12.06.2012 г., 11:31 ч.

Ами сега? 

  Проза » Разкази
1025 0 5
5 мин за четене
Не съм суеверна. Не ходя по врачки и екстрасенси, не търся контакти с отвъдното.
Но има нещо, в чиято достоверност съм се убедила от съвсем млада възраст, и това са зодиакалните знаци. Интересът ми бе провокиран от моя приятелка, голям спец в тази област, откакто я помня. Естествено, не приех веднага и на доверие разпалените ù пояснения относно съдбоносното влияние на звездите. Дълго време бях скептична и дори си позволявах лекомислени иронични забележки спрямо нейните зодиакални познания. Обаче тя проявяваше завидно търпение и стоически понасяше моите коментари, като подкрепяше думите си с факти от множеството книги за зодиите, които имаше винаги под ръка, но без да ми ги натрапва прекалено. По-късно разбрах, че това достойно, дори мъдро държание, е характерна черта за всеки типичен Водолей, каквато зодия беше тя.
По някое време установих, че всички тези знаци и техните разновидности – китайски, индиански, японски, абе, неизброими са, могат да бъдат един много приятен начин на забавление. Започнах да проявявам все по-голям интерес, а и, признавам, приятелката ми умееше да бъде доста упорита и убедителна.
Вече бяхме разнищили зодиакално всичките си приятелки и близки, и все повече се убеждавах в наличието на съвпадения, което не можеше да е просто случайност. И ако в началото приемах това несериозно, като повод за шеги и закачки, после започнах да си давам сметка, че това може да ми бъде от голяма полза.
Така или иначе в живота си се сблъскваме с най-различни хора, с които се налага да контактуваме, а понякога е толкова трудно да се намери общ език с тях. Ето точно тук познанията за зодиите могат да окажат неоценима помощ.
Най-напред установих, че съм истинска късметлийка, задето съм родена под знака на Везната, защото от всичко прочетено и сравнено със собствените ми качества, стана ясно, че това е бисерът на зодиака. Едва ли ще е скромно да цитирам цялото богатство от разнородните таланти на Везната, но и без това е пределно ясно, че скромността не е едно от тях. Просто защото Везната има много ясна представа за малкото съкровище, което всъщност представлява, и с присъщата си естественост и непринуденост не счита за нужно да прикрива това под маската на фалшив свян. Интелект и чар – това е най-краткото описание на тази зодия.
Някои смятат противоречивата ни същност за недостатък, но аз знам отдавна, че това е само още едно от предимствата на тази зодия – винаги можем да изненадаме както околните, така и самите себе си, и с нас никога не е скучно. Особено ако изненадите са приятни.
Но преди всичко – имаме силно развита интуиция, което ни прави способни да разчитаме и най-потайните мисли на хората, с които контактуваме. Това, съчетано с едни задълбочени познания върху останалите знаци от зодиака, лично на мен ми даде чудесната възможност да потърся най-подходящия партньор за себе си.
По стечение на обстоятелствата първата ми сериозна връзка се оказа от зодия Дева. Това беше още по времето, когато не бях навлязла толкова дълбоко в същността на звездното влияние. Чак след време разбрах защо така и не успяхме да намерим общ език – мъжът Дева е твърде аналитичен за артистичната Везна. Неговата предпазливост и склонност да критикува, фактъ
т, че е склонен да подлага всичко на дисекция, дори и собствените си чувства, може да изкара от релси всяка истинска Везна.
Факт е, че към края на връзката ни го нарекох съвършен егоист, а после черно на бяло прочетох в зодията му същото.
Естествено, започнах да внимавам повече. Не беше трудно – просто избягвах контактите с Козирог, Стрелец и вече споменатата Дева. Особено неблагоприятен се оказа един мой по-задълбочен флирт с Рак, който със своята мнителност и тревожност неприятно ми напомни злополучната връзка с онази Дева. От тогава внимавам много и с Раците.
Теоретично бях наясно, че най-подходящи са ми въздушните – Близнаци и Водолей, вероятно за да се реем заедно из облаците. Обаче това, както се оказа след по-задълбочени проучвания, важи най-вече за по-ранна възраст. След трийсетте звездите посочваха като добра комбинацията с огнения Овен, и с малко грубоватия, но чаровен Скорпион, заради специфичния му хумор, който само една Везна може да сподели най-удачно. Не лоша е и комбинацията с Риби и Стрелец, заради техния толкова приятен романтизъм.
Оставаше практическата част, която едва ли щеше да ме затрудни – на една Везна ухажори никога не ù липсват. Всъщност, обикновено дори ù идват малко в повече, притеглени от магнетизма ù. Ох, все забравям, че няма да е лошо да показвам една идея повече скромност, но... това са просто факти... Именно поради това разни некомпетентни изказвания от рода на това, че съм истинска мъжемелачка, която си играе игрички, само можеха да ме позабавляват искрено. Всъщност, правех това, което всяка жена прави – избирах подходящия партньор, но за разлика от повечето други, бях въоръжена с нужните помагала за това.
Ето защо бях принудена да отхвърля няколко варианта именно поради несходство в зодиакалния знак, макар да не отричам – единият беше наистина привлекателен. Дори бях готова да се обзаложа, че е Лъв, с тази негова горда осанка и приветливо излъчване. За мое голямо разочарование се оказа... Везна. А за мъжа Везна дори не ми се говори, само ще спомена, че са най-неверните мъже в целия зодиак. Когато разбрах за това, настръхнах цялата и тутакси прекъснах всякакъв контакт. Мерси, казвам аз, на такава привлекателност, хайде няма нужда...
Обаче напоследък се появи един проблем. Голям проблем. От доста време по скайпа общувам с един млад мъж... ох, там е работата, че няма как да знам дори дали е млад, или пък даже дали е мъж... Камо ли това от коя зодия е. Но не това е, което ме притеснява всъщност.
Усещам нещо много специално между нас и се боя, истински се боя, че този път съм влюбена. Ей така, директно, без изобщо да съм наясно с нищо, и то толкова съм влюбена, че дори не смея да го попитам каква зодия е. Да не би случайно да се окаже неподходяща. Ами сега?

© Христина Мачикян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??