27 дек. 2013 г., 20:19

На какво ухае неосъществената любов? 

  Проза » Другие
1503 0 5
1 мин за четене

На сутрешното кафе, което никога няма да изпиете от една-единствена чаша и на онези сладки с кардамон и канела, които знаеш, че тази неосъществена любов толкова много обича. Но предпочита да си ги купи готови от сладкарницата под нейния дом, ала не и да ги приготви заедно с теб за закуска.

На мокрите от дъжда ù коси, които ти не можеш да подсушиш с дъха си, защото безчувственият сешоар е предпочитан от нея за случаи като този. 

На септемврийското море, което в момента съзерцаваш, а ти се иска вместо това (именно заради милите и трогателни шаблони, които са характерни за всички влюбени), да потънеш точно в очите на тази неосъществена любов. И даже да ти е все едно, че не умееш да плуваш.

На пуканките в киносалона, които нарочно и с някаква детска настойчивост винаги оставяш на седалката до теб, за да не я усещаш толкова празна. А за компенсация във филма, който гледаш, си представяш точно тази неосъществена любов на екрана.

На пукащите дървета в камината, пред която леко трепериш, защото когато човек е самотен и няма с кого да се прегърне, винаги му е студено, независимо от огъня, който гори там, защото той може да стопли единствено неговото тяло, но не и сърцето му.

На обичания от нея парфюм, чийто деликатен и леко призрачен полъх усещаш тук-таме по улиците, но никога няма да вдъхнеш направо от топлината на голата ù кожа.

Ако можех да затворя в кристален съд аромата на моята неосъществена любов, той щеше да ухае на всичко това... 

© Марио Трифонов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • огън, а зъзнеш в своята обвивка.
    неразбран и много сам. аромат на ела.
    тръпчива горчивина. до болка познато.
  • Жените никога не разбират какво точно се случва в душата на един мъж. И не защото са безсърдечни, а просто защото така са устроени.
  • За мен най-точното описание е на парфюма лъхнал те от някой друг. Уж е същия, но никога не ухае така, както на човека, когото обичаш.
    Харесах! Поздрави и весели празници
  • Благодаря, радвам се, че си го усетила и ти!
  • Великолено, вълнуващо ухание!
    За мен това е аромата на оня самотен плаж. Райското кътче с непогаления пясък. Аз и може би той, гмуркащи се, почти деца!
Предложения
: ??:??