Jan 9, 2009, 11:54 PM

Зодиак или какво да очакваме от мъжете 

  Prose » Humoristic
2394 0 5
2 мин reading
Мно`о ме бива по зодиите. Преди време попаднах на едно книжле и го изчетох от кора до кора. На третата седмица заприлича на парцал, толкова го прехвърлях. Ще ме питате защо? Ма как защо? Ми то в него - чистата истина. Ама без разлика, ви казвам. Не че тогава го знаех. Ама след после се ошлайфах. Като си изконтактувам с някого, веднага познавам каква му е зодията. Ми все друго си е да си наясно!
Например Овните просто лумват, толкова бързо се палят - и изгарят даже по-бързо. Телците пък обичат нежно, но обичат повече листа с менюто. Близнаците не са придирчиви, не държат изобщо на единственото число - обикновено имат поне по две от всичко, в това число и жени, но това не означава, че вие можете да имате по повече от един, сиреч - него! Раците - лунните мъже - ето, това е любов - но само при пълнолуние, иначе не ги търсете! Лъвът не може без "жената на живота си" - такава впрочем е всяка жена, с която е в момента (както ще бъде и всяка следваща и са били всички предишни). Девите са истински пример за вярност и... как се нарича фригидност при мъжете? Везните пък не са сигурни в собствения си пол, а като се изяснят, настава още по-голяма мъка - докато се колебаят дали да ви съблекат или да карат само на необходимия минимум разголване, дрехите ви ще излязат от мода. Скорпионите? Уау, Скорпионите! С тях човек може да се разбере само на едно място, независимо какви са чаршафите и дали изобщо има такива! Но само, ако иде реч за секс, разбира се! Стрелците обожават природата и вас, като част от нея, изключително искрени са, дори и когато ви казват, че трябва да започнете вече да си боядисвате косата и да свалите поне 10 килограма. Козирозите са класика в жанра, освен ако не поискат да доведат и родителите си. То бива привързаност, но като тяхната няма никъде! Водолеите са истински изследователи, мечта за всяка тщестлавна женска душица - ще я обръща отвсякъде, ще я изследва, стига да ви е приятно да се чувствате под микроскоп. А Рибите - ех, Рибите - романтиците на зодиака! Онези, които ще ви затрупат с всички прекрасни думи, които искате да чуете... Даже и с някои още по-прекрасни, дето не сте и посмявали да си помечтаете да чуете - думи, думи, думи... само думи! Е, затова съм стара мома!
Нали ви казвам, четете зодиака, там всичко си пише!

© Ели Лозанова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Именно за Линда Гудман става въпрос. Благодаря ви, че се отбихте под моите редчета
  • Да не би да става въпрос за книжлето на Линда Гудман, която, между другото, също е Овен!
    Поздравявам те за свежия хумор, Овенке! Ето нещо мое по темата:
    http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=135855
  • Вярно, много те бива Ели! Хареса ми!
  • Пък аз повече вярвам на възрастовите категории. Защото преди 30 години хал хабер си нямах от зодиаци, но това никак не ми влияеше в леглото.
  • !!! Много ми хареса! Усетила си наистина основни неща за всяка зодия!
Random works
: ??:??