14 сент. 2017 г., 23:30

Един последен залез 

  Проза
568 1 5
1 мин за четене

Разхождам се по брега на морето и наблюдавам последния залез за това лято. Залязващото слънце сякаш е оставило златна диря по повърхността на спокойното море, а с всяка една стъпка усещам как водата целува нежно ходилата ми. Небето е придобило цветовете на настъпващата есен и единственият звук, който се чува в този приказен момент, е на разбиващите се вълни. Цари спокойствие. Разходката е толкова приятна. Мислех си, че няма как да стане по-хубаво от това преди да усетя как той ме обгърна с ръце и прекара пръсти през косата ми. Усещам любимия ми негов парфюм по кожата му и се чувствам сякаш това, което се случва и изпитвам е нереално. Той нежно целува врата ми и ми прошепва колко много му се иска да се насладим на този последен залез заедно. Не казвам нищо, просто хващам ръката му и сядаме на вече студения пясък. Облягам се на рамото му и за секунда затварям очи. А когато ги отварям, виждам, че лежа на леглото вкъщи. Отнема ми известно време докато осъзная, че всичката тази магия, която усетих, е била просто сън. Ставам от леглото леко разочарована, но усмихната, защото знам, че днес отново ще го видя. Но така и не можах да изгледам докрай този последен летен залез.

© Екатерина Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Много ми хареса, представих си го! Поздравления
  • Радвам се, че ти харесва!
  • Разказваш хубаво,Екатерина!Без много пряка реч,от която да боли глава!!!Хареса ми!!!
  • Много благодаря!
  • Чудесно пресъздадена картина! Лятото създава незабравими емоции и копнежи у всекиго.
    Отново ми се затвърждава мнението, че пишеш много добре за годините си. Талантът е налицè. Продължавай да го развиваш. Поздрави!
Предложения
: ??:??