Feb 13, 2007, 9:15 PM

ЗА ПЪРВИ ПЪТ IV част 

  Prose
1219 0 11
2 мин reading
... Деси се омъжи. Виждахме се често. Казваше, че е щастлива. Жак се разведе. Обажда ми се, срещаме се, но... някак не е както преди. Излизаме, вечеряме заедно. Той търси моята близост, но аз не мога да му я дам. Толкова много неща се промениха.   Пращаха ме в командировка. Предната вечер го поканих на гости. Приготвих вечеря за двама - бутилка шампанско и свещи. Облякох късата черна рокля с дълбоко деколте. Без бельо, само сложих черен колан и черни чорапи. Обух червените обувки с висок ток. Лакирах ноктите в същия цвят.   Жак ахна още от вратата. Като влезе в хола, се замая. Седнахме един срещу друг. Мълчахме. Бях решила за себе си това да е последната ни нощ и исках да е изключителна, неповторима. Да я запазя като скъп спомен и да замина завинаги.   Той пръв наруши мълчанието.  - Искам да остана с теб! Желая те! Така, както ми действаш ти... Какво ли не опитах, за да те забравя, но не мога. Омъжи се за мен!  - Това предложение ли е или заповед? - гледах го през ръба на чашата си. Опиянявах се не само от бълбукащото шампанско и врящата кръв в мен, но и от него.  - Искам те за себе си... разбираш ли, само за себе си? Влудяваш ме. Ела - и той протегна ръцете си към мен. Не устоях, станах като хипнотизирана. Усетих се едва когато стигнах до него.  - Още шампанско? - попитах и преди да получа отговор се протегнах през масата и взех бутилката. Докато сипвах в чашата му пенливото вино, едва не го полях. Той беше мушнал ръка под роклята ми. Тежка въздишка се изтръгна от гърдите му.  - Обичам да ми сервираш без бельо.  - Знам - опитвах се да сдържам страстта си. Жак беше в състояние да ме побърка. Движенията му, гласът му, всичко в него ме докарваше до лудост.  - Моята сервитьорка! Моят малък ангел, моята тигрица! - Ръцете му не спираха да шарят. Обърна ме с гръб към него и ме подпря на масата. Разлях чашата. Разкопча си панталона, разкъса роклята ми и ме захапа за рамото. Подпря ме плътно до ръба на масата и започна да ме чука като звяр. Последвах движенията му. Точно това исках -да бъде груб, необуздан, безпощаден. Захапах юмрука си, за да не изкрещя от удоволствие. После ме обърна рязко към себе си и ме целуна.  - Обичам те, обожавам те! Не мога да живея без тебе! - Захапа долната ми устна, после горната. Целувахме се дълго и изпепеляващо, като пред разстрел. Аз май всичко правя така, като че ли ми е за последно. Накарах го да седне на стола и се намърдах върху него. Беше доста възбуден. Поднесох му моята чаша и той отпи от нея. Исках да го успокоя и бавно да продължим. Жак пиеше шампанско, а аз изпивах устните му. Въртях се като луда, той не издържа и свърши в мен. Исках го, исках дете от него. Един малък спомен за онези години, когато бяхме най-щастливи. Заспа в обятията ми, както преди. Не спах цяла нощ. Гледах го и му се радвах. За последен път. Заминавах и знаех, че  никога повече няма да го видя. Никога! Но той не знаеше. Спеше спокойно, опрял глава на рамото ми и едва доловима усмивка грееше на лицето му. За какво мечтаех, а какво се случи!?   Сбогом, моя любов!   

Край 

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??