9.09.2012 г., 12:45 ч.

Ах, тези зелени очи 

  Проза » Еротична
2349 1 22
2 мин за четене

Помниш ли как се запознахме?
 Пробвах елегантна рокля в мола. Както винаги женските пробни бяха заети и се запътих към мъжките. Облякох я, но осветлението беше слабо и излязох на външното голямо огледало. Роклята беше семпла отпред, но какъв впечатляващ гръб имаше само. Дълбоко изрязан, показващ новите ми форми, за които се бях потила три месеца във фитнеса. 
Забелязах едни поразителни зелени очи, които си взираха в мен. 
 - Хубава двойка сме! И по стил и по възраст - каза ти.
Направо ахнах. Каква дързост само, но не можех да отделя поглед от тези зелени очи. Мина зад мен. Беше висок. Не смеех да се обърна. Погледите ни се бяха кръстосали вече. Ушите ми бучаха, зениците ми се разшириха.
Ти спусна бавно ръка по голия ми гръб. Тялото ми веднага реагира, въпреки съпротивата на здравия ми разум.
Хвана ме за ръка и ме поведе към пробната. Такава възбуда ме тресеше, че не можех реално да мисля. А ти владееше цялата ситуация.
- Да не повредим роклята - ми каза и със един замах я свлече. Обърна ме към огледалото гола и беззащитна. Загорелите ти ръце ме галеха нежно.
- Не се страхувай! Не бих те наранил! Няма да направя нищо, което не желаеш! - прошепна ти и аз ти повярвах. Исках го не по-малко от теб. Знаех, че правя нещо нередно, а това още повече нагнетяваше еротизъм. Притворих от удоволствие очи. Бях пластелин в ръцете ти. Вибрирахме на една и съща чистота и това ни докара бърз оргазъм. Не искахме да се отделим един от друг.
Стресна ни почукване на врата. Много шумни сме били. С усмивка бързичко се облякохме. А отвън цяла тълпа слушатели, само аплодисменти липсваха, нищо следващия път ще има. Леко припряно се запътих към изхода. А ти ме дръпна рязко в обятията си.
- Ако ти е харесало това приключение, точно след месец на същото място в същия час- и изчезна. Даже името си не каза. Няма да казвам как мина този месец. Бавно, с много мислене и колебание.
Дойде заветният ден. Аз съм пак пред мъжката пробна, крачеща нервно. Такава глупачка съм, как можах да ти се вържа. Последно да се погледна в огледалото и се махам от тук. И тогава видях тези зелени очи, който ме гледаха с усмивка. Не се обърнах. Ти се приближи бавно, отметна косата ми и прошепна в ухото ми:
- Избирай: пробната или стъкления асансьор на мола!
Познайте какво избрах?

© Дани Сулакова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Как приятно ме изненада Септ! Благодаря, зареди ме с усмивка и още нещо. Добре, че днес почивам, иначе не ми се мисли Отивам да се потопя в моите "50 нюанса".
    Меги, гледай сега каква бела стана от малко автореклама. Ще вземат да ми налепят снимката на всеки мол с текст "Опасна есхибиционистка"
  • Дайте снимки, видео...
    Да не ходим всички до Варна заради един стъклен асансьор, че и без това вече е голяма навалицата Кога ще се вредим всички
  • Абе двете кули бе хора, докато се изкачвахме към въртящия ресторант.
  • Жанет, само от коментара ти и става ясно, че си съгражданка :D по повод на думата "пазаря". Поздрави от Варна за Варна
  • Пфое Мол, бас хващам
    Заради теб сега не мога да пазаря там :P
  • Трай, че ни разкриха
  • Ей, накрая не разбрах кое е главното - очите зелени, асансьора или мола? Ние си знаем, нали Дани!
  • Навсякъде където има стъклен асансьор става. Размазващо е
  • Ta... кой мол, казваш?
  • Доста кандидати се навъдиха с кафяви, зелени, сини, няма значение, чакайте пред пробните, пък каквото излезе
  • Мола го затвориха. Аз от където мина, трева не никне
  • Е Дани, браво. Абе и аз съм със зелени очи, само мола остава да уточним
  • Виж сега Вихра, аз пиша само по преживяно. 50 нюанса казваш. Хихихи
    Ако знаеш какво е в главата ми, ще се изчервиш. Едвам се озаптявам да го опиша. Един ден, като ми падне пердето и това ще направя. Сега правя сухи тренировки
  • Естествено, че асансьора! Как можах да те прочета преди уговорена среща?! Моля те, пробвай да напишеш едни български 50 нюанса! Бих заложила на теб!
  • Да бе Почти ти повярвах...
  • Чиста истина казвам.Който не вярва,да провери камерите в мола.
  • Според мен даже еротично не може да се каже. Симпатичен и откровен разказ. А дали наистина не се е случило, защото и моите очи са зелени.
  • Къде видя порно? Няма нито една дума, която да е биологичен орган.
  • Не видях еротика, а само порно.
  • ...!
  • Да не сме били в един и същи мол?
  • асансьора!
Предложения
: ??:??