се развика "К*рво долна, от кой хотел идваш?"...

          - Добре. А от къде и защо са тези белези по ръцете и краката и следи от прорезни рани по бедрата, които е описал приемащият? А реброто?

          Силвия изхлипа силно, и изведнъж замлъкна. Вгледа се в разпитващите я и замлъкна.

          - Сестра, ако обичате!

          Сестрата влезе, а двамата разпитващи излязоха и зачакаха в коридора.

          - Спокойно, оправя се. От стреса е, блокирала е за момент, след 10-тина минути ще можете да продължите, здравословно е добре като изключим старите белези от наранявания..

          Разпитът продължи още близо час. Силвия говореше бавно, с мъка излизаха думите от устата ѝ. Понякога спираше по средата на изречението и чакаше да я подсетят с дума за какво говори. .

          - До преди 3-4 години нямахме проблеми, децата поотраснаха, Кито беше грижовен към семейството, започна работа и допълнително на второ място. Отношенията ни поохладняха в леглото, но след толкова години не обръщах внимание. Докато нещо се скъса. Уж започвахме да правим нещо, и до там. Кито започна все по-често да спи в хола. Преустроихме кухнята, за да добием още една стая. Децата са момчета, останаха в една стая, Кито се премести. Една нощ без да искам го хванах в хола да гледа порно и мастурбира. Измъкнах се леко да не разбере. Още няколко пъти, преди да вкараме телевизор и в неговата стая. Опитах един ден да говорим за това, но той се нахвърли върху мен как съм била напълняла, у дома съм ходела занемарена и т.н. Една приятелка, след като ѝ споделих за мастурбирането пред порното, ме посъветва да отида на  сексолог. Защото изведнъж мъжът ми стана параноичен, започна да вижда във всяко мое излизане изневяра, дори и приложение да следи местоположението ми  беше прикачил. А секс нямаше. Лекарят каза, че причината си е в него, от порното е получил сексуална дисфункция.

          - Извинете, а перленото колие, с което бяхте, от къде го имате?

          - Той ми го подари миналия месец по случай 8-ми март.

          Още малко продължиха, защото трябваше да я оставят да почива, и казаха, че ще продължат на другия ден.

          Сутринта Стойчев и Милчев разглеждаха отново снимките от местопрестъплението и препрочитаха доклада на криминалистите.

          - Стойчо, какво ще кажеш: жена му не го възбуждала, а е яекулирал в гащите? И тая дисфункция - нещо не е наред, не мислиш ли?

          - Да се обадим за ДНК от спермата и да видим дали ще е открием нещо в базата данни. Жена му каза, че не от вчера имат интимни проблеми, нали? А и  манията му да я мачка, т.е. да я стиска силно, дали не е някакъв фетиш? Както и да я натисне с коляно в гърдите, че чак да ѝ спука ребро?

          - Онази жена, която беше намерена в хотела за почасови почивки в безпомощно състояние, нали имаше спермен материал по тялото, е дала показания,  че е била изнасилена с някакъв предмет, но не видяла, защото е била с вързани очи? И е изчезнало перленото колие, с което е била? Да ѝ се обадим и да видим дали прилича на  това, което е носила нашата жертва.

          Следовател Стойчев вече звънеше и изпращаше екип да вземат всички компютри и мобилни устройства от  дома на местопрестъплението.

          В петък разследващите посетиха "убийцата" в дома ѝ. Съпругът още беше в болница заради пукания череп от удара в масата, макар че за сега нямаше усложнения от хематом и оток, а и едва ли щеше да се прибере, направо в ареста щеше да замине.

          - Госпожо, извадихте късмет, не успяхте да убиете мъжа си. Макар че и не сте имала и намерение. Било е самоотбрана. При това болезнено мачкане и страхът от ново счупване или нещо по-лошо сте реагирали нормално. Особено като Ви е заплашвал всеки път, че а кажете гък на някой, ще ви убие. А не Ви е лъгал. Всъщност открихме връзка с един стар случай, ДНК-то от семенната течност потвърди, че мъжът Ви е извършителят на случая с жена в хотел преди време. А тогавашната жертва разпозна колието. Което ни наведе на мисълта да потърсим още евентуални негови жертви.

          Следовател Стойчев се пресегна да си налее вода, и инспектор Милчев продължи:

          - Пристрастяването му към порното е причината да получи сексуална дисфункция. Която след време е прераснала в парафилия: вид садизъм, при който насилник получава възбуда и удоволствие, но не от причиняването на болка, а от това да гледа как жертвата му страда, т.е. да вижда болката, която причинява. И Ви е "мачкал" - по-дълго време да се наслаждава на болката, която причинява. От около година и половина е посещавал сайт за бързи срещи, където е намирал партньори за сексуалния си глад. В началото го е удовлетворявало само да ги привежда в безпомощно състояние и да му се молят да ги освобождава, но скоро след това се е появило и сексуалното удовлетворение от гледането на чуждата болка.  Прилъгвал ги е с безобидните увещания за ролеви игри. Така е можел и да влиза директно в уговорената стая с маска, за да не виждат лицето му, както и да им залепва устата, за да не викат. Не с питие и упойващи, защото целта му е била да гледа реално страдание. Открихме още две негови жертви. Вече няма за какво да се страхувате, че ще Ви пребие или убие, ако опитате да се разведете. Срещу него е повдигнато обвинение в домашно насилие, нанасяне на малки и средни телесни повреди на Вас и другите жертви, но най-важното, че е повдигнато обвинение и в четири изнасилвания, за които той си призна вече. И понеже бързата яекулация го е довеждала до неконтролируемо желание да излезе "мъжкар" от ситуацията, ги е довършвал с полицейска палка от сексшопа. Вас не  Ви е изнасилвал, защото го познавате. Подсъзнателен защитен механизъм. Затова е прибягвал към намирането на партньорки от нета: семейни жени, които няма да посмеят да се оплачат  в полицията, за да не се разкрият пред съпрузите си. Но последната, с колието, е била в развод, което той не е знаел, и е нямала причини да го скрие.

           - Довиждане, Силвия, по-бързо да се възстановите! Не скривайте цялата истина за случая от синовете си, за да не изпаднете в ситуация "Ти си виновна", тайните нараняват и убиват! А и момчета са: време им е да знаят за всички вреди, които може да нанесе безразборният интернет! Нямате вина, вината е само негова, и то защото е направил грешен избор за оправяне на семейните ви интимни проблеми.

           След час в кабинета на следовател Стойчев и инспектор Милчев една папка с червен маркер с надпис "Приключена" остана да лежи на  бюрото, а двамата пеша се упътиха до близкото бистро да пийнат по бира.

           На другия ден беше събота. Дано е спокойна, не като последните няколко съботи.

© П Антонова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Иржи (Ирина Филипова) - "не слагай пръст върху врата, която скърца"! Благодаря!
    Една случка от миналото лято: рано сутрин всичко е отворено да влезе по-хладен въздух. Отдолу от градинката се чува как хлипа жена. Поглеждам, една с куче ѝ говори "Бягай веднага до болницата, много кръв ти тече!". Болницата е на две крачки. Поглеждам, плачещата върви към края на блока. След 3-4 мин "Защо се връщаш?" - "Ох, не мога! Моят ако чуе, че съм ходила в болница, ще ме довърши"
  • Докато четях, имах усещането , че ти си била на местопроизшествието не само, а си един от специалистите, които отразяват събитието! Така вещо си го описала, Пепи! И ми напомни един случай , безкрайно отдавна...Беше рано привечер с вече запалени лампи. Връщайки се от работа, гледам пред едно малко блокче насъбрани хора и гледат нещо...Не беше спуснато перде, затова видях потресаваща сцена! Мъж по потник само, биеше жена, от която "гък" не се чуваше, само ударите кънтеха зловещо и тя отхвръкваше ту към едната стена, ту към другата...Само миг издържах на гледката, но успях да видя израза на лицето му, защото бяха на първия етаж- беше на побесняло животно! Тълпата гледаше безучастно, нямаше още тел.,112, никой не викаше полиция според правилото "не слагай пръст върху врата, която скърца"..Аз само изревах неистово и....припаднах! Страшно е да живееш с такъв...звяр!
  • КимДжаксън (Боряна Христова) - ❤️благодаря!
  • Забравила съм да споделя, че това е един от най- интересните разкази, които съм чела в сайта! Увлекателно пишеш, Пепи! 🌹❤
  • Кате - За съвременните болести, породени от начина ни на живот, е трудно да се говори. Човек, особено където може да бъде какъвто си иска, а иска най-вече да е харесван, да говори за слабости и зависимости и да си ги признава, което го прави слаб и уязвим - как да стане? Като се четем тука, всички сме добри, състрадателни, чисти души. Дано! Ала надали!
  • Кате - Защото такъв е животът ни. Всяка новост в областта на технологиите и техниката хем ни улеснява живота, хем с мултивъзможностите ни прави все по-малко човеци. Нормални човеци. И манията си е мания, болест, която никога не върви сама, а и повече вреди на околните, променя животи.
  • Пепи, твоят разказ е малко образователен, защото никой не говори, че порното е вредно. Напротив мъжкарско е. Темата, която си засегнала е актуална, но е табу. Домашното насилие не съществува и когато има смърт тогава нещата излизат наяве.
  • Пепи, много ми хареса, прочетох го на един дъх, хубав край, справедливостта е възтържествувала! Поздравявам те!
  • Довереница - боят им е малко! 👍
  • Прочетох с интерес. Ама слабият пол си е слаб пол.Само с комоцио се е отървал.
  • di_t (Tаня) - боксьорската смърт: има случаи и при счупване на носа, за това от години някои федерации въвеждат каските
    )има различни федерации при професионалисти и аматьори)

    жената от къде да знае, като го е видяла припаднал, се е уплашила още повече
  • Пепи, трябва по-силен удар, че наистина да го убиеш!
  • PetarStoyanov - аз пък и без да питаш, ти отговорих на ЛиченЧат, нека те е яд! 🤣
  • Пепи, и на мен ми хареса,.. няма да питам, ама защо... или защо...
    И давам 5 звездици
  • Благодаря, Светле!💐
  • И на мен много ми хареса.
  • Генек - 🤣 благодаря ти!
  • Като започнеш от червената точка и хищната жажда в обещаващото заглавие...
    Много ми хареса!
    Скрих го от жена ми.
Random works
: ??:??