1 дек. 2021 г., 13:47

Детски бисери 3 

  Проза » Юмористическая, Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
447 1 8
1 мин за четене

Мисли, изказани от дъщеря ми, когато е била на 8 години:

 

1. Смятам да си сложа детектор, за да установя дали имам късмет.

2. Мога да бъда дете, мога да бъда и дивак.

3. Голата маска е едно нещо, дето като си го залепиш и после го дръпнеш, ти смъква кожата от тялото.

4. От обикновено детенце се превърнах в научно-технически гений! Докато стана осми клас, ще си имате още един инженер в къщата.

5. Ще направя една мъничка медитация за прочистване на мозъка.

6. На 14. 02. празнуваме едновременно и Св. Валентин, и Трифон Зарезанов.

7. Аз съм като Емил от Льоняберя, но в женска форма.

8. Аз съм с турбо - гащи!

9.  За протокола - това не е корем, това са мускули.

10. Някои хора претърпяват научни инциденти и така се превръщат в русалки.

11. Аз познавам само няколко принцеси. Всички останали са измислени по-късно и не са оригинални!

12. Часовете бяха намалени, защото учителите имали събрание за някакъв джуджет.

13. Някой е счупил уличната лампа - колко предсказуемо.

14. С това пончо само една мексиканска шапка ми трябва и отивам на фиеста. Оле!

15. В тази игра всеки играч е със собствена траектория.

16. Този морков ми прилича на пушката на някой трол.

17. Майка ми и баща ми са двойка, значи са двойкаджии. Тримата заедно сме тройкаджии.

18. Трябва да си нещо като полумечка - получовек, щом имаш пролетна умора.

19. Какво означава биомеханичен андрогенен индивид?!

20. Когато зъбките ми се разклатят приличат на танцуващи оризчета.

21. Баща ми ме провъзгласи за калпазанка най-после!

22. Когато майка ми сготви, ядем от нейните манджи с дни, седмици и дори години!

23. На 14. 02. не можахме да влезем в книжарница " Силикон", защото отпред имаше огромна тълпа от тинеджъри.

24. Гледах един научнопопулярен филм по " Дискавъри Чанъл", където науката беше смесена с лудост.

25. Какво разбираш ти от български език и логика?!

© Радослава Антонова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря, Зигфрид! Можеш да погледнеш и първа, и втора част, ако искаш. Ще има и следващи продължения. Малката вече е мома за женене," Ургарска главеница", както казват в Странджата. Но ще й предам поздрави!
  • 🤣🤣🤣 леле поздрави на малката Генийка! 🤣 Умрях си от смях. Докато стигна до 18-то и вече сигурно на луд съм приличал сам да се хиля. 🤣🤣 Книжарница Силикон 🤣 Много благодаря, че си ги записала и ги споделяш с нас! 😊
  • Благодаря ви! Ще предам поздрави на госпожицата!
  • Ами... много хубаво...
  • Детските бисери са неизчерпаем източник на мъдрост😀
  • За протокола - нищо не разбирам от български език и логика
  • Свежо, поздравления за девойката.☺
  • 😅👍
Предложения
: ??:??