7 мая 2020 г., 23:38

Просто целувка! 

  Проза » Рассказы, Другие
926 1 2

     Вали леко дъжд и двамата сме мокри. Стоим един до друг, изтръпваме от студа и от вълнението. Тялото ни е настръхнало. Трепериш като лист и гледаш надолу. Устата ти е полуотворена и дишаш учестено, даже на моменти дишането ти се пресича. Изведнъж една мисъл се блъска и в двама ни и лека нежна топлина започва да се разлива по бузите ни. Хващам те за кръста и те притискам до мен, а ти се топиш като свещ, тънка свещ. Не смееш да погледнеш. Една капка дъжд се стича по набъбналата ти долна устна. Повдигам лицето ти към мен. Разчиташ мислите ми и чакаш, аз разчитам твоите и доближавам лицето си до твоето, затваря очи, защото вълнението се бие в тях. Задържаме дъх, за секунда, две. Тогава бавно, като мед, който се разлива по гладка повърхност, устните ми докосват твоите, като изпиват натежалата капка от натежалите от желание устни. Тогава огън, пръчици, пръщене, нещо като бенгалски огън завладява цялото ни естество. Две устни взаимно се изпиват, две души треперят....

© Стоян Иванов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Настръхнали, мокри, натежали, задъхани...
    И изведнъж "хващам те за кръста и те притискам към мен ".
    Ако беше законтрил на това място, емоцията щеше да разкъса бента и да прелее след редовете. Но това-само за протокола
    Хубаво усещане си поднесъл, безспорно.
  • Много чувствен момент, хареса ми
Предложения
: ??:??