Nov 19, 2010, 1:58 PM

Улицата 

  Prose » Others
818 0 7

 

 Стоя нарано  на една  търговска  улица, още несъбудена  и ненаспана. Уморена от изминалия ден. Празна и безлюдна, изглежда много по-широка и по-дълга. Все още няма хора, вратите са заключени, щорите са  спуснати, алармите са още включени. Нощните реклами, надписи и лампи избеляват наравно с деня. Музиката от уредбите с тонколоните са включени с натиснато копче „STOP”. Тишината спи  в превъртените ключалки. Сгънати чадъри се мъдрят в някой ъгъл, сенниците са прибрани, табла с надписи, цени подпират нечия  стена.  Манекените недоумяващи  се взират през  витрините. Тъжни са... в очакване   да оживеят. 

Улицата още спи. Уморена   от погледи, ръце и стъпки, от аромати и чашки за кафе.  От сгънати портфейли  и покупки. От несбъднати и сбъднати желания. От дългия ù край  занича слънцето. Пуска първият си лъч, протичва по вратите „Затворено; Затворено; Затворено  натиска да отвори. Вятърът се извива и го гони  „Нека още малко да поспи, жадна е за сън. Виж, че няма още маси, хора, денят  е дълъг.”                            

Слънцето се скрива, улицата си доспива. Аз стоя и се любувам  на сънената „Пиротска”. 

 

 

 

                                                                                                                                                   Стефка   Галева

                                                                                                                                                          Гр. Сандански

© Стефка Галева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Тишината и покоят са ни нужни. В тях има много мъдрост и чар. Поздрав!
  • УУУУУУУУУУУУУУУУУУ
  • Пожеланията ви са разкошни! Благодаря за усета! Прегръщам ви
  • Улицата си доспива.....Много ми хареса!
  • Браво,пожелавам ти Улицата на живота ти никога да не заспива!
  • Тишината спи в превъртените ключалки.
    Улицата още спи. Уморена от погледи, ръце и стъпки, от аромати и чашки за кафе. От сгънати портфейли и покупки. От несбъднати и сбъднати желания.
    Така ми оживя тази твоя сънена улица. С поздравления, Стеф!!!
  • Мини по тази улица и всичко ще се оживи! А аз, ако бях магазин на нея,вратите ми щяха да се отворят автоватично. Бастър копче. Поздрави!
Random works
: ??:??