Възможно ли е мъж да харесва жена, без да проявява сексуални апетити към нея?
Той каза:
- С теб правим невероятен секс! Какво повече искаш?!...
...
И въпросът за него, като че ли е изчерпан. Какво огромно неразбиране на мъжа към жената!... Възможно ли е един мъж да харесва жена, без да проявява сексуални апетити към нея?
Всеки мъж си мечтае да попадне на жена, с която да изпитва върховни сексуални удоволствия. Да докаже своята мъжественост. Напълнило се е окото му, а пък и ръката, ако е пипнала... Възприема с първичните си сетива. И забравя, че същността на жената е в душата й. В зрънцето нежност, което е скрила. И в спонтанния трепет, запомнила от дребен жест, в който мъжът едва ли е вложил толкова емоции... Закътала е безброй "когато"... И огледалото й се е пропукало от чувства, а той вижда само бляскавото отражение... Все още не разбирайки какво точно не е наред, решава да купи подарък. Много малка е вероятността да избере подходящ. И съвсем затъва в недоумения. Една жена търси в мъжа първо приятел - човек, който да я разбира, на чието рамо може да се опре в трудни моменти... Думата му да тежи. И чак тогава мисли за други удоволствия... Представя си бъдещето! Докато мъжът бърза да задоволи първичните си инстинкти. Доволен заспива. И продължава да нехае за всички останали бълбукащи емоции в продължението на мига... А колко пъти просто лъже и "сваля звезди" само, за да подобри имиджа си пред нея... И жената се поддава най-често, защото й се иска да е така... Някъде бях прочела: "Жените не вярват на мъжете, които не лъжат..." Грешка... След грешка. Пустата му женска суетност и слабост да се поддава на ласкателства!... И затвърждаващ отговор на въпроса - мъжът харесва жена предимно, заради собствените си сексуални апетити. Какво ли не би направил, заради това!? Дори да твърди друго. Бих искала да ме опровергаете...
***
Всъщност трябва да бъда честна - познавам изключения. Тъжното е, че са голяма рядкост... Но в крайна сметка, за пълнота, се достигат всички фази на общуване...
© Павлина Петрова All rights reserved.
Хареса ми есето ти Павли, харесаха ми и всичките коментари под него. Май няма еднозначен отговор. Колкото сме еднакви, толкова сме и различни. Та нали всички сме едни уникалнички и единственички и даже неповторими. "Тайната на романтичната любов е в наличието на три компонента - приятелство, уважение и страст. Дори един от тях да липсва, чувствата угасват." "Без страст връзката не издържа".
"Сексът и градът", нещо за Саманта? Жената - мъж. Пред мен са плакали приятелите на мъжа ми и на синовете ми, когато любимата ги напусне. Понякога ми се е струвало, че мъжете са по-чуствителни от нас и по-романтични. Или просто познавам повече такива мъже. Приятели са ми казвали да се радвам, че някой ме е пожелал. Така и правя, дори на случайни подсвирквания отвръщам с усмивка. Той като те е пожелал, това не значи непременно да се навиеш. Ами ако се навиеш? Значи трябва да се опита пък, каквото стане. Какво ме рзмисли рано сутринта, бе момиче?!