Mar 25, 2018, 5:39 PM

Влюбеният хакер 

  Prose » Narratives
1107 1 3
1 мин reading

 

          Открай време харесваше Марчето, още от детската градина,  а тя все му се подиграваше. Но в училище беше друго. И въпреки, че подигравките продължаваха, все се увърташе около него преди тестовете защото, както казваше баща му,  докато беше бременна с него, майка му все държеше лаптопа на корема си. И когато го роди – го роди с два харддиска – поне така казваха всички. 
          Като завърши техникума си купи апартамент. Парите валяха от всякъде. Че кой си нямаше проблеми с компютъра. А тя продължаваше да му се подиграва дори когато го поканиха от две банки да им поддържа компютрите. Не помогнаха нито цветята, нито скъпите подаръци.
          И тогава му падна пердето. Влезе в ЕСГРАОНА и записа, че са се оженили. И още същия ден ѝ каза. 
          Тя се тръшка почти месец, но след като адвокатите ѝ обясниха, че освен да се разведе с него, друго не може да направи, тя го поведе на село да го запознае с майка си. 
          Влязоха в двора, майка и копаеше в градината и още докато и каже:
          - Мамо, това е Митко - майка ѝ се подпря на мотиката и започна с клетвите. А когато стигна до:
          - Изрод компютърен, не можа ли да дойдеш да я поискаш както си му е редът и  сватба да направим като хората -  тя вдигна мотиката и му я стовари на главата веднъж, а после още веднъж...
          След два месеца го изписаха от болницата и веднага го отведоха при следователя, а той веднага постави пред него лаптопа и каза:
         -  Покажи сега как го направи?
     А Митко гледаше с празен поглед и се чудеше това какво е...
  ... А след три месеца вече копаеше градината на тъщата на село...
 

 

 

© Аластор All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??