Гледам – на екрана някакви… Абе, да се самоцензурирам: никакви…
Говорят, нареждат, убеждават, доказват…
Титли, титли, титли…
С муцуни, които предубедено те отблъскват. И обясняват – не си заслужава да им отделяш време.
Но може да са някакви… Нали имат титли?
Надничам в интернета. Пусто всенаблюдение – попадам на биографиите им. Фризирани, загладени, парфюмирани, обаче не можещи да скрият истината. Титлите са накичени върху хорица, изкарали тридневен курс по обличане на бяла престилка и сега възпявани като суперспециалисти.
Тук не споменавам математиците, които убеждават с някакви таблици и графики. Каквито може да извърти всеки петокласник, зяпайки унесено творчески в тавана. И математиците са иззели правомощията на Бог – информират колко души ще се разболеят и умрат, в кои дни и тем подобни гадания на остатъци от кафе.
Всичко – на базата на „ако“, „ще видим“, „убеден съм“… Аргументация в стил убеденост на хлапе.
Та тез хорица са поели в ръцете си властта. Не, не над държавата и обществото – над душите. Плашат, стресират, унижават, мачкат, убиват…
Вярвай им! И се подчинявай – без да мислиш…
Навремето германските военни са се клели директно и лично на фюрера. И са изпълнявали всяка заповед, дошла от негово име…
Авторитаризъм!
Днес няма и личности – има тоталитаризъм без лице…
Но от екрана!
А тормозът върху хората е логично средство за потискане.
Нормалните хора много се взеха насериозно. Повярваха в себе си. А подобни кризи се решават по един начин – с война. Която да позволи вкарването на мислещите в строй и обучение до откат, както викахме в казармата. До изтръпване на мисълта.
Убийство на разума…
В името на нечия власт…
Но война в момента няма. Макар някои да се опитват да разпалят и ливват ли, ливват бензин тук и там.
Затова – други средства. Германците, например, взеха да живеят добре, да освобождават мислите си от оцеляването, да се питат за какво ли не, че и от въпросите да стигат до отговори, които водят към други въпроси…
Поради което им пуснаха паразитите.
За да не се олабват германците, а да се страхуват да не ги изнасилят на улицата…
Обаче – и други народи взеха да се отпускат. Да търсят светло настояще, а не да чакат светлината след смъртта…
Най-напред заплахата беше с „климатични промени“, „глобално затопляне“. Но майката Природа не обърна внимание и не щя ни да ни пържи, ни да пуска убийствени лъчи през някакви дупки в небето…
Поради което разрекламираха страшна болест. /Да не я споменавам, че в някои платформи вече банват заради названието й! Ама това не е цензура, а демократично опазване на човешкия мозък от мислене./
Да, страхът се засилва от укриването на данни, дето уж трябва да са открити – смъртност от различни видове болести, заболявания и тем подобни. Да сравняваме – нали знанието идва от сравнението?
Е, идва – и затова данните са засекретени. И не се споменават даже.
Само че СЗО се изпусна и рече: близо 6 000000 са починали по света от болестта. А 8 000 000 от употреба на никотин. И 2 000 000 засегнати от близостта с пушачи…
Обаче – не забраняват тютюна, не изолират пушачите, не затварят местата, където се пуши…
Щото от пушачите идват едни хубави пари… Бизнес!
Затова продължиха да наблягат на заплахи и насилие…
Пък то – мнозина не повярваха на думите и заповедите, поискаха да сложат пръст в раната. И се наложи срещу разума да бъде пусната полицията – с палки, кучета, газ…
Разум, а… На ви тояга!
Сблъсъкът между мозъка и палката е предвидим…
Лошото за самообявилите се световни господари е, че палките не са достатъчно за толкова глави.
Разумът не ще да мре… Или барем да заспи…
Оставяйки душите и телата на подчинение в прекрасния нов концлагерен свят…
© Георги Коновски All rights reserved.