11.06.2008 г., 19:47 ч.

Възможно ли е мъж да харесва жена, без да проявява сексуални апетити към нея? 

  Есета » Философски
7551 1 24
1 мин за четене
 

            Възможно ли е мъж да харесва жена, без да проявява сексуални апетити към нея?

 

          Той каза:

          - С теб правим невероятен секс! Какво повече искаш?!...

          ...

          И въпросът за него, като че ли е изчерпан. Какво огромно неразбиране на мъжа към жената!... Възможно ли е един мъж да харесва жена, без да проявява сексуални апетити към нея?

          Всеки мъж си мечтае да попадне на жена, с която да изпитва върховни сексуални удоволствия. Да докаже своята мъжественост. Напълнило се е окото му, а пък и ръката, ако е пипнала... Възприема с първичните си сетива. И забравя, че същността на жената е в душата й. В зрънцето нежност, което е скрила. И в спонтанния трепет, запомнила от дребен жест, в който мъжът едва ли е вложил толкова емоции... Закътала е безброй  "когато"... И огледалото й се е пропукало от чувства, а той вижда само бляскавото отражение... Все още не разбирайки какво точно не е наред, решава да купи подарък. Много малка е вероятността да избере подходящ. И съвсем  затъва в недоумения. Една жена търси в мъжа първо приятел - човек, който да я разбира, на чието рамо може да се опре в трудни моменти... Думата му да тежи. И чак тогава мисли за други удоволствия... Представя си бъдещето! Докато мъжът бърза да задоволи първичните си инстинкти. Доволен заспива. И продължава да нехае за всички останали бълбукащи емоции в продължението на мига... А колко пъти просто лъже и "сваля звезди" само, за да подобри имиджа си пред нея... И жената се поддава най-често, защото й се иска да е така... Някъде бях прочела: "Жените не вярват на мъжете, които не лъжат..." Грешка... След грешка. Пустата му женска суетност и слабост да се поддава на ласкателства!... И затвърждаващ отговор на въпроса - мъжът харесва жена предимно, заради собствените си сексуални апетити. Какво ли не би направил, заради това!? Дори да твърди друго. Бих искала да ме опровергаете...

 

 

        ***

        Всъщност трябва да бъда честна - познавам изключения. Тъжното е, че са  голяма рядкост... Но в крайна сметка, за пълнота, се достигат всички фази на общуване...

 

© Павлина Петрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Май няма толкова грозни жени...или?!
    Хареса ми есето ти Павли, харесаха ми и всичките коментари под него. Май няма еднозначен отговор. Колкото сме еднакви, толкова сме и различни. Та нали всички сме едни уникалнички и единственички и даже неповторими. "Тайната на романтичната любов е в наличието на три компонента - приятелство, уважение и страст. Дори един от тях да липсва, чувствата угасват." "Без страст връзката не издържа".
    "Сексът и градът", нещо за Саманта? Жената - мъж. Пред мен са плакали приятелите на мъжа ми и на синовете ми, когато любимата ги напусне. Понякога ми се е струвало, че мъжете са по-чуствителни от нас и по-романтични. Или просто познавам повече такива мъже. Приятели са ми казвали да се радвам, че някой ме е пожелал. Така и правя, дори на случайни подсвирквания отвръщам с усмивка. Той като те е пожелал, това не значи непременно да се навиеш. Ами ако се навиеш? Значи трябва да се опита пък, каквото стане. Какво ме рзмисли рано сутринта, бе момиче?!
  • Няма мир, между Човек и...Вампир!...
  • Специално за Снежана Кръстева-Иванова. Това, че мъжете предпочитат секса, а жените - чувствата не ви прави по-висши, а по-различни. И точно това е хубавото. Всичко е точно така, както трябва да бъде.
    Лично за себе си имам един принцип, който спазвам винаги. Никога не смесвам виното с лимонада и любовта с приятелството. Имам приятелка, с която не сме правили секс, но сме си говорили до три през нощта. И в момента поддържаме приятелски отношения и даже тя е тук в тоя сайт. Има ли и сянка от любов и секс в приятелството, то вече става друго нещо, в друга категория. И не ми разправяйте, че след края на някоя връзко МОЖЕ да си останете приятели... Вече не е същото!
    Хайде женския състав тук да не ми се прави на много възвишен. Върви си човек по улицата и толкова гола плът около него се предлага... Понякога не ти се иска, но то ти се навира в очите и ти казва "ГЛЕДАЙ МЕ!" Толкова много предлагане и люта битка в борба за мъжкото внимание. Пък после видите ли мъжете били лоши, щото предпочитали секса... Айди моля ви ся! И из виртуалното непрекъснато има секс-дамички, които си търсят точно и само секс. При това омъжени жени... Нещата не могат да се нарисуват с едно изречение. Мисля, че е излишно да водим тоя спор. Хората са много, много различни и светът е много, много шарен...
  • между мъжа и жената най-вероятното нещо...е да има любов...
    или...духовна...предвид много обстоятелства...или само плътска...
    и най-често...и двете...а приятелството...е друг въпрос...и няма
    нищо общо с любовта...повярвай ми...така си е...с обич, Павлина.
  • Надявам се да е възможно, за да може да се запази приятелството.
    Има такива изключения, които го доказват.

    Вечният въпрос, да...

    Поздрав и усмивка.
  • Да, жените не се влюбват в приятелите си. Категорична съм. Просто искат плюс всичко този в когото са влюбени да е и приятел. Приятелите са си приятели. Друг е въпросът могат ли да останат такива дълго време.
    Не мисля, че и мъжете гледат на всички жени само с първични инстинкти.
    А на въпроса в заглавието могат да отговорят само мъже, така или иначе ние можем само да гадаеме, но никога не можем да влезем изцяло в отсрещните мисли, особено ако са прикривани или подтискани.
    Есето е просто една ситуация от многото такива в живота.
  • Има нещо, което се среща много рядко.Много си прилича с приятелство.Това е неточна дума, когато става въпрос за интимност до която много малко хора се докосват.Нарича се ЛЮБОВ и това е точното и название..И е безценност неизмерима с всички ценности.
    ___________________________________
    Павли !!!
  • Според мен да, има такива мъже, изненадвала съм се от факта, че мъже, които се водят за големите бройкаджии, се държат с жената много по-добре от тези, които уж са света вода ненапита. Но да по-голямата част искат само секс... но това е генетично заложено, сега ще си докарам много ядосани коментари сигурно, но да кажем, че ще е така, защото съм малка, но не ти ли се е случвало да си с мъж и само да исакш да спиш с него... поне веднъж.
    Понякога жените изпращат сигнали на мъжете, с които ги провокират макар и подсъзнателно...
    Но на първо място е генетично заложеното запазване на вида... генетика
  • Ето, точно по тези признаци се различаваме ние, жените, от мъжете.
    При нас чувствата са на първо място - сексът после, това ни прави по- висши от мъжете.
    Поздрави, скъпа Павли!
  • Аз съм момиче и се влюбвам в приятели... даже бих казала единствено и само в приятели! Странно, но факт. Познавам и други които са като мен, но всичко е въпрос на... хм може би отношения, защото все пак всичко е относително. А що се отнася до сексуалните намеци от мъжете... ми и мъже на 15 и на 25 пак си правят сексуални намеци, но всичко е въпрос на отношенията между дадени хора, по-конкретно между момичето и момчето :]
  • "Една жена търси в мъжа първо приятел - човек, който да я разбира" -
    Изобщо не съм съгласен. Жените не се влюбват в приятелите си.
    Моля всички, прочетете Теория на стълбата.
  • без да го чета ще кажа че не е
    а след прочитане също
    или не е никакво харесване
    пък и това си е чудесно
    тъй като няма нищо лошо в такова привличане
    което се цени и от двете страни
    с малки нездравословни изключения...
  • Аз мисля, че по такива въпроси не може да се правят генерални обобщения. Хората са много, много различни, за да се извлече всичко с едно изречение. Има си хора за всичко и слава Богу...
    На младини попаднах в една трагикомична ситуация. Като най-залюханите и без гаджета ме запознават с едно момиче. Първият въпрос, който ми зададе, беше точно този:
    - Може ли младеж и девойка да дружат, без да правят секс?
    - Може - казах аз и веднага я поставих в единадесета глуха, защото да, по принцип е възможно, ама хайде не на мене тия де...
    - Хм! - каза тя и решила, че вече сме гаджета. А аз хабер си нямам.
    Историята приключи на един светофар...
    Тогава нямаше толкова коли. Пребирахме се от дискотека нощем. И точно на едно кръстовище виждам, че светофарите светят червено, а няма коли.
    И й казвам:
    - Хайде да закононарушим...
    След което тя се врътна обидено, хвана си тролея, който като по поръчка идваше точно в този момент и се омете без гък, без мък. На другия ден ми подава едно писмо в ръката и в него пишеше, че видите ли много съм я обидил и ако съм искал да сме си останели приятели, да съм й поискал ръката.
    Да бе!
  • Много хубава тема - класическа и необятна...
    Според мен жените изразяват в общуването си (особено с мъжете) един вид необходимост да бъдат оценени. Във всеки един план. Т.е. техните отношения са... един малко по-сложен тип психологиеска консумация с чисто егоистична природа. Що се отнася до мъжете - те са улеснени за себе си, свеждайки нещата до хубавия секс, но трябва да угодят поне малко на една жена, която сама не винаги е убедена какво иска, и при всички случай нещо ще и липсва. Или ще и е в повече. Естествено теорията не е всевалидна.
    Накратко: многото мисли и предположения са най-бързия и лесен начин да си съсипе човек връзката. И мимолетна, и дълготрайна. И да - с 9 ръце ЗА откритите и ясни отношения. Единственото решение да не стоим и ние, и мъжете на сухо.
  • пак съм аз (много ми е интересна темата надявам се много да не се измествам от нея... и в тоя ред на мисли ... може ли един мъж да ХАРЕСВА... харесва -за приятелство ли става въпрос ) ... друга ми е идеята ... че мъжете могат да правят секс без чувства -факт ... че мъжете могат да обичат една жена без сексуално да ги е привлякла първо -факт (имах гадже което визуално не ми харесваше в началото ама като ми омота главата ... имаше доста секси криви зъбки )... проблемът идва от там че в главата на жената е мисълта че щом тя прави секс само по любов (което също не винаги е вярно ) значи и човекът да нея го прави така ... и въпреки че той е заявил че не е така ... пак вътрешно тя го вярва ...от мен толкова ... аз до тези изводи съм стигнал ... това е тема която няма изчерпване и правилен отговор ... Браво че пак ни накара да се поразровим във ... вечната игра ...
  • Четох, мислих...пак четох.
    Утре ще питам мъжете, те най-добре биха отговорили!

  • Усмихваш ме, Смеш! Много си прав. Аз имам и друго лафче: "Аз съм пич!" - може да е не е в женски род, но има какво да научи "нежната аудитория" от него. С картите на масата е ясно за каква игра става дума. Играта "насляпо" е или за много слепи (което ме обижда), или за виртуози (е, не съм толкова игрива, че да имам този опит)
    Усмивчица!
    Да не забравя: Бравос за темата!
  • сори че пак ще се изказвам въпреки че съм "малък " но ... всеки трябва да си знае мястото в отношенията ... ясно и категорично да е заявено - с кого за какво си ... без таени болни амбции (на които царе са жените ) ... и този вариант го има ... казваш - ти за мен си това и няма да си друго ... а те увлечени продължават своята игра " ще я видим тая ти ще ми паднеш "... така де...
  • Мисля, че (от личен опит дори съм убеден) случвало ми се при жена, в която съм бил влюбен, да не изпитвам "зверско" сексуално привличане... ако коментирам някоя "случайна" мацка ще кажа: "Леле тая ще я... " а като ме питат за Онази... "Ами различно е... не я приемам така"... и тогава вътрешно аз съм си отговарял колко влюбен съм и какво значи за мен тя. Изместено ли е сексуалното привличане от друго, значи е - Тя!!!... а че си има мацки за секс, които никога няма да получат друго - това е друга тема...
  • Разбира се, че има безброй нюанси в отношенията между мъжа и жената. Хора - всякакви. Истината се крие, може би, в синтеза между тях. Разгледах една хипотетична ситуация, която мисля, че е доста често срещана. Благодаря на всички за коментарите. И аз има над какво още да се замисля.
  • Възникналият в съзнанието ми въпрос "Защо само жени са се подписали под това есе?" е несъмнено реторичен...
    Все пак съм щастливка, че не само познавам мъж от изключенията, но и той има привилегията да ми бъде съпруг.
    Поздравления, Павли, за точното попадение!
  • "А колко пъти просто лъже ..., за да подобри имиджа си пред нея... И жената се поддава най-често, защото й се иска да е така... "

    Това ми харесва. Аз имам и други лафчета: "А колко пъти си мисли, че лъже някой!?" ; "А колко пъти лъже себе си!?"

    Поздравче!

  • Павли,Павли...започвам:Романтик би те опровергал,ама той се е покрил някъдеМного добре знаеш,че има хора всякакви-както мъже,така и жени.Има и жени,които търсят само секс,не само мъже.Лошото в даден случай е,че когато попаднем на диванета и после отказваме да направим разлика,и се опитваме да"изкопчим" сериозни чувства.Поне на мен ми се е случвало и много страдам от това,не умея да се отърсвам навремеНо,има и мъже,които заслужават да покажем всичко онова,което си написала.Поздравявам те,мила!
  • Ряскост са. Харесаха ми размислите.
    Поздрав
Предложения
: ??:??