12.10.2020 г., 10:44 ч.

Актуална молба 

  Проза » Хумористична, Еротична
593 2 14
1 мин за четене

Уважаеми шефе!

Предлагам веднага да ми се увеличи заплатата. Предложението ми е актуално аргументирано:

- Нарастващата липсваща инфлация активно остотинкотява левчетата ми.

- Увеличават се експлоатационните разходи на семейството ми - все по-големи суми отиват за твърдо (хляб, месо, сирене) и течно (вода, мляко) гориво, енергия, съобщения, а също така валидол, резепин и други полезни днес успокоителни.

- Увеличават се и енергийните разходи на синчетата ми, въпреки редовно четените им жития за аскетични и постещи светци.

- Имам нужда от вливане на пресни парични средства поради по-тежките условия на банките кредиторки: ДСК, бай Иван, брат ми, чичо Мишо, братовчеда и половината махала.

- Според баба Дана от кварталния клюкарски пункт, има сигурна информация за увеличаване на изкупните цени на бананите в Джанганайка, на рибата тон в Сахара, на въглищата в Антарктида и от там - нов скок на цените на тока, бензина, транспорта, съобщенията у нас. А също така се очаква ново поевтиняване на природния газ и нефта, което закономерно води до повишаване на цената нна производните им у нас. Което е логично, според нашите пишманикономисти!

П.П. Основата за мотивите си взех от фентъзитата за повишаване цените на стоките и услугите у нас. Заявявам, че за разлика от нашите монополисти, аз ще се реконструирам, модернизирам и развия. Обещавам, че аз наистина ще сдържа думата си!

С почит: (не се чете)

Революция: В кошчето! Тоя да не е монополист, та да получава пари срещу обещания!

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Красе!
  • Евтината работна ръка си остава феноменален природен ресурс, особено ако някои недостатъци като нуждата от храна, вода и сън се премахнат...не, роботът е все още с малко по-скъпа поддръжка, а и да го нариташ, все тая - най-много някоя жица да му избие от компютърна чувствителност. Раздел "Еротични"? а, баба Дана няма да ти се разсърди.
  • Благодаря, Иржи!
  • Ама трябва да смениш подхода, Георги! То при Тато, можеше ли някой да прави такива ултимативни намеци? "Предлагам веднага да ми се увеличи заплатата!"...Добре, че само предлагаш! А сега..."Бог високо, Цар далеко.." Държавата- мащеха, а бащиците/ капиталистите/...а, си им бръкнал в джоба с такъв тон, а си изхвърчал на улицата, при тълпата!...А там... все ще те запомни някой, че викаш с цяло гърло, че умееш да мажеш с яйца и домати където не е за мазане....и после може и пост да ти се даде....Само потърпи! Истини, забавно поднесени в твоя разказ!
  • Благодаря, Вики!
    Прати му го. В комплект с книгите "Моят шеф е идиот" и "Как се работи с шеф идиот"...
  • Може ли да го пратя на шефа, моля?
  • Благодаря, Скитнице!
  • "Революция: В кошчето!"
    Е, поне го е прочел, колкото и успокояващо да звучи!
  • Благодаря, адаш!
  • Шефа чете и се прозява:
    - Абе тиа не са ли научиа да ми пишат на тоалетна артия, така поне от молбите им да има неква полза поне за мен...
    Поздравявам те.
  • Благодаря, Мариана, Хари!
  • Супер! Много актуално!
  • Благодаря, Пепи!
  • Революция: В кошчето! Тоя да не е монополист, та да получава пари срещу обещания! 😅
Предложения
: ??:??