14.05.2021 г., 7:33 ч.

Ангели... 

  Проза » Други
399 1 4

Седях в тъмнината на стаята, гледайки образа му на екрана на телевизора, и плачех. Просто образът му сложен на пауза. Завинаги на 21г. Откакто го видях за първи път преди близо десет години, винаги е така. Този образ и тази песен... Толкова... негова. Сякаш не е писана за някой друг трийсет години по-рано, а точно за него.

Как може? Защо? Не е честно! Защо ангелите винаги си отиват първи? Млади и прекрасни. Дали е, защото тъгуват за там горе?
"Зовът за помощ на един отчаян землянин". Не, молитвата на един ангел да се прибере у дома. Защо живея, защо умирам, защо се смея, защо плача?
...Спи, дете, спи!

 

 

*SOS d'un Terrien en détresse

© Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Тъжно...но хубаво...
  • Баба казваше " Те проклетите не ги искат ни в рая, ни в ада, за туй бродят дълго по Земята! "
  • Роси, в една книга прочетох ето това: "Някои ангели са толкова красиви, че Бог не може да понесе дълго да са далеч от него. Предопределено им е да живеят кратко още преди да са се родили. Те усещат съдбата си и често нямат търпение отново да се върнат в царството на съвършенството, на което принадлежат". Контексът беше друг, но като мисъл явно ми се е загнездило в паметта.

    Гедеон, така е, отлитат, но не и преди да са направили този свят малко по-красив и добър.
  • Винаги съм се чудила, защо добрите хора си отиват рано!? Отговорът ми всеки път е различен! Тъжно, но ми хареса, Славея!
Предложения
: ??:??