Jul 16, 2011, 10:37 PM

Защо да имаш куче е по-хубаво от това да имаш дете 

  Prose » Others
1468 0 10

1. Когато кучето повръща или го ужили пчела, или го ухапе друго куче, знаеш, че ще му мине като на куче и не те връхлитат хиляди страхове, от които не можеш да заспиш.

 

2. Кучето никога не пикае и не сере там, където спи.

 

3. Куче можеш да си гледаш дори без да си женен, а детето обикновено върви в комплект със съпруга.

 

4. Когато разхождаш куче, можеш да завържеш интересни социални контакти, а когато буташ дете в количка, ставаш невидим. 

 

5. Кучето не може да говори и никога няма да ти каже лоша дума.

 

6. Кучетата са много по-умни от децата, поне докъм двегодишна възраст.

 

7. Кучетата носят пръчки, а децата – грижи.

© Хийл All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • "Я, да прочетете Библията! И да разберете смисъла на нещата."
    (някъде из коментарите)
    това може да се появява автоматично в сайта при всеки коментар, някъде след ника и имената ни


    забавна публикация
    когато по едно време ме напъна бащин инстинкт се разубедих със същите аргументи
    проблемът е паралела куче- бебе
    нещата са несъпоставими
    на различни плоскости са
    различна е нуждата, емоцията ... обичта е съвсем друга
    но за майтап - нещата са си точно така
  • Божеее,а аз си мислех,че не е заразно...Ето и ти си прихванал от Белята.Чудя ви се,защо въобще контактувате с хората,като не ги понасяте.Станете отшелници в дън гори тилилейски и си баукайте и си мяукайте на воля със себеподобните
  • Драги, Антонио, знаеш ли какви кампании имаше преди около 25 години? Някакви държавни служители трепеха бездомните кучета в квартала и даже не прибираха труповете им. Лятно време беше, смърдеше. И сега не е по-добре, само привидно сме хуманни. Кучетата са най-малкия ни проблем. Злите кучета са изключение, повярвай ми. И никой не слага животните пред човека. Но пък от друга страна хората съвсем са озверели напоследък.
  • Аз предлагам на всеки, който има нещо против, словоизлиянието на тези обекти наричащи себе си мизантропи и социопати, да спре да им пише коментари. Така поне ще спрат да публикуват неща, които само разпалват излишни дебати с индивиди, чиито аргументи се свеждат до Аз мразя хората, Не искам да раждам, Аз съм социопат.
  • Лили, и аз обичам животните, но ние хората сме преди тях. Ако не искаш, да имаш деца недей! Но как се притесняваш за кучето, а не можеш да разбереш притеснението на един родител за детото му? По - добре ми кажи честно, и без заобикалки - Ти, човекомразка ли си?
    И да не ми отговориш аз зная, просто ти си патологичен случей.
    И стига сме трупали коментари под глупостите ти! Просто си гледай кучета, котки и каквото там решиш, просто ние няма да те коментираме!
  • Нека напомним на "небезизвестната" лили, че животните, за разлика от "хората" (като конкретни представители в сайта), не биха се отрекли от възможността да имат собствено поколение, и да отглеждат като такова друг биологичен вид, за тяхна собствена утеха. Щом толкова обичате дивата природа, поне правете като тях, размножавайте се...
  • Още един с омраза към децата! Какво ви става бе хора, или по-скоро сте някакъв вид добитък... Нямам думи просто...
  • Да,съгласна съм с Вас!!!
  • "Bless the beasts and children" !!!

    прекрасен филм...прекрасна книга...

    дано достигнат до тебе!

    дано!
  • Тогава си отгледай куче...
Random works
: ??:??