Коронтина
Ден 4-ти от II-ри сезон
Събуждам се и нещо ме пребоцка в гърдите. Олеле, сърцето! Погледът ми отново се приковава в прозореца. Всичко е бяло. Като оня ден. С едната ръка се хващам за гърдите, с другата опипвам да намеря телефона. Да звъня на 112? Но щом ме боли. значи съм жива! Мисля... да звъня ли. да не звъня ли, че е бяло, бяло е, но... Олеле, това било от дясната страна, не е сърцето! А бялото е сняг. Още е валял през нощта. Хипохондрията ме е ударила.
Като се опитвам мисловно да медитирам, все нещо някъде чувам да ме преболява. Вместо мисълта си да чувам.
Спирам медитацията.Докато не си купя тапи за уши.
Трябва да измисля друго "убиване на времето".
Да започна да шия маски. Ама аз си имам. Пък бат'Бойко вече 2 млн обеща, не 1. Ще си пусна "Монк". Той ще мисли вместо мен. Уморих се от мислене.
Ден 5-ти, II-ри сезон
Събуждам се от лая на кучетата, разхождащи стопаните си в градинката между блоковете. Алтернатива на социален живот под карантина. За някои. Ние нямаме куче. Асоциални сме.
Джуката ми се сцепила отстрани. Значи съм жива. Няма да звъня на 112. Пия спектрум, витамин ц, магнезий и цинк, и разтворим витамин це... още някой витамин ми липсвал. Нетът всичко ще ми каже.
Нетът ми е изкривил възприятията. Чета истерия, то било история. Профата била проза, блокажите - колажи, а карантините - картини. Увеличавам размера на шрифта и чета буква по буква. И без това за никъде не бързам. И до супера няма да ходя. Оня ден купих 3 хляба.
Съвсем ми се е изкривило огледалото.
Измислих си нова дума. Коронтина - карантина по време на коронавирус.
Гледам "Мобилна мрежа", от 2004-та. Сега всички сме във мрежата. Умен филм.
Поглеждам календара, ама то днес било и ден на майстора, и на нашата София! Да ни е честит!
Ден пореден, II-ри сезон
Ходих до пазара. Не че имаше какво да си купя, а да ида до някъде. Накрая все пак си купих нещо.
Изненадвам се колко много кучета имали хората!
Ще се разтърся по обявите с отдаване на домашни любимци под наем за седмица в късосрочен план и до края на положението в дългосрочен. Или пък костенурка. Както казва Зуека - извеждаш я сутринта и докато се прибере, те разхожда до вечерта.
Поглеждам календара - неделя било. Ден за баня. Ама те казват да си мием ръцете?!
Ще се отдам на медитация. Дано да игнорирам хипохондрията и успея да чуя някоя насочваща мисъл. Ще ви информирам, като медийна звезда как показва забавленията си дОма под коронтина.
Очаквайте следващото ми включване!
_________________________________________________
коронтина - карантина по време на коронавирус
пп
2020 - за малко да забравя годината, заради истерията, извинете, историята
© П Антонова Все права защищены
в живота си сме имали какво ли не,
толкова болка се е насъбрала,
че ако сме се оставили на болката и страха,
дали щеше да ни има тук и сега?
Благодаря ти!!! 🤗