17 февр. 2023 г., 16:57

Вечеря за двама - 2 /по генек/ 

  Проза
374 1 9

Вечеря за двама - 2

        И докато слизаше по стълбите с боклука, доволен от живота как вече ще си купува за вечеря каквото си иска от топлата витрина на Билла или от "Веселата манджа", мобилният в джоба му звънна.

         С едната ръка, с която държеше боклука, отвори външната врата, а с другата мобилния и се заприказва с някакъв похотлив пъшкащ женски глас, който му предлагаше изгодна оферта на нов мобилен план. Остана само между джипа и вана да пресече улицата и стигне контейнерите, лампата от входа го изгуби от обхват и той се изгуби в тъмнината между паркираните коли. Вместо да спре и се огледа, се подхлъзна на парчето лед, скрито между тях, и със засилка се разпльока напред по учи на платното. Бусът нямаше време да реагира и... а той дори не разбра какво му се случва.

         В ухото още кънтеше сексапилният глас на колцентърката, стиснал здраво телефона, а боклукът се разпиля като пясък обезпесъчител чак до контейнерите до отсрещния тротоар...

© П Антонова Все права защищены

/криминален разказ/
Как си, скъпа? Сигурно по-добре – болките отминали, успокоение и примирение, вече те унася… Не се тръшкаш, не се мяташ, даже не се въртиш… И най-важното – най-после си млъкнала…
Позата ти е хубава – отпусната, говореща ясно… Следователят ще е доволен – от пръв поглед се разбира к ...
  464 
Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Лиде 👍💖
    Само още не знам генек как ще реагира, да не ям 🤺
  • "Кой каквото прави – на себе си го прави." Аплодисменти и за двамата!
  • Катя - не може да избяга от съдбата си! На който му е писано да се пребие няма да се отрови, я! 😎
  • Светличке 😄👍🌹
  • Впечатляващо! За по-малко от минута и уби главният герой.
  • Пепи, законна самоотбрана си е. Да беше му дала поне 2-3 часа , да се порадва. ☺
  • M1234567891 (Миночка Митева) - Благодаря, Мине! Докато го четех ми хрумна как от жертва героят се превръща в убиец и това, че е знаел го прави първоначално съучастник. И оставяйки я да умре... не може да му се размине просто така, всеки да си сърба попарата. Генек е виновен, където ги измисля едни такива!
    За един миг щастие - цял живот мъртъв!
  • Хубаво продължение,Пепи, хареса ми!
  • Продължението!

    Край!
Предложения
: ??:??