Jan 24, 2008, 10:27 AM

Злоядо било детето, много важно, даже е по-добре 

  Prose » Narratives
1137 0 18
1 мин reading

Имам две приятелки, снаха и зълва, много готини мацки. Седим си с тях пред блока и пием кафе. Идва леля Дора и влачи две торби. Дъщерята казва на снахата:
- Айде, бягай да й помогнеш, жената се е натоварила като магаре.
- Я, на теб ти е майка все пак. Не те ли е срам, тичай ти. Аз току-що си запалих цигара, няма да я хвърлям, пари съм давала.
- Е, хубава работа, на теб ти е свекърва, какво ще кажат хората, че не я уважаваш, срамота!
Леля Дора приближава и двете скачат:
- Мамо, дай да ти помогна!
- О, на мама момичетата, ако знаете какво съм ви купила!
Хитруши са двете и големи приятелки. Зълвата оставя на снахата дъщеричката си, която е на три годинки и заминава на изпит в Стара Загора. Детето е злоядо и лелята само ходи след нея с филиите и повтаря: Яж бе, дете, моля те, яж!
Веднъж я слага на гърнето и сяда на дивана да си догледа сериала. Детето след малко казва:
- Лельо, готова съм.
Лелята загледана в екрана отговаря:
- Яж, бе, яж, моля те!
След малко детето започва да реве. Лелята става и какво да види. Малката се надвесила над гърнето и плаче:
- Лельо, не мога, сурово е!
- За пръв път, лелиното, съм щастлива, че си злояда. Това не трябва да го казваме на мама, нали?! Леля ще ти купи каквото си поискаш. Мале...

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Много ти благодаря, Петинка!!! То си е за смях с тия злояди деца. Стискам ти палци, Етчи, дано не го прочете!!!
  • Ох не... Ти направо ме поболя от коремен тремор.
    Мале, дано снаха ми не прочете това, че ще спре да ми оставя Беба.

    Поздрав и усмивка.
  • Дъх не мога да си поема, Светланчик!!!
    Направо щях да падна от стола...
    Сладката ми тя!!!
  • Това си е градска легенда, Никол. Почти всеки българин е бил свидетел на тази случка. В София се е случило в рейс. Дали става въпрос за един и същи татко или повечето български мъже използват мивката не по предназначение. О, ужас!!!
  • Ани, да не започнат да ти завиждат е гадно, ти иначе си се смей!!! Рени, лесно е да се каже "Недей така!" Оно едвам се удържам, нещо съм се развихрила. Да не се бърка с "Яхнала съм метлата"! Джейни!!! Таня!!! Говори ми така, Ангар, много обичам!!! Любослава, много мило!!! Креми, мале, мале направо!!!
  • Извинявай, Майче!!! Иванова, а кажи нещо, де!!! Валентина, дано ти е било хубаво при мен!!! Ице, аз като ти казвам, че не случих на съседи, ти не вярваш! Анетче!!! Ванина, наистина е добре!!! Вилдан!!! Истински критик!!! Може да не е литература, но е истина. Приемам двойката, приемам и подаръци. Кети, дали съм дарование не знам, но покрай мен е пълно с дарования!!! Оги, благодаря ти!!! А "познатия" нещо ме беше позабравил и тъкмо ми домъчня за него и хоп...Не ме е забравил, уважава си ме. Благодаря ти, каквото и да си - момче, момиче, мъж, жена или извънземно. Не ме забравяй, обаждай се!!! Ще изпраскам едно разказче и за теб, то се виде. Кадир!!! Валентино, ти гледай този номер да ми извъртиш, направо не знам какво ще те правя!!! Дано съм те изплашила поне малко.
  • Малеееее...
  • Светлана си е Светлана!
    Вече изчетох повече от половината ти разкази! Поздравче!
  • Ненадмината си!
  • Ама как ги раждаш само! Смях се с глас. Пак ще вземат да ме чуят
  • За малко щях да умра!!! Недей така бееее, грях ше си туриш на главата.
  • ооо... и от тук е минал един "познат"... хахахах
    Поздрав Светле с множество Усмивки!!!
  • Ах, че сладурско! Голямо дарование си бе, Светле!
  • Симпатично. Но не знам дали е литература

    Оценка: 2 от 10
  • Ееееее Светле, не съм очаквала такъв финал
    Добре, че като малка и аз бях злояда, че...
    Усмихна ме!
    Поздрав!
  • Ееее, Светланке...
    Откъде ги изнамираш тези истории?
    Развесели ме здраво!!! Поздравления!!!
  • Боже,приритах от смях!!!
  • просто се задавих от смях
Random works
: ??:??