Jun 2, 2018, 10:50 AM

Здравец - ч.2 

  Prose » Narratives, Humoristic
606 3 8
1 мин reading

Погледнах старицата с неразбиращ поглед, недоумявах...

– Вземи, вземи миче! Здравец е, засей си го! За здраве!

Успях да кажа само едно,

– Благодаря... ама... защо? ...и тя слезе.! Вратите направиха “ пшътъ... пшътъ“ ,като въздишка от нашите глупости и автобуса - тръгна !

Само гласът на майката с децата, остана да виси във въздуха

– Саката, пък  тръгнала! Не се ли виждаш , ма...

Мина време, забравих за случката от. 

Бях вече засадила здравеца в друга, по-голяма саксия, поливах го, грижех се за него... но подробностите за неговата история - забравих !

Дойде отново време за преглед при доктора. Той огледа внимателно последните ми изследвания, погледна ме и с усмивка ми каза,

– Е, да се радваме. Болестта ти е спряна!

Не зная,  да се радвам ли, че съм вече без тия разсеийки, или да плача - все пак си оставам без крак...

“ За здраве! Здравец - за здраве!“ 

Старицата ли бе вълшебница, или цветето?

Ами ако ми беше подарила мушкато? Какво ли щеше да стане ?

Ама то... мушкатато... да не го мисля! Те ни го подаряват от време на време роднините, а след изборно - политиците!

Та така, де! Пролет пукна, а аз - не ща !

© Румяна Друмева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря още веднаж, Литатру! Чест е за мен ! Благодаря!
  • Поздравления!
    Много хубав разказ, написан така, че го прочетох с интерес на един дъх!
    Поздравления, Руми!
  • Благодаря, Таня !
  • С дълбок поклон - Благодаря!
  • Прочетох всичко, което си написала дотук, Румяна. Във всичко има творческа идея - „зрънце“, което вълнува. Имаш какво да ни кажеш. Радвам ти се и с удоволствие ще те чета.
  • Благодаря Ви,Лидия !Не мога да прочета к оментара Ви,но какъвто и да е той,благодаря !
  • Благодаря,И,К,!Не обичам вулгарния хумор и се радвам,че сте ме разбрала и не скрихте мнението си!Благодаря!
  • Това с мушкато ми стана интересно.Да , цветята символизират различни неща.Аз мисля,че по-добре е здравецът.Иначе ми хареса идеята и скритият смисъл на цветята, която си описала в разказа.
Random works
: ??:??