13.07.2023 г., 11:18 ч.

Абе, що не си мълча... 

  Проза » Други
164 2 2
3 мин за четене

Моят градски и приятел Кембъла казваше: „Българското хора е национално явление, израз на народопсихологията. Играе се в кръг, с лице към центъра. Гледа се тоя отсреща и никога назад, към тия отвън. А отвън са хищниците – башибозуци, заптиета, обикновени айдуци. Българинът не смее да ги погледне в очите, камо ли да се изправи насреща им.

Бандитите отвън обикалят и избират жертвата. Всички са навели глави и се молят да не са те…

Така сме оцелявали…“

хххх

Когато в СССР изпращат в космоса кучето Лайка, знаейки, че то няма да оцелее, група американки изпращат протестно писмо до ООН. Те настояват – ако за полетите е толкова необходимо да се извършват опити над живи същества, нека вместо благородните кучета се изпращат негърчета. И без това, подчертават те, в Чикаго са се навъдили прекалено много…

хххх

Сега Боко каза в прав текст – няма да има ротация! То аз и преди това я разбирах сексуално – кой отгоре, кой отдолу. Макар че важното е в кого е инструментът…

На Асената сигурно му харесва, Кирото да свиква…

хххх

Всяко чудо за три дни, у нас по три чудеса на ден…

Та затова бързо, много бързо забравихме – или не ни дават да си спомним – прословутия за 24 часа запис от събранието напепетата…

Където ясно заявиха – целта им е за 4 години да опапат България и после на тихоокеанските острови…

И забиват зъби… Не само умния и некадърен наглец, но и наглият глупак. За които разни безотговорни хора твърдят, че липсвали от регистрите на Харвард…

А се оказа, че и приятелката на приятеля, оная с парапета, искала да лапа. Не каквото е свикнала професионално, ами парички… То момичето /момиче???/, определяно от малко като дашно, добра душа – никому нищо не отказваща, сега иска.

Елементарна замяна на отдели в министерствата и адвокатски фирми. Щото сегашната фирма, работеща за държавата, от 15 дела спечелила 15. Но… А друг, освен държавата, нещо да е кльопнал? Тцък..

Затова – позната на „харвардците“ фирма. Която няма да води дела, а ще сключва споразумения и – комисионните в нечии джобчета. За семки и бонбонки по тихоокеанските острови…

Но нали споменах – умният и некадърен наглец е предпазлив. Не иска да го свързват с далаверата. Знае, че имунитетът не е вечен. Затова – да размества отдели по министерствата като саксии н терасата. Други да подписват и поемат отговорността, а той вината. Избрани вина по островите…

Само дето и правният министър не е лапал домати с кОлците. И сега се надцакват…

А прецаканите ще сме ние. Знаем си го…

хххх

Някакъв „специалист““ от министерството на украинския министър, заяви, че старите боеприпаси трябва да се дадат на нацистите. Щото имали срок още две-три години и, нали – така и така ще ги утилизират… Барем да трепят руснаци, та в посолствоТО да се кефят…

И обясни – да сме готови, щото войната ид насам…

Елементарен въпрос – ако иде война, защо да даряваме боеприпаси, които са именно за подобен случай?

С баняджийски изтривалки ще се браним?

хххх

В интернет  -писмо до посолствоТО: Така и така вие ръководите държавата, дайте поне посредниците да премахнем…

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??