10 мар. 2022 г., 11:59

 Детски бисери 11 

  Проза » Юмористическая, Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
382 0 2
Произведение от няколко части « към първа част
2 мин за четене

Мисли, изказани от дъщеря ми, когато е била на 13 и 14 години.

 

1. Скуката не е равна на незаетост.

2. Госпожата е частично досадна.

3. Горещо ми е както му е горещо на руснак в Египет.

4. Нямам нужда да пия Витамин С. Достатъчно кисела съм си и без него.

5. Аз не съм мързелива, а енергоспестяваща.

6. На инспекция ли ми идвате в стаята?!...

7. Сериозна и организирана съм само по отношение на някои предмети в училище. Не към всички, обаче съм такава.

8. Дружиш ли с мозъка си?!

9. Зяпат ме като пребозали телета.

10. Радвам се, че нямам голям бюст. Плоска съм като хумора на повечето хора.

11. Интернетът е като слънцето и въздухът за всяко живо човешко същество!

12. Автопортрети вече не се рисуват по старомодния начин - като се гледаш в огледалото. Сега си правиш едно селфи, гледаш си телефона и рисуваш.

13. В стаята на тийнейджъра винаги е разхвърляно. Но когато е така и с мозъка му, понякога там не остава място за знанията.

14. Какъв празен, необременен от никаква мисъл, поглед...

15. Познавам момиче, което учи в същата гимназия, която са завършили баба й, майка й и брат й. При тях афинитетът към тази гимназия явно се предава с майчиното мляко.

16. - Тате, ние тука с майка ми водим разговор по женски. Ти жена ли си, че се присъединяваш към нас?!...

17. Майка ми и баща ми четат учебниците ми по английски повече, отколкото аз ги чета.

18. Раницата ми е тежка. Така е, защото знанията тежат.

19. Искам да диалогирам с някого.

20. Едното ми мозъчно полукълбо сваля шапка на другото ми мозъчно полукълбо.

21. Гет аутни се от стаята ми!

22. Днес да не е някакъв специален ден в календара, че е толкова препълнен хладилника!?

23. Мамо, ако беше предмет, щеше да си будилник!...

24. Отидохме във кравефермата за мляко. Кравите ни видяха и ние видяхме кравите. След като се размениха двустранно няколко тъпи погледа, ни наляха мляко и си тръгнахме.

25. Колко страници е тази книга? Докато я прочета, ще ми се изтощят всички мозъчни клетки!...

26. Човек трябва да се учи и да експериментира, докато е жив!

© Радослава Антонова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??