Feb 11, 2007, 3:32 AM

ЗА ПЪРВИ ПЪТ III част 

  Prose
1488 0 6

The work is not suitable for people under 18 years of age.

2 мин reading
  Мушнахме се и тримата в банята. Деси в началото не искаше, но кoгато ние настояхме, се съгласи. Напълнихме ваната и двете с нея седнахме вътре. Жак хвана подвижния душ и ни обля с вода. Започнах да я къпя. Най-напред с шампоан й измих косата. После отлях от белия кокос върху гърдите и корема й и започнах да я масажирам, да го втривам в нежната й кожа. Кокосът ми напомняше друга бяла и лепкава течност. Разтривах я бавно. Взех продълговатото шишенце и го разлях по краката й. Погрижих се и между тях да има повече пяна. Стояхме една срещу друга във ваната. Аз я сапунисвах, Жяк я обливаше с вода.   - А сега ти й измий гърба! - казах аз, взех сапуна от етажерката и му го подхвърлих. Не знам защо бях решила така. Деси искаше да каже нещо, но аз й запуших устата с целувка. Това възбуди Жак.  Душът беше на стойката, сапунът беше паднал. Жaк бавно се наведе и го взе, като през цялото време ме гледаше право в очите. Сякаш ме питаше дали това, което казвам, е вярно. Кимнах му в отговор. Тогава той влезе във ваната и се зае да трие гърба на Деси. Тя също ме попита с поглед. Бяха ми много забавни. Обичам да водя нещата. Действа ми възбуждащо. А и тази пара и този тропически аромат... водата - мека и галеща. Всичко това ме разтапя, разтваря... за любов, за секс, за щуротийки. Развихря фантазията ми. Усмихвам й се в отговор. Тогава тя притвори очи и се остави в неговите ръце. Изпъна главата си назад към него и той впи устни в шията й. Деси изстена. Потърси с устни неговите и ги намери. Той държеше в ръце гърдите й, големи и твърди. Когато беше възбудена, зърната й ме влудяваха. Те се втвърдяваха и щръкваха още повече. Отместих едната му ръка и впих устни в зърното й. Свободната му ръка веднага се плъзна надолу. Тя се изви, когато той вкара пръста си в нея. Изправих се и я зацелувах по лицето. Ръцете му шареха по гърба ми. Тя се поклащаше ритмично и тогава разбрах, че той е проникнал в нея. Не ревнувах, не, за първи път. Дори това ме възбуди още повече. Потърсих устните й. Тя ми отвърна с целувка. После и той ме целуна. Това и нея я възбуди. Деси свърши бързо и си сменихме местата. С него свършихме едновременно. Бяхме уморени. Докато се плакнехме и тримата се смяхме като луди. След това невероятно къпане ни очакваше леглото. Вече трябваше да поспим.                   

Край на трета част.

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Доколкото разбирам все пак ви е харесало!
  • 18 Ей, майсторка си невероятна!!!
  • Палаво!
  • разказваш чудесно,
    тематиката е друг въпрос!
    Привет!
  • БЛАГОДАРЯ ТИ ХРИСТО И ТО МНОГО И ТО ОТ СЪРЦЕ!НАИСТИНА!
  • Снощи приключих вечерта с невероятен еротичен разказ от Марти. Днес денят ми започва със страхотния ти разказ!!! Изчетох ги на един дъх, както се казва. Но защо ли нещо ми казва, че това не е краят.
    Поздрави за майсторството на разказване, Светле!!!
Random works
: ??:??