Jul 23, 2011, 8:13 PM

Защо човек не бива да извършва масово убийство 

  Prose » Others
766 0 2

1. Ако си много изпаднал и искаш да си осигуриш подслон и храна, по-добре да откраднеш кокошка – пак ще те тикнат в затвора.

 

2. Можеш да станеш известен и по друг начин, например като направиш голямо научно откритие.

 

3. Е, някои терористични групировки ще те възприемат за герой, но ще те мъчи омразата на близките и роднините на убитите.

 

4. Църквата ще те отлъчи, което е кофти, особено ако си християнин с консервативни убеждения.

 

5. Убийството е зло, а както знаем злото винаги бива победено от доброто, поне в американските филми е така.

 

6. Комплекси могат да се избиват и по много други начини – например ставаш шеф и започваш да тормозиш подчинените си, чиста работа.

 

7. Ако животът ти е ужасно скучен и сив, не е нужно да го разнообразяваш чрез трепане на хора, можеш просто да си хванеш гадже – манекенка с нимфомански наклонности.

© Хийл All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • смешно ми стана...на 2 може да добавиш "...омразата на близките и роднините на убитите,които не познаваш"
    много е добро
  • Така е , злото властва с пълна сила , взима душите на хората , кара ги да убиват ,защото ние позволяваме това и дори не го осъзнаваме!
Random works
: ??:??