Jul 27, 2011, 10:28 AM

Заменям живота си за теб 

  Prose » Others
1427 1 0
1 мин reading

Не знаеш какво бих направила, за да бъдеш щастлив. Не знаеш колко много давам за теб, колко много значиш за мен. Не знаеш на какво съм способна, за да виждам усмивката на лицето ти. Заменям моя живот за твоя. Заменям моето щастие за твоето. Заменям сърцето си, за да остане твоето здраво. Заменям себе си за теб. Ще се хвърля в огъня, за да не изгориш ти. Ще прескоча траповете, и дори да падна, ти ще останеш невредим. Ще се изправя пред всичко лошо, болезнено и трудно, за да мога да виждам усмивката ти - истинска, а не фалшива.

Не знаеш колко време мога да ти посветя, колко време мога да се боря, да дишам в името на теб. Не знаеш, че животът ми не е живот без теб. Затова, когато си до мен, всичко е различно. Когато си до мен,  всичко е красиво. Затова часовете политат бързо и все не ми достигат. Затова, когато си до мен, успехите ми по-лесно се постигат. Ти ми даваш сила. Ти ми даваш някаква опора. Нещо, за което да се хвана. Нещо, за което мога да се държа. Ти ми даваш нов свят, по-прекрасен, по-вълнуващ, по-желан. Ти ми даваш всичко онова, за което съм мечтала. Всичко онова, което ме прави безумно щастлива.

Не знаеш на какво съм способна, за да те виждам усмихнат. Не знаеш какво бих дала, за да се чувстваш свободен, истински, жив. Заменям живота си за твоя. Не ме питай дали съм способна. Заменям себе си за теб... Умирам, за да дишаш ти. Разбивам себе си, за да живееш истински ти. Заменям живота си за теб. Би трябвало вече да знаеш, че във всичко аз съм до теб. И във всичко ще бъда занапред до теб. Винаги наоколо.   Винаги близо. Завинаги... Тук е душата ми, сърцето ми, тялото ми. Тук е животът ми, мили. Тук - до твоето рамо, до твоя пулс, до твоите пръсти. Сърце до сърце, очи до очи, и един живот - ТИ!

© Лилия All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??