Самата мисъл, че ще слушам за кой ли път “Искаш ли да ти сипя още малко бобец?” или “Комшийката Веска си купила… “ вече ме караше да се чувствам по-добре. Удоволствието да си женен за деветдесет килограма, разположени върху ръст от метър и шестдесет си е повече от предизвикателство, но аз не се оплаквам. Нищо подобно. Просто… не знам как да го определя… си живея с дебела и тъпа жена.
Още в зората на запознанството ни знаех, че е тъпа, а че е грозна се вижда и с окото на пиян моряк (както всички знаем, за пияния моряк няма грозна жена ) Кое ме накара да се оженя за нея и досега не ми е ясно, но бракът ни е факт. Факт, съществуващ вече цели петнадесет години. Тя обича да яде, да гледа отвратителни сапунки и да няма никаква идея какво иска от утрешния ден. Работи като продавачка в малкия плод-зеленчук срещу блока ни и знае всичко за всички. Аз съм доцент в СУ, имам издадени няколко книги и серия от публикации в чуждата преса. Не обичам боб и сапунки. Обичам стек алангле, каберне совиньон и не ме интересуват малките тайни на комшиите. Нямаме деца. Причината е в един от нас, но не сме я търсили, а и нямаме нужда от деца.
Имаме нужда само от онези два часа през нощта. Онези два часа, през които тя не е малката тъпа лелка от кварталния плод-зеленчук, а бясната разгонена тигрица. Онези два часа, през които аз не съм доцентът-преподавател, а малкото, жадно за ласки момче.
През тези два часа тя ме разкъсваше във всички смисли на думата. Оставяше ме изсмукан, празен и щастлив. Не знам как го правеше и не ме интересуваше.
На сутринта тя връзваше мазната си коса и отиваше да продава плодове и зеленчуци, а аз обличах чиста риза и вратовръзка и отивах при моите студенти… И така цели петнадесет години.
Докато един ден…
- Здравейте, Петров. Как е настроението днес? - баналният въпрос ми бе зададен от ректора Илиев
- Благодаря, добре. Всичко е наред.
- Радвам се – кратка пауза за глътка кафе – имам добра новина за вас, доцент Петров. Последната ви публикация предизвика изключителен отзвук сред партньорите ни от Петербургския университет – нова глътка кафе – довечера организирам малко парти, на което сте поканен и вие. Вземете и съпругата си. Руските колеги също ще са със съпругите си. Ще пийнем водка, ще се повеселим и ще обсъдим вашето бъдеще.
- А-а-мм… Ддобре, господин Илиев – беше единственото нещо, което успях да промълвя.
- Свободен сте... До довечера, Петров.
“… вземете и съпругата си… вземете и съпругата си… вземете и съпругата си” – това, разбира се, нямаше как да се случи. Мазната лелка най-малкото нямаше прилична рокля, а за обноските не искам и да си спомням. А трябваше да взема съпругата си.
- Ало, добър ден – промълвих със свит стомах в слушалката на телефона.
- Агенция “Елвира” , с какво мога да ви помогва? – стържещ женски глас ме подпря от другата страна.
- Ъ-ъ-ъ…
- Слушам Ви.
- Имам нужда от красива жена – изстрелях на един дъх.
- Ха-ха-ха… стържещият кикот ме изпоти окончателно - Много хора имат нужда от красива жена. А ти можеш ли да си го позволиш, мой човек? В смисъл имаш ли кинти, левове, евро или каквото и да е там?
- Имам.
- Значи ще имаш красива жена. Колко можеш да си позволиш?
- Искам най-красивата
- 600 лева за час, мой човек, ако искаш най-красивата – дори не чух сумата.
- Искам я за цяла нощ.
- Значи 2000 лева.
- Няма проблем.
Тя беше наистина много красива. Слаба, висока, с големи гърди и дълбоки очи. Наистина много красива. Като сън. Като онази голямата звезда.
- Добър вечер – погледна ме мило звездата – нали нямате нещо против да платите веднага?
- Разбира се, заповядайте – подадох ù парите.
- Сега можем да правим каквото поискате – отново ме погледна мило.
- Ще ви заведа на вечеря и… апропо, мога ли да Ви наричам Звездица?
- Разбира се – разлюля руси къдрици - а вечеря като за начало звучи чудесно.
- Всъщност има една малка подробност… - преглътнах сухо и продължих – Тази вечер трябва да сте моя жена. Не е нужно да говорите и да се обяснявате. Просто присъствайте.
- Интересно. А кога ще правим секс?
- Всъщност може и да не правим. Наех ви само за да бъдете моя жена няколко часа.
- Но... добре - поклати глава девойчето - Ако все пак…
- Достатъчно. Да тръгваме.
-
Вечерята мина гладко. Никой не се усъмни. Само жадните погледи на пияните руснаци шареха по задника и циците на “жена ми”.
Тръгнахме си пеш през лятната нощ.
- Ако все пак решиш да правим секс, да знаеш, че няма проблеми – погледна ме звездата.
- …..
- Кой плаща толкова пари, само за да ме заведе на вечеря?
- …..
- Ако не ти се говори…
- Знаеш ли – прекъснах я – досега не съм бил с друга жена, освен със съпругата си. И не знам какво да правя.
- За сметка на това аз знам, мили - отново се усмихна – къде ще ме заведеш?
Малкият спретнат мотел ни погълна. Лежах гол и самотен, а звездата се опитваше да изтръгне страсти от бялото ми тяло и сухата ми душа. Езикът ù правеше невъзможни неща, пищните ù гърди настръхващо обливаха цялото ми тяло, но въпреки всичко аз продължавах да лежа студен и бял.
- Няма смисъл, Звездице. Да си тръгваме
- Защо – погледна ме тя – не ти ли харесвам?
- Причината не е във теб.
Тръгнах си. Бързах за моите два часа.
© Блу Все права защищены