Jan 4, 2011, 10:55 PM

Забравена във чакане 

  Prose » Others
580 0 3
1 мин reading

3 часа през нощта е. Бавно, малко по малко, на всичките ми абонати от скайпа се появява иконката с хиксчето "извън линия". Само на твоя профил остава зеленият знак, с цвят, досущ като този на очите ти. Уж си на линия, а те няма. Или пък може да си там - отсреща, но не ми пишеш. А защо? За едно "Здрасти" ли ти се свиди да ми обърнеш внимание? Или какво? Ще ти се счупят пръстите, ако напишеш два символа - :), образуващи усмивка... Два символа, но за мен означават една топла прегръдка и една мечтана целувка. Сякаш усещам присъствието ти в стаята си, нежната ти ръка, подпряна на моето рамо и омайния ти дъх, галещ кожата ми.
Какво простичко нещо би могло да ни свърже! Скайп. Сътворение на човешката глупост, направено единствено с цел да зарибява, да унищожава и последните истински неща в живота - контактът очи в очи, жестовете, мимиките... Колко го презирам! А колко ми е нужен в този момент!
Ах, как ми се иска да ми напишеш нещо! Каквото и да е! Обида, ругатня, ако щеш една точка, но... и тя би ме накарала да се усмихна. И усмивката ми ще бъде предизвикана не толкова от това, което си написал, а от факта, че си отделил време да го напишеш. Отделил си време за мен! А това е толкова хубаво... като безценен дар! От теб. О, аз те чакам. Чаках те и ще продължа да те чакам. Ще продължа да пиша през един час вече омразната за мен дума "Здравей" и баналната усмивка отзад. А ти, ако някой ден се сетиш за мен и видиш, че до профила ми грее зелената светлинка, напиши ми нещо. Каквото и да е. По този начин би подарил усмивка на едно нищожно момиче, забравило се в своите спомени, в своето чакане...

© Любомира Герова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Гери, благодарна съм ти много за коментара!
    Ами, май вече болката започна да изчезва и почти ми е безразлично, защото осъзнавам, че не си заслужава да пропилявам живота си заради него - момче, за което до преди години бях, айде да не казвам всичко, а сега .. не може да ми отдели 5 минути да го питам как е, какво прави. Само това, нищо друго не искам от него. Но ето, че и това не може да ми даде. Обаче наистина продължавам през ден да му пиша "Здравей", но той така и не ми отговаря. Както и да е. Ще се опитам да продължа напред и съм сигурна, че ще дойде ден, в който той ще бъде този, който ще ми пише първи "Здравей".
  • ПробваХ какви ли не начини, не стана. И относно разказа - написах го колкото да убия времето. А и не всички разкази са ми такива (безсмислени). Не приемам критиката ти на сериозно, тъй като самата аз не приемам разказа си на сериозно
  • а не си ли се сещала случайно ти да му пишеш докато го чакаш... ффс... освен това ебати тъпия и клиширан разказ, честно... ама то на 13 и по добро не можеш да напишеш.
Random works
: ??:??