Sep 18, 2007, 3:56 PM

За феите 

  Prose
1807 0 11
1 мин reading

            Късно е вече. Уморена от игри, Герито се приготвя за сън. Обличаме пижамката и си говорим за приказните феи. Герито е убедена, че съществуват.
        - Бабче, искам по-бързо да стана голяма. Още утре!
        - Защо, Гери, толкова бързаш? - питам аз.
        -Защото искам да си намеря принц. Да дойде утре сутринта и да ме събуди. -категорична е тя.
        - И това ще стане някой ден, но не и утре.Първо трябва да пораснеш.
        - Феите могат всичко! Ще ги помоля да ме докоснат с вълшебната пръчица и ще се превърна в принцеса със златна рокля и обувчици. - важно и компетентно ми обяснява Герито.
        - Не може да стане утре - упорствам  аз.
        - Защо бе, бабче? - заковава ме отново нейното "Защо".
        - Защото... Защото феите сега спят - измислям аз в последната секунда.
        - А, ти ги събуди бе, бабче !- заспивайки, ме моли Герито.
        - Добре, обещавам. А ти затвори очички и заспивай.
        Но Герито и без това  вече спеше. Гледах я как спи с блажения сън на дете и на един дъх  помолих в стихче нейните мънички феи да се събудят.
        Но така и така разговарях с феите, моите, големите феи пък помолих да не се събуждат. Защото искам да си остана непроменена, същата тук и сега. Завинаги.

© Магдалена Костадинова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Ех.. тези феи... те съществуват... но само в мечтите ни... дано винаги спят всоя сън...
  • Мале, колко феи тука!!!
  • да ти е жива и здрава Гери и да те зарежда със теми , а ти си остани непорастнало момиче и бъди с нас тук и сега и за винаги!
  • Прекрасно...
  • Приказен разказ, за сладката Гери!
    Прегръщам те, Магинка!
  • Приказен разказ изпълнен с много обич!Феите са прекрасни същества,а ти...ти си една от тях!С обич!
  • Твоята фея те е дарила със сърце, преливащо от обич!
  • Нека те целуне твойта фея
    и сънят ти да е сън вълшебен.
    В него да танцуваш,да се смееш
    и голямата Любов да бъде с тебе!

    Това ти е подарък за разказчето.
  • Маги, винаги чета с удоволствие твоите разкази за Герито!!!
    Поздравления!!!
  • Маги, не изневеряваш на стила си!
    Прекрасни истории описваш, за деца и възрастни!!!
    ))
  • Маги, чудесен разказ пълен с обич и топлина!
    Прегръщам те!
Random works
: ??:??