Apr 28, 2020, 5:44 PM

Влюбени души 

  Prose » Narratives, Literary references, Erotic
1022 0 1
3 мин reading

Призори е...

отварям очи!

Някакви светлосенки привличат погледа ми...

Слънцето си играе с мен! Закача се! Иска внимание, както всеки един от нас търси да е нужен и необходим, да е уважаван и значим за другите или за някого.

……

Преместих глава, за да избегна пронизващият лъч дошъл отвън през стъклото директно в зениците ми, неподготвени и сънени.

Кафе... или чай…

Спирам поглед на любимия ми, моят велик върховен принц, изпратен от вселената за мен… склонил глава и потънал в лежерност върху завивките...

Май потрепна… едва доловимо, в знак че знае за мене. или е разбрал, че го гледам!

Нежно допирам пръсти на рамото му, за да го почувствам, да усетя топлината във вените му, ударите на сърцето…

.. О, срещаме погледите си влюбени!

До мен е... Отново. Целувка!!

С нетърпение очаквам всички наши срещи! Всеки път страстни и различни, всеки път изпепеляващи и дръзки, разпалени, любвеобилни и пълни с хармония! Сякаш върху нас се изливат огненочервени дъждове - меки и топли от Космоса!

Тази споделена и пламнала нежност ни пренася в знойни необуздани висини близки до Боговете, в други патетични необяти в които съществата ни се наелектризират, вълнуват и треперят! Тези ласки, които в потоци изобилстват в благодат и сладост сред задушевни разговори траещи с часове, изпълнени с блаженствено препокриване и словесна мелодия галеща с кадифената си лекота духа ни!

Този влюбеният звън в сърцата и изтръгващите ни извън тялото усещания раздирят същността ни и ние се изживяваме като едни върховни божествени създания, не изцяло човешки, а с ангелски ореоли... И едно напълно удовлетворение, което за нищо на света не може да се сравни с друго, може само да се преживее, щом веднъж завинаги изхвърлиш всички ненужни съмнения, притеснения и товари, които често заслепяват взора (за да се защити ума - блокира гласа на сърцето)!

Бавно сливаме търсещите си устни... прилепени все по-плътно и по-плътно, жадни за въздуха от дробовете на другият, открили пресветият благодат и нови многоцветни ярки вселени…..

С настойчивостта, която не отстъпва пред нищо и с много плавни, ритмични, смесени движения съзиждащи цялостност в неведома пъстра композиция, съвсем наелектризирани и нажежени се отдаваме един на друг, и горим... в живия огън!

Като вулкани – изригващи в реки от жарави, парещи, хармонични, следващи движението на тихата сластна възбуда ….. Света отново се върти на всички страни до забрава и ние отново се понасяме към върховете на неограниченото удоволствие, и рая.

Път постлал океани от благоговения, ухания и заблестели очарования във всяка наша клетка от най-интимни и съкровени звуци до мощно пронизващи стените на стаята стенания, раздиращи всяка оформена струна в нас самите, в тишината и безвремието, … една изгряваща от зората споделеност покълнала в дебрите на сърцето и израснала като величествено дърво из междите на паметта ни, умопомрачителна, одухотворена, с нестихващи желания, през миражни линии притеглящи с емоционални нишки отвътре навън духа ни, стихийни, с изблици на върховна радост през сетивно удивление, с прилепнали впити тела и ритмични тактове оформящи най-вълшебната вибрация на любовния оркестър събрал влюбените души в едно общо сътворение из царствените палати на небесният хор и сред помпозно лумналите плеяди!

Сливане...

Светлините на този тайнствен парад подчертават сиянията ни без никакви сенки и ги оформят идеално за любимият, с уют, мекота и благозвучие...

Зениците ни са изцяло замъглени, сърдечните струни широко отворени за музиката и за този приказен унес през който, всеки щастливо влюбен преминава и това става негов вечен духовен кръст по пътя му към съвършенството!

Така потопени в сладострастия и сетивни пожари, лудо, до несвяст, жадни един за друг, ненаситни, изгрели като слънца в пространствените магнетични измерения, се оказахме в зоната на някакъв неудържим свръх-енергиен екстаз съчетан с мощна хипнотична и електрическа екзалтация на телата, сърцата и душите ни!!!

Изгря Свръхзвезда …..

…… Отново и отново влизам в приказна пословична легенда с този силен и невероятен мъж. Това обичам в него, винаги е с мен, дори и когато го няма! Принадлежим си.

…….

Ще направя кафето... за да е топло и споделено, уханно за Нас!

Щастлива съм…

Обляна от ярка светлина, доволна, поглеждам към Рицарят си и той засиява!!!

Лъч живот и надежда, шепот на вибриращи струни…

Светът е толкова вълшебен, красив и влюбен!!!

Нашият свят...

 

ЛЪЧИСТА

© ЛЪЧИСТА All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??