8 ene 2019, 9:59

Моят сън 

  Prosa » Relatos
1265 4 7
1 мин за четене

Седнал съм на тухлена стена, висока три - четири метра. До мен седи моят добър приятел Георги. Странно !?

Преди няоко години Гошо се самоуби, но сега седи до мен и разговаряме. Оглеждам се наоколо. Зад нас е непрогледен мрак, мрак какъвто не бях виждал до сега. Пред нас е светло, като в ообачен ден. Под стената има детска площадка, която изглежда изоставена и обрасла с трева. Изведнъж сякаш с една крачка Гошо слезе от високата стена, мина забързано през площадката и отново се върна на стената. След малко, отново само с една крачка слиза, застава  пред мен и ме вика:

   -  Хайде идвай! Знаеш ли колко е хубаво тук.

Поглеждам надолу по стената и се чудя, как по дяволите да сляза, много е високо. 

   - Хайде идвай , не се чуди! 

Поглеждам си часовника - 01:00 часа.

  - Аз ще се прибирам - отвръщам с наведена глава.

  - Какво ще правиш у вас? Ела тук, тук е много хубаво. - подканя ме приятелят ми. 

  - Абе, ще тръгвам. - поглеждам пак часовника , отново е  01:00 часа.

Събудих се, треперейки, погледнах страхливо часовника - наистина 01:00 часа. 

© princess of the darkness Todos los derechos reservados

реален сън, Гошо наистина се самоуби преди 5 години

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Случвало ми се е и на мен: да сънувам колко е часът, и когато се събудя да е точно толкова. Сигурно психолозите имат някакво обяснение. Хареса ми.
  • Довереница (Дочка Василева) понякога си комуникираме благодаря!
    alx (Alexander) Благодаря за анализа, замислих се дълбоко над думите ти и може би има нещо такова
  • Реален диалог с нереалното... Успех!
  • От описанието изглежда, че обстановката прилича на ранно утро (зазоряване), за това и времето е 01:00, като 1 е символ на новото начало. Стената най-вероятно репрезентира границите, които ти си поставяш в живота си с другите хора. Червените тухли, от които е построена може би означава, че го спазваш стриктно (в съгласие/подчинение). Гошо най-вероятно символизира добър приятел, или може би някой който иска да те изкара от тези "високи и праволинейни стени", които си си изградила с другите хора? Може би някой който изпитва чувства към теб? Мрака подозирам, че е миналото и настоящето, а седейки върху стената ти можеш да направиш избор дали да вървиш назад или напред.
  • Много благодаря, това е последният сън, който ставайки в 01:00 часа, нямаше как да не напиша. Благодаря Ranrozar (Стойчо Станев) за любими и на теб LiaNik (И.К.)
    written-springs (Аделина Дойчева) Благодаря за любими, поздрави !
  • Срещите с приятели тук и там са винаги интересно преживяване...
  • Силен сюжет и една "удряща" в петите действителност. Успех!
Propuestas
: ??:??