Apr 5, 2020, 10:43 AM  

 Под коронтина /to be conti... 

  Prose » Humoristic, Others
709 3 14
Multi-part work « to contents
4 мин reading

                                                                               Коронтина

 

         Ден 4-ти от II-ри сезон

        Събуждам се и нещо ме пребоцка в гърдите. Олеле, сърцето! Погледът ми отново се приковава в прозореца. Всичко е бяло. Като оня ден. С едната ръка се хващам за гърдите, с другата опипвам да намеря телефона. Да звъня на 112? Но щом ме боли. значи съм жива! Мисля... да звъня ли. да не звъня ли, че е бяло, бяло е, но... Олеле, това било от дясната страна, не е сърцето! А бялото е сняг. Още е валял през нощта. Хипохондрията ме е ударила.

         Като се опитвам мисловно да медитирам, все нещо някъде чувам да ме преболява. Вместо мисълта си да чувам.

         Спирам медитацията.Докато не си купя тапи за уши.

         Трябва да измисля друго "убиване на времето".

         Да започна да шия маски. Ама аз си имам. Пък бат'Бойко вече 2 млн обеща, не 1. Ще си пусна "Монк". Той ще мисли вместо мен. Уморих се от мислене.

        

        Ден 5-ти, II-ри сезон

        Събуждам се от лая на кучетата, разхождащи стопаните си в градинката между блоковете. Алтернатива на социален живот под карантина. За някои. Ние нямаме куче. Асоциални сме.

        Джуката ми се сцепила отстрани. Значи съм жива. Няма да звъня на 112. Пия спектрум, витамин ц, магнезий и цинк, и разтворим витамин це... още някой витамин ми липсвал. Нетът всичко ще ми каже.

        Нетът ми е изкривил възприятията. Чета истерия, то било история. Профата била проза, блокажите - колажи, а карантините - картини. Увеличавам размера на шрифта и чета буква по  буква. И без това за никъде не бързам. И до супера няма да ходя. Оня ден купих  3 хляба.

        Съвсем ми се е изкривило огледалото.

        Измислих си нова дума. Коронтина - карантина по време на коронавирус.

        Гледам "Мобилна мрежа", от 2004-та. Сега всички сме във мрежата.  Умен филм.

        Поглеждам календара, ама то днес било и ден на майстора, и на нашата София! Да ни е честит!

 

        Ден пореден, II-ри сезон

        Ходих  до пазара. Не че имаше какво да си купя, а да ида до някъде. Накрая все пак си купих нещо.

        Изненадвам се колко много кучета имали хората!

        Ще се разтърся по обявите с отдаване на домашни любимци под наем за седмица в късосрочен план и до края на положението в дългосрочен.  Или пък костенурка. Както казва Зуека - извеждаш я сутринта и докато се прибере, те разхожда до вечерта.

        Поглеждам календара - неделя било. Ден за баня. Ама те казват да си мием ръцете?!

        Ще се отдам на медитация. Дано да игнорирам хипохондрията и успея да чуя някоя насочваща мисъл. Ще ви информирам, като медийна звезда как показва забавленията си дОма под коронтина.

        Очаквайте следващото ми включване!

_________________________________________________

коронтина - карантина по време на коронавирус

 

пп

2020 - за малко да забравя годината, заради истерията, извинете, историята

» next part...

© П Антонова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Mitvans (Иван Митов) -
    в живота си сме имали какво ли не,
    толкова болка се е насъбрала,
    че ако сме се оставили на болката и страха,
    дали щеше да ни има тук и сега?
    Благодаря ти!!! 🤗
  • Пепи, в такива дни, май смехът е единственото спасение от страха! Поздравления!
  • Plevel (Силвия Илиева) - каквото ми каже медитацията, това ще е! Оборудвах се вече с тапи за уши, те действат само на една честота, да не стане объркация с вътрешен глас, космофаксове и звездни гласове!

    Благодаря ти, плевелче, радвам се, че и ти се усмихна с нас!
  • 😁 Бодър ден да имаш, Пепи! Пробвай с фантастика, исках да кажа гимнастика. 🤗
    След две седмици почивка и аз съм на линия. Сега, обаче трябва да свалям килограмите, пък нито костенурка имам, нито куче. Поздрави.
  • ДАНИ - нали?! И на мен ми хареса!

    АНГЕЛЧЕ - И да не ходиш, и да не ходиш, все избива нанякъде, защото тая зависимост с предпазните мерки, др. променени неща покрай тях са си зависимости, каквото и да си говорим.
    Благодаря ви! Да сме живи и здрави!
  • Хареса ми - Коронтина! Пепи...
  • Спрях и гинкото, вече не забравям... щото няма и какво да забравям...🐒
  • Хубаво е да се разведрява съзнанието - особенно когато новините не са добри. И пролетта закъснява, но то вече май няма смисъл от бързане..
  • Mazaco (Емил Боянов) - Не губете кураж, коронтината е вечна, само приносителите се менят! Ще свикнем!

    Да рева и да съжалявам за нещо, което не зависи от мен - има ли смисъл!
    Благодаря ти!
  • Хареса ми, Пепи, забавна си! Последно време не мога да възприема никакъв текст или новина, освен ако не е свързан с коронавируса. Направо ми изпи мозъка тази тема.
    Поздрави!
  • 😅 Гошоооо... За това и Сашка Васева не може да забрави Георги,
    паднах от смях!
    Благодаря!
  • Сезон 2,ден не ми пука кой си.
    Умирам от скука, и единственото разнообразие е болката от хемороидите...
    А доколкото знам, новите лекарства ще ги пуснат по въртолета някъде след месец, три...
    Скука.
    Прегледам пак хапчетата - имам само виагра, а съм сам... Майната му, пия три сини и се радвам, че за няколко часа поне ще има какво да правя...
    Поздравявам те.
  • за това е кОрОнтина

    Можеше да ги "свържа", но Монк го няма днес...
    https://otkrovenia.com/bg/proza/pyrvoaprilska-pod-karantina
    " Ден 2-ри
    За първи път днес отивам до супера под режим. Заставам до червената линия, отбелязана на плочките, на два метра зад предния кандидат купувач. До вратата седи един чичко и вдига ръка, като дойде ред някой да влезе."
  • Хубаво.
    "Карантина" идва от латински, 40 дневен престой на корабите пред пристанището. У нас и карантината е преливаща нормите. Което виждаме в историята...
Random works
: ??:??