17 янв. 2010 г., 23:20

Ода в проза за безценния малък бюст 

  Проза » Юмористическая
1818 0 12
3 мин за четене

Ода в проза за малкия бюст

 

Лирично

 

          Нека днес да го възхвалим, нека днес да го възпеем, нека в радост потопим се! От чудото световно. Че още го има – малкия бюст... Нежното златисто – на кестен-плодче цветът - връхчета, настръхващи само при мисълта за нас – обожателите на малкия бюст. Ние, дето знаем неговия вкус, цвят, аромат и чудо. Ароматът на „карамфил и канела”! Малкият бюст! Нека славословим изумителната светлорозова нежност на чувствената мъглица, която го покрива – О, Омар! Наистина можем да сменим „Самарканд ведно с Бухара”  за мъха, но не само този на бузата, а и този на малкия бюст! Стипчиво-морско полъхва в нашите мисли и ни очарова!  
           Защото къде и закъде сме ние – истинските ценители? Даже и възпетите от нас притежателки на това безценно съкровище ни гледат в почуда и стрес: „Какво им става на тези? В ред ли са?”. И така, о, възхитени, о, очаровани от малкия бюст, така мислят дори и неговите дарени от боговете притежателки!

          Не сменяйте чудото прекрасно, сестри на Диана-Артемида и Афродита - те ви го завещаха, о, обсебителки на нашия разум! Защото ние ви харесваме такива, ние ви изпиваме такива, вие, и вашият малък бюст са нашата  амброзия, нашият нектар, нашият алкохол, нашият опиат! Рубин, кехлибар и топаз – огненият малък бюст! И как блести лунната му красота под черния прозрачен воал на малката рокля, която едва го прикрива! Която само го открива! О, малкият бюст!

 

Иронично

 

            Не стигат в нашата държава сапьори, ей, и това си е! Ами толкова цици, които могат да гръмнат всеки момент, как си мислите! Е да, но сега ще ви светна! Един приятел казваше, че натръскали бомби като трансформатори! Какви  ти тука трансформатори! Те поне са полезни! А тук – и да пипнеш не можеш както трябва, и да погалиш, че и лекичко зъбки да прекараш околовръст връхчетата... Но да сме по-сериозни. Нека да погледнем научната страна. Хайде де, ние в тоя сайт интелигенти ли сме, или не... Item, както е известно, силиконът (Silicon), лат. – (silicium), има атомен номер 14. Като роднина на въглерода и негов пръв братовчед, се стреми да се докопа до висшето състояние на последния, ама не може да стане диамант. Та затова се е насочил нагло към другата земна безценност - малкия бюст. Само че, питаме ние две неща – е, как така пясъкът (демек СИЛИЦИЦИЯ) - ох, че грешки правя днес, ще ме изхвърлят от сървъра като използван силикон – се намести в циците и измести мислите женски по нас, бедните почитатели на истинския бюст (и не само на бюста, де... ама да не влизаме дълбоко, че ще трябва да многоооо силикон за запазване на туй, дето го пишем)?      А... и второ – какво е общото между сървъра и цицата? – Ами силиконът, бе дами и господа, силиконът – нали онова, с което работят комповете, се казва интегрална схема, а тя пък да била направена от изкуствени цици (демек от силикон). Добре че дисковете са от разните му там магнитни неща, ама и те без силикон не могат (както и малките цици не могат без него - така мислят неразбирачите). Какво ли ще е, ако малките вземат да стават и магнитни – не зная... Научните изследвания продължават, търсят се доброволки – притежателки... Но вие наистина ли не знаете - та на супер ”колайдера” (т.е. суперускорителя) в ЦЕРН една от  основните му  задачи е да изследва „релациите в концептуален аспект досежно Големия взрив и магнитните цици”. Ето затова го спряха „колайдера” след първия опит – огромните му километрични магнити се  „бангнаха” след опит с магнитни цици...

 

Възторжено

 

            Малкият бюст!

Розов божур в зелена градина!

Тромпетите! – Одата на радостта!

Нека днес да го възхвалим, нека днес да го възпеем, нека в радост потопим се!

 

 

(старо)

Безжичен

© Безжичен Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.

  • Знаех си аз, че значението на размера е според вкуса
  • Философски контрапункт на апотеоз на "малкото" :

    И все пак "голямото" си е голямо, особено когато е без плънки !
    Дори и когато е като последствие от въздействието на супер ”колайдера”
  • Браво, Безжичен! Много правилни разсъждения по темата! Е, може да не са съвсем малки, важното е да са естествени! На кого би му било приятно, ако знае, че масажира джапанки?!...
    Бъди жив и здрав, застъпнико за естествената женска красота и всякакви там природни дадености!
  • LONTANA (Даша ): А аз съм чувал, че всъщност някои жени правят това не заради мъжете, а заради другите жени - да им завидят, или да се изфукат, да натрият носа на някоя "натрапница" или "нахалница" (думите в кавички, естествено, не са мои).
    А иначе си твърде права - за последствията не съм сигурен точно, но че има нещо като "едно на ум", то си ясно...
  • Много интересно хрумване! В първата част усетих изтънченото перо на един поет и ценител на красотата, а колкото до втората част - меко казано е "иронично", то си е според мен "трагично". Поздрави! Бъди все така загадъчен, остроумен и изтънчен!
  • изречена (Мая Попова): Щом са без силикон, значи също са безценни
    канибал (Арихо): Той (Учителят по математика) е абсолютно прав - защото колкото е по, толкова абсюлютната стойност на численото значение на троен (обемен) интеграл, т.е. като се интегрира по обема на конкретния обект, който ние славословим тук, ще е по-голям, т.е. така доказваме теоремата на твоя учител, "Колкото по-, толкова по-,".

    Благодаря Ви изречена, Арихо, BOSS, mmuladzhikova, valia771, zelena, d49,antonio60, yotovava, lotos, че се позабавлявахте с моите простотийки, аз също се забавлявах и затова го написах преди доста време.

    yotovava (Валентина Йотова): Ами чрез простотия към абсолютната истина, и как иначе - в текста доста простотийки има. Но проблемът е, че философите - класици и някои математици и не дотам, като Кант, Спиноза, Декарт, Гаус не са били запознати с тези прийоми - иначе щяха да имат този великолепен инструмент - простотията - и да намерят бързо абсолютната истина. А иначе - чрез твоята уста и мисъл глаголи голата истина!
  • Освен, че харесах написаното, то и множко се подсмихвах докато четях
    Мнението си по въпроса ще запазя в сутиена
  • Голямата цица разсейва е.... ча.
    Добрият е....ч не се разсейва от нищо!
    Това което влиза в ръката, е цица, това, което излиза от нея, е виме....
    Лелееее, що простотии изписах, истината е, че размерът не е винаги от значение. Важи и за двете страни.
  • Ехаааааа... !!! Аплодисменти за истинския ценител!
  • Най-накрая да срещна мъж, който да си пада по малки цици! На изчезване сте.Аз мисля, че жената трябва да си ходи с даденостите от природата.Е, вече когато има противоречие между вътрешно "аз" и реално положение - се допускат корекции, но като цяло по-добре да си максимално естествен. Чудесно си го написал Безжичен!
  • Донякъде споделям, аз харесвам средно големия бюст (без силикон)
  • а хрумва ли ти, че има големи бюстове без силикон? нерде колайдер, нерде бюст...
Предложения
: ??:??