Aug 9, 2013, 9:35 PM

Загуба 

  Prose » Others
557 0 1

Малка светеща искрица в мрака, вдъхваща необяснимо спокойствие, надежда и увереност. Искрица, която сякаш никога няма да угасне и същевременно образ заблуждаващ, че никога няма да изчезне.

Огненият образ - светещата искрица изпълваща душата и сърцето, караща усмивката никога да не слиза от лицето, не се поддаваше на хилядите капки, които падаха върху нея и не успяха да я изгасят колкото и да се опитваха. Не се предаде дори и пред огромната прегръдка на мрака. Показваше достойно своята сила, помагаща ù да грее, топли и осветява вледеняващата тъмнина. На всичко тя устоя и пред нищо не се предаде освен пред разрушаващата сила с която вятърът ù връхлетя и с лекота изгаси малката светеща искрица.

Топлината изчезна мигновено и всичко се скова в студ, всичко потъна в мрак и забрава. Само тлеещата искрица остана в очакване до последно,че отново ще се възроди, докато накрая с надеждата ù и тя самата посрещна мрака в своите обятия.

Не винаги светлината надделява над мрака, топлината над студа, бъдещето над миналото, въображението над реалността и приятелството над любовта...

 

© Петя Миткова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Да бъде светлина! е казал създателя на Света. Ако мракът победи светлината, светът ще спре са съществува.Без минало не може да има бъдеще. Как ще опознаем реалността ако нямаме въображение. А приятелството и любовта са различни категории.Съвсем нормално е да има приятелство без любов.Точно толкова нормално е да се появи любов без тя да е обвързана с приятелство.
Random works
: ??:??